חברים אולי למישהו יש תשובה למה

tsiporganeden

New member
חברים אולי למישהו יש תשובה למה

שאכתוב בהמשך? אני מתעוררת מוקדם מאוד בבוקר לפני עלות השחר והולכת ברגל וגם מתעמלת כ-שעתיים כל בוקר, אחר כך עובדת כ- 10 שעות ביום מול המחשב, יוצא איפה שלפעמים העייפות משתלטת עלי ואני נרדמת, קרה לי כבר מספר פעמים שאיך שאני מתעוררת אני רואה מול עיני דמות, אינני זוכרת אם זו אותה דמות כל פעם אבל פרצוף של מישהו, לפני מספר ימים זה היה של בחורה בשנות השלושים שלה, בלונדינית עם עיניים בהירות, כמובן שהדמות נעלמת כהרף עין, נראה לי משהו שמתנדף איך שאני פוקחת עיניים שבמקרים שבהם ראיתי אותם הם פשוט לא הספיקו להעלם. אציין שהדמויות רק הסתכלו עלי, מה זה יכול להיות? תודה ושבת שלום לכם.
 

K i f

New member
מצטרף לשאלה/דיון

תגידי גבי... המלאכית הזאת...
היא נמצאת בכל זמן שהאדם ישן?!
איך בדיוק היא שומרת?!
מה היא עושה?!
רק אותו אדם יכול לראות אותה?!
המלאכית הזו... רואה מלאכים אחרים של אנשים?! תדוה על התשובות ^_^
 

tsiporganeden

New member
התשובה מלאה? כי יש לי בעיות אישיות

רבות, החל מהמינוס הארור הזה שלא רוצה לרדת, והחל מהעובדה שאני חיה בגפי, ועוד בעיות אישיות, אם זו המלאכית ואני הרי יודעת שהיא קיימת והיא אמורה לשמור עלי, אתה רוצה להגיד לי שהיא עושה את מלאכתה בצורה חובבנית? מה מונע ממנה להשיג לי בן זוג לעניין, לשנות את מצבי הכלכלי, לשנות את מצבי הבריאותי, ובכלל שיהיה לי יותר טוב בעולם הזה. רויתי מצרות ובעיות.
 
הכל תלוי רק בך../images/Emo11.gif

אף אחד לא אמור לפתור לך את הבעיות שלך. גם לא הדמות המגנה עלייך. ואם את לא מאמינה - לא צריך.
 
זוהי איננה הטפת מוסר אלא

רמז עבה לנסות כיוון אחר ושונה. דרך אחרת להתמודדות עם קשיים. רמז לשימת לב, לפקוח תעיניים ולגעת באומץ בבעיות. הפתרון יבוא בהדרגה.... ויהיה יותר טוב. אחד אחד לפי סדר החשיבות שלך.
 
