../images/Emo45.gif מה שנכון.
מה שנכון.
יחסית לפז"מ יש לי כבר לא מעט...
יחסית לפז"מ יש לי כבר לא מעט...
ההשקעה הנכונה מבחינה כספית ופוליטיתישנן מספיק ערים בעולם גדולות מי-ם
שחיות בשלום עם עצמן גם ללא מסוף מטענים. למרות שאני מטיל ספק רב בכדאיותו ,הקמתו אינה מפריעה לי , אולם מפריע לי מאוד סדר העדיפויות המוזר של השקעה במטענים קודם לבני אדם. לגבי קביעתך שבכותרת- כמובן שאיני מסכים איתה. יש דרכים (לא זולות אמנם) להביא את הקו למצב סביר. הכל קם ונופל על כסף ופוליטיקה.
הקו הקיים מעולם לא נועד ולא צריךההשקעה הנכונה מבחינה כספית ופוליטית
היא להקים בהקדם האפשרי את הקו המהיר ת"א-י-ם. הקו הקיים לא יהיה חלופה סבירה לנסיעה בין ת"א וי-ם גם אם ישדרגו אותו, אלא אם ישקיעו בו סכום שמתקרב למה שיעלה הקו המהיר... לגבי המטענים, זה שיקול כלכלי ותו לא. מי שהחליט בזמנו על הקמת מסוף מטענים כנראה עשה את החשבון שזה כדאי... ובכל מקרה אפשר תמיד לעשות את החשבון מחדש עם נתונים מעודכנים... מבחינת סדרי עדיפויות זה בטח לא במקום גבוה...
אולי... אבל כשהחליטו לשדרג את הקוהקו הקיים מעולם לא נועד ולא צריך
להוות חלופה ל A1 ובטח שלא כקו מהיר. מהירות ממוצעת בת 80 קמ"ש (ולא 43 קמ"ש כיום) תספק אותי. באשר למסוף - בינתיים אף אחד לא מזדרז להקימו. אולי בכ"ז מישהו הפעיל חשיבה שנייה לגביו?
מצער מאוד.חבריה, מי נוהג לנסוע ברכבת?
הרכבת לא רק מאחרת, היא גם מזלזלת מדוע מראה אתר הרכבת לוח זמנים שמעודכן לשנת 2005? ולמה הרכבת מאחרת באופן כמעט קבוע? יוני קלרמן תוהה, ועדיין ממתין לתשובת הרכבת YNET היום 18/10/06 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- גם אני נוהג לנסוע ברכבת, כמעט כל שבוע ובקו הארוך ביותר. יש לי "בטן מלאה" אך לרוב השרותים נעולים ברכבת, ואם לא אז הם נורא מסריחים.... שלוש וחצי שעות רצופות !! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- אני רק מחכה ליום בו נכריז כולנו על חרם, ולא ניסע יממה ברכבת. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- יש לכם מה לספר לנו? חוויתם משהו בנסיעה ברכבת? בואו וספרו לכולם. ורבותי, שמות, תמיד תמיד לקחת את שמות הפקידים, הכרטיסנים, המפקחים השומרים .... שמות !! ולהציגם פה. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ליל מו נוסע, חווה, מתרגז, כותב, מתלונן, ולא שוכח ולא סולח.
האם יש ללו"ז תאריך תפוגה?חבריה, מי נוהג לנסוע ברכבת?
הרכבת לא רק מאחרת, היא גם מזלזלת מדוע מראה אתר הרכבת לוח זמנים שמעודכן לשנת 2005? ולמה הרכבת מאחרת באופן כמעט קבוע? יוני קלרמן תוהה, ועדיין ממתין לתשובת הרכבת YNET היום 18/10/06 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- גם אני נוהג לנסוע ברכבת, כמעט כל שבוע ובקו הארוך ביותר. יש לי "בטן מלאה" אך לרוב השרותים נעולים ברכבת, ואם לא אז הם נורא מסריחים.... שלוש וחצי שעות רצופות !! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- אני רק מחכה ליום בו נכריז כולנו על חרם, ולא ניסע יממה ברכבת. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- יש לכם מה לספר לנו? חוויתם משהו בנסיעה ברכבת? בואו וספרו לכולם. ורבותי, שמות, תמיד תמיד לקחת את שמות הפקידים, הכרטיסנים, המפקחים השומרים .... שמות !! ולהציגם פה. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ליל מו נוסע, חווה, מתרגז, כותב, מתלונן, ולא שוכח ולא סולח.
