חבר'ה!!!!!!!היום בערב...

חבר'ה!!!!!!!היום בערב...

בשעה21:00 תיהיה כאן הפתעה גדולה!!!!כדאי לכם ליהיות כאן!!!! רמז:זה קשור לאייל גולן..... דבר שני-אם למישהו יש את הפרטים של האמרגן של אייל גולן(ישי בן צבי)שיביא לי במסר או ליוני... ביי חבר'ה!
 
חברה,סליחה שלא שמתי לכם את ההפתעה,

כי תאמינו לי יש לי סיבות...אבל אני מבטיחה(אם לא יצוץ עוד פעם משהו באמצע)לעשות אותה מחר(יום שני)בשעה 11:00(בבוקר)ואל תשכחו לבוא הנה,תראו אם לא יהיו הרבה גולשים,ההפתעה לא תיהיה שווה וחבל,כי אני ישבתי עליה כל אחר הצהריים אז...להתחשב,וזה אכן קשור לאייל גולן... אז אני יודעת שהפורום גוסס וחייבים להחזיר אותו למצב טוב,תעשו טוב!תביאו תמונות,כל יום שישי נעשה שרשור תמונות,או אתרים מעולים,חכו להפתעה שלי!!!!!אז תזכרו מחר ב-11:00 אתם חייבים ליהיות כאן!!!!!!ותגיבו!לא מעניין אותי מה!אני טרחתי-אז תתרחו גם אתם!!!!!!!ביי ולילה טוב!
 

Prince Yoni

New member
../images/Emo24.gif

תודה לך סימסית אני יהיה כאן ותודה על הפרטים של האמרגן
כולם לבוא
 
תקשיבו לי טוב טוב!!!!!

ביום שבת בשעה:21:00 תיהיה ההפתעה,כי אני יודעת שאתם לא נכנסים הרבה וחבל,כי אז ההפתעה תיהיה רק עם שניים וחצי ילדים(או אנשים),אז תיהיו פה ודיר בעלק אם לא!!!!אני קרעתי ת'תחת עד אחת בלילה אתמול(מהבוקר!)בשביל להשיג לכם את ההפתעה!אז.......תתחשבו!ותיהיו פה,ותעדכנו!!!!!!!!!! ביי!יוני,שלחתי מסר לעידן,אני מקווה שהוא ימסור לך או שהוא מסר לך כבר....ביי!
 
ממש לא,פשוט,יותר

קל להעביר מסר אחד דרך השני,במקום שאני ארשום את המסר פעמיים אני ארשום פעם אחת לעידן והוא יעביר ליוני או להיפך... אל תשכחו ליהיות פה יום שבת ב:21:00,ורצוי שתבדקו כל יום מה חדש בפורום,כי אנחנו (אני יוני ועידן)עומדים להרים את הפורום "מעל המים" אבל צריך את עזרת הגולשים...אז...תעזרו בכך שתגלשו,תעדכנו ותגיבו!!!! ביי חבר'ה... יוני עידן מסר לך את המסר?
 
למעלה