חבל לי על הבנים

vitamin P

New member
חבל לי על הבנים../images/Emo3.gif

פעם שנייה הם מפסידים ודווקא אהבתי יותר את העבודה שלהם!!! ובילוי הפרס היה ממש מדהים, הייתי מת לטוס ככה במטוס פרטי ברחבי ארה"ב
אני יודע שאין פה יותר מידי גולשים אבל מה דעתכם על הפרק של היום?
 

NetalieS

New member
היום צפיתי בסדרה לראשונה ודעתי היא

שהסדרה אכן מחקה את המציאות העסקית באופן מוצלח למדי. הסכמתי עם הביקורות של אנשי המקצוע על העבודה שנעשתה שם - לדעתי, הבנות אכן היו יותר "נלהבות" ו"מרגשות" בגישה הכללית שלהם, אבל לא אהבתי את השימוש הבוטה בסקס והלבוש כדיילות חושפניות. מעבר לזה שזה נדוש, זה באמת גורם להן להיראות לא מקצועיות ולא רציניות - אשה שמשתמשת במיניות שלה באופן בוטה וזול במקום העבודה, לא תזכה ליחס רציני. מקסימום להצעות מגונות. דבר נוסף, אכן הרעיון של ג'ייסון לעשות קמפיין מבלי להיפגש עם הלקוח ולהבין בעבור מי בעצם הוא עושה את הקמפיין היה מוטעה. העצה של טראמפ נשמעת לי בדיוק לעניין - להתייעץ עם הבוס, לגרום לו להבין שהעובד מעוניין להיות בתיאום מלא איתו ועם הרצונות שלו ובכלל - קודם לכוון את המטרה ורק אח"כ לירות. הבנים ירו מבלי לכוון ובמקרים כאלה, הרבה פעמים מפספסים... עם זאת, אני מעריכה שזה רק עניין של זמן עד שיעיפו את סם - הוא עושה רושם של אדם חלקלק, פחדן מדי ולא אמין.
 

oren*

New member
ברוכה הבאה נטלי ../images/Emo140.gif

לא נותר לי אלא להצטרף לדברים שכתבת ואם צפית בפרק הראשון ודאי שמת לב שגם בו הנשים השתמשו בסקס ופרובוקציה בכדי למכור לימונדה - נשיקות, ליטופים, קריצות וכו... מבחינה מקצועית לטווח ארוך אני לא יודע עד כמה זה יוסיף להן נקודות (והאם אפשר להצביע על נשים שהתנגדו לשימוש בסקס כמו אומרוסה), כרגע בכל אופן הכל עוד פתוח וכל האמצעים כשרים.
 

NetalieS

New member
זו גישה פשטנית מדי - סקס אכן

למכור, אם הוא מרומז, ולא מאיים מדי. אבל פרסומות בוטות, סקסיסטיות ווולגריות משיגות בדרך כלל את המטרה ההפוכה - הדוגמא הכי טובה לכך היא הפרסומת של גולדסטאר, שאני יודעת בוודאות, כי הרבה בחורות (וגם בחורים) נגעלו ממנה והחליטו להחרים את הבירה הזו. אני ביניהם אגב. מה שאני אומרת הוא שסקס הוא לא דבר רע, להפך, אבל כמו כל דבר - מדובר במידה ובטעם. אנחנו לא חיות שמופעלות על ידי אינסטינקטים בלבד. אם צופה/ לקוח מרגיש שמזלזלים באינטיליגנציה שלו על ידי זה שמראים לו כמה מחשופים ופיטמות וזהו, הוא יגיב באנטגוניזם. אני הרגשתי שהקמפיין של הבנות היה מזלזל - הן הלכו יותר מדי חזק על הקטע של המחשופים והסקס וחבל. מדובר בבחורות אינטילינטיות שיכלו לעשות משהו יותר מתוחכם מאשר לדחוף זוג ציצים ליד הפרצוף של המנכ"ל. הוא עצמו אמר שהן החזירו את הנשים 70 שנה אחורה. הסיבה שהן זכו, לדעתי, היא שוב - בגלל שהן היו יותר נלהבות ומקוריות באופן יחסי מאשר הבנים. אבל הקמפיין לכשלעצמו היה גס מדי ואפילו נדוש. בעידן שבו אנחנו מוצפים בסקס מכל עבר, דוקא הרמיזה היא שמעניינת יותר (ותחשבו על זה...).
 

NetalieS

New member
תודה על הברכות ../images/Emo24.gif

ואגב, זה נטעלי (נטע-לי). לא ראיתי את הפרק הראשון, אבל אני מבטיחה להתמיד בצפייה מעתה ואילך - באמת סדרה טובה. אהבתי את העצות של טראמפ והביקורת שלו. ממש לא ריאליטי שטחי כמו שהתרגלנו לקבל עד עכשיו. ואגב - שימוש בסקס למכירת לימונדה היה הגיוני, בהתחשב בלחץ הזמן, בקהל ובמוצר (מי קונה לימונדה בימינו? מקסימום דיאט קולה...). אני לא משווה מכירת לימונדה ברחוב לקמפיין של חברת תעופה שפונה למיגזר עסקי.
 
למעלה