על הלו"ז כתוב "עד להודעה חדשה"האם יש ללו"ז תאריך תפוגה?
על מה התלונה כאן בדיוק? הלו"ז האחרון יצא ב-17.12.05. כשייצא חדש גם האתר יתעדכן.
זה בהחלט לא המצב הרצוי,על הלו"ז כתוב "עד להודעה חדשה"
זה הנוסח הקבוע, מכיוון שאף פעם לא יודעים מתי יצא הלו"ז הבא... (בלי קשר לעיצומי עובדים ובלצ"פים למיניהם...)
ובעצם למה?זה בהחלט לא המצב הרצוי,
וכבר הערתי כאן פעם שלוחות זמנים צריכים לצאת עם תאריך "פג תוקף" ובתאריכים קבועים פעמיים בשנה, אבל כנראה המצב בארץ (פיתוח מהיר של רשת בעייתית ביותר) עדיין לא מאפשר הוצאת לוחות זמנים סדירה כזאת. נקווה שישפרו את זה בעתיד (מתי? אולי אחרי הלו"ז הבא?).
באירופה אין הרבה שינויים ברשת,ובעצם למה?
הרכבת שואפת לסיים כמה פרקים של הפיתוח (שזה לרוב פתיחת תחנה או שתיים והוספת מסילות) ולהוציא לו"ז חדש. ככה סתם ביום בהיר אין הרבה מה לשנות בלו"ז כאשר אין מקום להוסיף לרשת כלום...
כיום מוציאים לו"ז כל שנהבאירופה אין הרבה שינויים ברשת,
ובכל זאת מוציאים לו"ז כל חצי שנה פק"ל. גם אם מדובר בלוחות זמנים זהים, קיומו של תאריך תפוגה עוזר מאוד ל"התמצאות" ומונע בלבול. אני מסכים שבמצב הנוכחי אין לזה חשיבות גדולה בארצנו.
כל שנה גם טוב...כיום מוציאים לו"ז כל שנה
אם אני לא טועה, התאריך הקבוע לתחילת לו"ז חדש הוא השבת השניה של דצמבר (השנה זה יקרה ב-9 בדצמבר). נכון שיחסית לגודל המערכת השינויים הם קטנים, אבל יש שינויים כל הזמן... לפני שנה או שנתיים השלימו בשוייץ שדרוג של קטע מהקו ציריך-ברן, וזה השפיע על כל המערכת ושינה את כל הלו"ז... כמובן שכמו כל דבר בשוייץ, לא שר האוצר/תחבורה/יו"ר/מנכ"ל הרכבת התורן החליט על השדרוג, אלא הוא הובא להכרעת כל האזרחים במשאל עם, ומדובר היה בפרויקט רב שנתי שידעו בדיוק (או בקירוב סביר) מתי הוא יסתיים וכמה הוא יעלה... יש עכשו 2 פרויקטים אדירים של מנהרות מתחת לאלפים שנמצאות בבניה, אחת במקום מנהרת לוצ'ברג ואחת במקום מנהרת סנט גוטארד, וכאשר הן יושלמו זה ישפיע על התחבורה בכל אירופה, גם המסילתית וגם הכבישית... ובכל מדינה שמתיימרת להיות מתקדמת מבחינה תחבורתית משקיעים בפרויקטים של רכבות מהירות שלעומתן קו ת"א-י-ם זה צעצוע... ועל רכבת תחתית חבל להרחיב את הדיבור...
אתה מכיר רכבת שנוסעת 160 קמ"ש?כל שנה גם טוב...
באיטליה ראיתי חצי שנה, ובקצב הפיתוח שלנו צריך גם כל חצי שנה. לגבי רכבות מהירות, אין ולא תהיה לזה כדאיות בארצנו הקטנטונת. 160 קמ"ש זה בהחלט מספיק למרחקים שיש לנו, וקו מהיר לאילת לא יהיה כלכלי גם בעוד 1000 שנה.
