חברה שלי יוצאת למסע בעוד שעה...

טל8טל8

New member
חברה שלי יוצאת למסע בעוד שעה...

מישהו יודע איך אני יכול להתקשר אליה מהארץ לבית המלון בו תשהה? אם אני מתקשר מטלפון בזק-זה בסדר? אשמח לשמוע מה עושים במצב כזה..
 
כן, ניתן להתקשר מטלפון של בזק.

יש גם עסקאות של שיחות זולות יותר לפולין- דרך בזק. רק תדע שלפעמים החיבור בין המרכזיה לטלפון בחדר הוא לא נכון, באשמתם ( כנראה בלבול בחוטים בין מס' החדר למרכזיה), ואז קורה שמעבירים אותך בכלל למס' חדר אחר. כבר היינו עדים למקרה כזה. ניתן לשלוח פקס למלון. אבל תדע שבשעות הערב העומס על הפקס הוא עצום. אם אתם יכולים לשלוח פקס בשעות היום, עדיף.
 

טל8טל8

New member
אז ככה

ביררתי עכשיו ושי לי בסוף איך להתקשר אבל מה לגבי מה שכתבת-> שמעבירים אותי לחדר אחר? אני בכלל לא יודע איזה חדר היא כי מן הסתם חדרים מחלקים באותו היום-אז מה אעשה?
 
שתשלח לך אסאמאס עם מס' החדר שלה

זה מה שאני עשיתי... שלחתי אסאמאס להורים שלי עם מס' החדר שלי והם התקשרו למלון והעבירו אותם לחדר שלי.... אם היא לא תקחה פלאפון אז אתה יכול לשלוח אסאמאס לחברה שלה (שלקחה איתה את הפלא) ותבקש ממנה את המס' חדר של חברה שלך...
 

טל8טל8

New member
אבל . . .

אבל לא נראה לי שנעים לה לבקש מחברה שלה לשלוח אס.אמ.אס כי זה עולה הרבה לפי מה שהבנתי... האם תהיה אפשרות להתקשר למלון ולומר את שמה כי אולי החדרים רשומים על שם מישהו?ייתכן? או שפשוט לבקש ממנה את אחד מחברי המשלחת ואיתו לדבר? בבקשה זה ממש חשוב לי! אני רוצה להפתיע אותה מחר כשהיא תגיע למלון בו תשהה 3 ימים... אשמח לקבל תשובה :)
 

Conviction

New member
SMS זה לא כ"כ יקר,

קצת פחות מ-2 שקל. (שתביא לה זלוטי בתמורה?
)
 

טל8טל8

New member
...!

אם זה כך-אז אשלח לה אולי אס אמ אס ... למרות שרציתי להפתיע אותה..כי היא לא יודעת שאני אתקשר וגם אף אחד ממשפחתה לא יתקשר..אז זה יותר נחמד ככה לקבל פתאום שיחה.. כשאני הייתי בפולין היא ואמא שלי עשו אותו הדבר וככה פאתום יש אני מרים את הטלפון במלון ואני שומע את אמא שלי ואז את חברה שלי וזה היה מגניב! נראה לי אני אנסה תחילה לאתר אותה בעזרת הטלפנית(הרי היא דוברת אנגלית?) ואז אם לא אשתמש בשיטת האס אמ אס. תודה רבה לכל העונים :) עזרתם!
 

טל8טל8

New member
תודה!

הצלחתי היום להתקשר אליה ולאתר אותה כי היא שלחה לי בהודעה את מספר החדר שלה אבל לקח לי המון זמן עד שהשגתי אותה זה באמת סיוט!!! אבל היה שווה!!!!!!!!!!!! כנראה שאתקשר אליה כל יום ואשמע מה עובר עליה כי היא מספרת שזה קשה ומעציב(כי היא רגישה)! אני השתמשתי בשירות בזכרט של בזק וזה ממש זול-36 אגורות לדקת שיחה!!! א ג ב : היא נמצאת באותו המלון בו נערים מת"א השחיתו את החדר וכו' ומספרת שהם לא נחמדים אליהם בכלל וכשהיא פונה למישהו אז הוא לא מגיב יפה...אל אפשר להבין..פשוט בושה! היא אמרה לי שהם מתביישים כי זה לא נעים בכלל! בכל אופן-תודה למי שייעץ ועזר! באמת תודה!
 

«Pink Girl»

New member
לגמרי...

מלון ממש יפה וגם האוכל דווקא סבבה בניגוד לשאר פולין
הקטע היחיד שמעצבן שם הוא שכדי לעלות במעלית אתה צריך להעביר את הכרטיס של החדר, ואתה יכול לעלות רק לקומה שלך
 

טל8טל8

New member
וואי איזה קטע עם הכרטיס!

אבל יש בזה הגיון-זה דווקא חכם! ואגב-שמתי לב שיש לכם מלונות טובים..פשוט כשאני נסעתי לפני 3 שנים זה לא היה כך כל כך אבל אולי בגלל שפעם אחת היו התראות בטחוניות חמות לפיגוע במלון המיועד לנו ולכן מצאו לנו מלונית זמנית בה נאלצנו לישון 3,4 בחדר! והאוכל היה על הפנים וכך גם במלון השני...אולי בגלל שנסענו בתקופה "חמה" מבחינה בטחונית...בכל אופן-אחלה מלונות וזה טוב שמשקיעים במלונות! אגב-היא תישן גם במלון רוק בקראקוב...יש מידע?
 
למעלה