וזה כבר נושא לדיון בפני עצמו ../images/Emo70.gif

ולמה בעצם המדריך/המלאך/.... לא חי במקומנו את החיים שלנו? בשביל מה הוא שם? ושאלה אחרת לציפורגןעדן ולאחרים שתוהים לפעמים על המקצועיות והביצוע של המדריך, נניח שהיה צץ מולכם אדם בשר ודם שהיה אומר לכם שהוא הוא זה שידע להנחות את חייכם כך שתהיו מאושרים, בריאים, מצליחים תמיד וכדו', אלא שאתם צריכים תמיד תמיד להישמע להוראותיו ללא שום ויכוח, ולמעשה אפילו לא לדבר בשם עצמכם אלא להגיד (כי חיים ומוות ביד הלשון) כל מה שילחש באזנכם לומר - האם אכן הייתם מוותרים כליל על חופש הבחירה וזכות הביטוי? האם כל דבר שאנחנו עושים משרת את כל הצדדים הקיימים בנו? ניקח את עניין המינוס הארור (שגם אני חיה איתו רע למדיי בימינו) - האם תעשי כל הוראה שתינתן לך על מנת להרוויח כסף ולכסות אותו? וחייך בגפך (כן גם אני נטולת זוגיות) - האם תסכימי לכל בן זוג שאותה ישות תמליץ לך עליו בידיעה שיש בו חלקים שבפירוש אינם מוצאים חן בעיניך, אבל הישות אמרה והישות יודעת. ועכשיו מהכיוון השני - נניח שהיא נמצאת שם ומכוונת דרכך לנפילה, מדוע היא עושה זאת ואיזה טוב אמור לצאת מכזה כאב? הנה סתם סיפור.... שלי, מחיי לפני קרוב לשנה, בדרכי לעבודה עם שכר לא רע, לאחר יום לימודים מעניין, ובוקר שבו התעוררתי ליד בן זוגי האהוב (לשעבר) - באותה דרך כ"כ פשוטה, ושיגרתית, שיניתי מעט את דרכי ועברתי את הכביש כמה מטרים לפני נקודת המעבר הרגילה. לא עברה יותר מדקה וחשתי כאב בלתי נסבל בראשי ומצאתי עצמי ישובה על המדרכה, המומה והלומה, מסתבר שישירות על ראשי נחת מוט של מחסום רכבים חשמלי שמישהו בחוסר תשומת לב סגר אותו בזמן שעברתי שם, בעוד שכאשר הוא ישר הוא נראה כמו סתם עמוד... השינוי הקיצוני שעברתי מאותו רגע זעזע את חיי, המכה גרמה לי לזעזוע מוח קל אך מספיק בכדי שהתפקוד שלי בעבודה יצנח ופוטרתי, בן הזוג שלי שנבהל מעובדת היותי מובטלת פתאום החל לגלות צדדים אפלים למדיי באישיותו, מה שיצר קרע בלתי ניתן לאיחוי ולפרידה מכוערת ביותר, הדברים המשיכו לצנוח עוד ועוד ונראה היה שהישות השומרת עליי לא סתם נרדמה בשמירה היא בטח היתה ממש בקומה. כשאני מסתכלת על התהליכים הקשים שעברתי בשנה החולפת, ההתמודדויות הכמעט חולניות, וכ"כ הרבה כאב, יכולה לומר לך היום שהבנתי את פשר ה"תאונה" ואיך דווקא דרכה, הפכתי להיות הרבה יותר קרובה למי שאני אמורה להיות, יותר אמיצה, יותר אסרטיבית, יותר חזקה פי כמה וכמה מהאדם שהייתי לפני כן - ואני יכולה לראות את הטובה שתצמח מהשינוי הזה. אני לא חושבת שהישות השומרת עליי נרדמה, חושבת שהיא כיוונה אותי בדיוק לשם, לקבל מכה חזקה בראש כדי לשנות נתיב הוויה.
 

arietimor

New member
כתומישמיש יש לך בעצמך את התשובות

ובאם ידעת גם מראש שהעבודה והזוגיות לא מושלמים והיית משנה לא היה צורך בהבנות שבאו בדרך ה"תאונה " משונה המדריכה שלך אך הלימוד בדרך הקשה יש בה הרבה תועלת והבנה. ובאם בהבנות עסקנו קבלתי הערב שורה של הבנות ואני משתף אתכן.
 

arietimor

New member
לא ידעתי ...................