זה בתכנון,אתה מכיר רכבת שנוסעת 160 קמ"ש?
הרכבות "המהירות" בישראל נוסעות בקושי 140... 160 קמ"ש זה 22 דקות מת"א לי-ם, 30 דקות ת"א-חיפה, 40 דקות ת"א-ב"ש...
יש דוקא.אתה מכיר רכבת שנוסעת 160 קמ"ש?
הרכבות "המהירות" בישראל נוסעות בקושי 140... 160 קמ"ש זה 22 דקות מת"א לי-ם, 30 דקות ת"א-חיפה, 40 דקות ת"א-ב"ש...
עוד דבר שיש באירופה....באירופה אין הרבה שינויים ברשת,
ובכל זאת מוציאים לו"ז כל חצי שנה פק"ל. גם אם מדובר בלוחות זמנים זהים, קיומו של תאריך תפוגה עוזר מאוד ל"התמצאות" ומונע בלבול. אני מסכים שבמצב הנוכחי אין לזה חשיבות גדולה בארצנו.
נו... עכשיו (אולי) עובדים על שדרוגעוד דבר שיש באירופה....
מערכת הלו"ז יודעת גם למצוא רכבת מחיפה לכפר סבא, או מאשקלון לבאר שבע... (כלומר, בכיוונים "הפוכים") המערכת יכולה למצוא אפילו מסלול עם 8 החלפות רכבת באמצע, וכוללת כמעט את כל הרכבות מתורכיה עד פורטוגל...
יש פתרון חלקי... אתר OTOBUSIM.COMנו... עכשיו (אולי) עובדים על שדרוג
האתר המאוד-פרימיטיבי של הרכבת. תן לזה זמן... אבל גם זה לא מספיק לדעתי, ועד שלא יהיה מודיעין משותף (גם באינטרנט) לכל מפעילי התח"צ, התמונה תהיה תמיד חלקית.
חבר'ה, מי נוהג לקרוא את YNET ?חבריה, מי נוהג לנסוע ברכבת?
הרכבת לא רק מאחרת, היא גם מזלזלת מדוע מראה אתר הרכבת לוח זמנים שמעודכן לשנת 2005? ולמה הרכבת מאחרת באופן כמעט קבוע? יוני קלרמן תוהה, ועדיין ממתין לתשובת הרכבת YNET היום 18/10/06 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- גם אני נוהג לנסוע ברכבת, כמעט כל שבוע ובקו הארוך ביותר. יש לי "בטן מלאה" אך לרוב השרותים נעולים ברכבת, ואם לא אז הם נורא מסריחים.... שלוש וחצי שעות רצופות !! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- אני רק מחכה ליום בו נכריז כולנו על חרם, ולא ניסע יממה ברכבת. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- יש לכם מה לספר לנו? חוויתם משהו בנסיעה ברכבת? בואו וספרו לכולם. ורבותי, שמות, תמיד תמיד לקחת את שמות הפקידים, הכרטיסנים, המפקחים השומרים .... שמות !! ולהציגם פה. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ליל מו נוסע, חווה, מתרגז, כותב, מתלונן, ולא שוכח ולא סולח.
דוקא ynet השקיעו עכשיוחבר'ה, מי נוהג לקרוא את YNET ?
אנחנו הרי מכירים אותם. כל מה שמתקרב לתחבורה ציבורית בכלל ולרכבת ישראל בפרט, הוא מטרה נאה עבורם. גם את יוני קלרמן אני מכיר מצוין. הוא היה העורך שלי במגזין הקודם בו כתבתי. אני ברחתי משם יחד עם אנשים נוספים שעם חלקם אני עובד היום בעיתונות המקצועית (וגם בזכותם ההזמנ הלתערוכת מגהBUS), אבל יוני קלרמן נשאר שם. אז יש לו את YNET על מנת לפרוק תסכולים מדי פעם.קחו את מה שהוא כתב ברמה הזו ולא מעבר. הרי בסיומו של יום, יתקנו את הדרוש תיקון גם אם זה יקח זמן. אורן
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.