כנראה שאנשים לא מצפים לשרותים נקיים
ברכבת, אז הם לא לוקחים סיכון... אולי הם התרגלו שהשרות גרוע... וכששרות גרוע אנשים לא משתמשים בו, ואז לכאורה אין לו ביקוש אז אין צורך לשפר אותו...
כנראה שאנשים לא מצפים לשרותים נקייםעמית ענה לך בדיוק
רוב האנשים, אבל ממש רוב האנשים, אם אין להם בעית שלפוחית או דלקת בדרכי השתן או סתם הפרעה נפשית (כן, אני לא צוחק, יש כאלו שיהיו 15 דקות מהבית בנסיעה והם יכנסו לשירותים ציבוריים ועוד לדברים שמצריכים ישיבה, כשאין להם בעייה פיסית, ולא יתאפקו את אותן 15 דקות. כאלו בעייני הם עם הפרעה נפשית כלשהי. פעם בטיול הכרתי משהו כזה, האוטובוס עצר באיזה פונדק דרכים די מצחין והיינו פחות מחצי שעה לפני הבית שלו ולא היה לו שלשול ובכל זאת הוא הלך לשירותים. איך אני יודע שלא בשביל שתן? הוא בקש במפורש גליל נייר טואלט מבעל המזנון) או באמת שלשול, מתאפקים בנסיעה של פחות משעתיים. מה עוד שהם יודעים שבתחנת היעד סביר מאוד להניח שהשרותים יותר נקיים או, יותר נכון, פחות מטונפים מאשר ברכבת. לכן, נראה לי שבנסיעות של עד שעתיים, הולכים רק עשירית, במקרה המקסימלי, לשירותים. אתה יודע מה? אני צודק. לא בגלל שאני חושב ככה, אלא שאני שם לב עכשיו לנסיעות שעשיתי בציר ת"א חיפה, או ת"א י-ם או ת"א ב"ש. הרבה פעמים הייתי יושב לא רחוק מתא השירותים, או ב-ic3 וגם בקומתיים יש נורית הנדלקת כשהשרותים תפוסים. שמתי לב שבשעה וחצי של נסיעה (לב"ש או י-ם) לא הלכו לכל תא כזה יותר מ-5 בני אדם. גג. ובקרון היו עשרות נוסעים.
ברכבת, אז הם לא לוקחים סיכון... אולי הם התרגלו שהשרות גרוע... וכששרות גרוע אנשים לא משתמשים בו, ואז לכאורה אין לו ביקוש אז אין צורך לשפר אותו...