מחבואים מספרים שפעם אחת, במקום כלשהו על פני האדמה, התאספו כל הרגשות והתכונות האנושיות של בני האדם. היה להם קצת משעמם ולכן שיגעון הציע: " בואו נשחק מחבואים!" הסקרנות הרימה גבה ומכיוון שלא ידעה להתאפק שאלה: "מחבואים ? איך משחקים את המשחק הזה ?" השיגעון הסביר:"אני אכסה את העיניים ואספור עד מיליון, אתם תתחבאו וכאשר אגמור לספור, אחפש אתכם". ההתלהבות רקדה עם האופוריה,השמחה קפצה כל כך גבוה שזה שכנע אפילו את הספק וגם את האדישות. אך לא כולם הסכימו להשתתף: האמת העדיפה שלא להסתתר , שהרי בסופו של דבר תמיד מוצאים אותה הגאווה אמרה , שמדובר במשחק מטופש אך מה שכנראה הפריע לה באמת היה שהרעיון לא היה שלה. אחת .... שתיים ..... שלוש ...... החל לספור השיגעון. הראשונה שהסתתרה הייתה העצלנות- היא הסתתרה מתחת לאבן הראשונה שמצאה בדרכה הקנאה הסתתרה מאחורי צל ההצלחה, אשר במאמצים אדירים מצאה מקום בצמרת העץ הכי גבוה. הנדיבות כמעט ולא יכלה להסתתר כיוון שכל מקום נראה לה נפלא בשביל אחת מחברותיה ולכן ויתרה עליו: "חור בגזע עץ ? מושלם בשביל הצניעות ! מאחורי כנפי פרפר? מושלם בשביל החושניות! וכך הלאה. בסוף מצאה מקום מתאים בקרן שמש קטנה. התשוקה הסתתרה בלוע הר געש , והאהבה בתוך שיח שושנים. 999,999.... מיליון ! סיים השיגעון לספור והחל בחיפושים. ראשונה נמצאה העצלנות - רק שלושה צעדים משם. אח"כ מצא את הספק: יושב על הגדר ולא מצליח להחליט עדיין היכן להסתתר. אח"כ שמעו את התשוקה מרעידה הר געש. פתאום הופיעה הקנאה וכך נמצאה גם ההצלחה. רק האהבה לא הופיעה בשום מקום. השיגעון חיפש מתחת לכל אבן, מאחורי כל עץ, בפסגות ההרים.... וכשעמד להתייאש ראה שיח ורדים והחל לחפש בין ענפיו. פתאום נשמעה צעקת כאב: הקוצים פצעו את האהבה בעינה. השיגעון לא ידע מה לעשות בכדי להתנצל: בכה , התחנן , ואפילו הבטיח להתלוות אליה לכל מקום.
 
ילדה אישה מדהימה../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif

כל כך אוהבת אותך, את ההבנות המדהימות שלך, הגם שהדרך לעיתים ממש לא נוחה, ממש לא נעימה.. (פלוטו בשמונה כמדומני...) ומי כמוני יודעת..
שבוע טוב לכולנו
גילי
 
נשמותק שלי../images/Emo121.gif../images/Emo23.gif

ואת חשבת שאת "בתולה"... את יותר עקרבית מעקרב
אוהבתותך, כאחות למסע, כמי שמארחת (או מותקפת) לכמה שנים את פלוטו על השמש 23 תאומים, ועל הירח 0 גדי, עוד שניה, ואח"כ על הוונוס 10 סרטן.. בקיצור, מאאאאד מבינה מה קורה איתך, כי חיה חיים פלוטוניים לחלוטין ויכולה לומר לך אי אילו דברים:
פלוטו מאפשר לנו כוח עצום, מפגיש אותנו עם כוח עצום ומבקש מאיתנו לבחור כיצד להתנהל עם הכוח הזה, כאשר אפשרות אחת היא לשקוע עד הסוף, והאחרת היא לנסוק הכי גבוה שאפשר.
מנטרה פלוטונית שאני מאמצת: אפשרות הבחירה.
מה לעשות.
מתי לעשות.
עם מי לעשות. כי פלוטו מבקש לעשות ולא מאפשר לנו לשבת ולתת לדברים לקרות לידנו, הוא מחייב התערבות אישית עם כל העומק שבנו, עם כל הכלים שיש ברשותנו.
לנו כי בסוף ננצח
ושבוע טוב
גילי
 

tsiporganeden

New member
גילי חמודה תגידי אני ילידת מזל דגים

ומה זה אומר לגבי שפלוטו מגיע? מה יכול פלוטו להזיק או להועיל לבני המזל שלי?
 
../images/Emo19.gifאהלנים../images/Emo13.gif

קודם כל... יש פורום אסטרולוגיה מדהים בתפוז
. א-ב-ל, בואי נראה.. האם את מכירה את המפה שלך? אם כן, האם תוכלי לתת קצת יותר פרטים, לגבי בתים, מעלות וכאלה? ואם לא.. מהם תאריך, שעה ומקום הלידה שלך
ואז נראה מה ניתן להוציא שם בקשר לפלוטו.
גילי פרי
 
מאוד מזדהה עם:

פלוטו מבקש לעשות ולא מאפשר לנו לשבת ולתת לדברים לקרות לידנו, הוא מחייב התערבות אישית עם כל העומק שבנו, עם כל הכלים שיש ברשותנו. כ"כ נכון.... הארת לי משהו חדש בראש מאמצת גמני את המנטרה הפלוטונית תודה נשמה שכמותך!
ענק
 
למעלה