חבל שלא ניתחו לי את המוח

חבל שלא ניתחו לי את המוח../images/Emo130.gif

סיפור אמיתי, עד לאחרונת מילותיו, למעט שמה של האישה,
טרי, מלפני כחודשיים, אינו יחידי, כמוהו יש הרבה, הרבה יותר ממה שטוב ובריא. אתן/ם תחליטו
"חבל שלא ניתחו לי את המוח, אז הייתי מקבלת 85,000 ₪". "תגידי, השתגעת? מקבלת כסף? ממי היית מקבלת סכום כזה? ועל מה"? אני עונה. נשים, בריאות וכסף- כתבה שנייה בסדרה.
 

SORANA

New member
ביטוח

מה הביטוח שאותה גברת רשומה בה ואיך יוצרים קשר איתם
 

beky1

New member
יש רק דבר אחד

צריך להיות חצי בקבר כדי לקבל גרוש מחברת ביטוח ושלא יספרו לכם אחרת. אני בשמחה מוכנה לשלם ביטוח בריאות עד סוף חיי ולא להשתמש בו.
 
הבזבוז של ביטוחי הבריאות

הבזבוז של ביטוחי הבריאות יום שישי, 28 באוקטובר 2005, 12:19 מאת: מירב ארלוזורוב, הארץ ביטוחי הבריאות הפרטיים חופפים במידה רבה לביטוח המשלים של קופות החולים אך עולים הרבה יותר. האם הם משתלמים? עוד בכתבה: ביטוח פרטי: יותר כסף, פחות המתנה » להשלים את המשלים » לרוץ ולרכוש את הביטוח של הפניקס » חברות הביטוח מרוויחות על חשבון קופות החולים » אין תחרות על המחיר » אף אחד אינו אוהב לזרוק מאות שקלים מדי חודש, בוודאי לא מי שנמנה על העשירונים העליונים בישראל וחושב שהוא אדם מבין ומתוחכם. אבל זה בדיוק מה שקורה כמעט לכל מי שמחזיק בביטוח רפואי פרטי בישראל. הביטוחים המשלימים של קופות החולים הם ביטוחים "פושטיים" שכמעט כולם (70% מהאוכלוסייה בישראל) מחזיקים בהם. ביטוחים רפואיים פרטיים, לעומת זאת, הם מוצר יוקרה שרק אנשים אמידים או כאלה שהתמזל מזלם לעבוד במקום גדול שרוכש עבורם את הביטוח נהנים ממנו. במכירה לאנשים פרטיים הביטוח הרפואי הפרטי הוא מוצר יקר להחריד. עלותו יכולה להגיע למאות שקלים בחודש למשפחה, לעומת עשרות שקלים שעולה הביטוח המשלים. על אף הבדלי התדמית והמחיר, שני המוצרים דומים מאד ויש ביניהם חפיפה גדולה. חלקים גדולים מהכיסוי הרפואי שמציע המשלים הפשוט למיליוני מבוטחיו מהווים מרכיב עיקרי גם בביטוח הפרטי היוקרתי. זה כמובן מצוין לחברות הביטוח, שיכולות להציג בפני מבוטחיהן מוצר יוקרתי הכולל בתוכו כיסוי כמעט לכל בעיה רפואית. הן רק שוכחות להזכיר שחלק משמעותי מהכיסויים האלה כבר ניתן לאותו מבוטח במסגרת הביטוח המשלים שלו, וכאשר הוא קונה את הביטוח הפרטי הוא משלם פעמיים עבור מה שכבר יש לו.
 
למעלה