חברים בואו נדבר ברצינות אנחנו כולנו אותו עם ...

שחר 676

Well-known member
מנהל
ועם זאת רובם שירתו בצבא שמגן על כל המדינה כולל עליך
שירתו בצבא ?

מה זה קשור בכלל ?

גם אני שירתתי בצבא - איפה הקשר לכל מה שכתבתי עליו ?

אלא אנשים שרמת הפטריוטיות שלהם בשפל....והיא הולכת ומידרדרת עם השנים.....שאל את עצמך מדוע כל המרגלים על רקע אידיאלוגי שפעלו נגד ישראל היו שמאלנים ? ....כן כפרה , זו עובדה ועלי לציין שמדובר ברשימה ארוכה למדיי - שלא לדבר על מקרים פחות חמורים דוגמת ענת קם וטלי פחימה.

צא מהנאיביות - מדובר בקבוצת יהודים המשתוקקת לקבור את כל האלמנטים המשותפים לעם היהודי - הם רוצים מדינת כל אזרחיה - הם רוצים בחורבנה של ישראל כמדינה יהודית.

כל ילד זב חוטם מבין ששום אחדות לא תתכן כאן.
 

ערני31

Well-known member
אני אענה לך מה שעניתי למרבו באחת ההודעות בשרשור הזה שטען מה שאתה טוען אז ככה עם ישראל נמשלו לארבעת המינים ז"א שיש ארבעה חלקים/סוגים של אנשים כמו בארבעת המינים האתרוג שיש לו טעם וריח בנמשל זה אלו שטובים לשמיים וטובים לבריות הלולב שבא מעץ התמר שיש לו טעם ואין לו ריח וההדס שיש לו ריח ואין לו טעם אלו האנשים בעם שטובים או לשמיים או לבריות אבל לא לשניהם כמו באתרוג ויש את אלה שנמשלו לערבה שאין לה טעם ואין לה ריח והם לא טובים לא לשמיים ולא לבריות ובכל זאת בסוכות אנו מצווים לאגד את כולם ביחד כי כולם הם עם ישראל ולכל אחד יש תפקיד במערכת ואם אתה ואני לדוגמא נתחיל להקדיש את הכוחות שלנו לאהבה ולא לשנאה זה ישפיע לאט לאט על כל העולם במקום לשנוא ולהכנס למלחמת אינסוף אפשר לחיות בעולם עם אינסוף אהבה
 
למעלה