חברים לעבודה-חברים לחיים

חברים לעבודה-חברים לחיים../images/Emo24.gif

במהלך שנות עבודתי ליקטתי לי חברות כמעט מכל מקום עבודה שעבדתי בו. חברות שנחשבות חברות לחיים. אני מאמינה שנהיה בקשר לתמיד. אנחנו נפגשות ברגעי שמחה ועצב, משוחחות הרבה בטלפון, יוצאות עם המשפחות ביחד. אשמח לשמוע גם מכם, האם גם אתם פיתחתם מערכות יחסים קרובות עם אנשים שפגשתם במהלך שנות עבודתכם?
 

maligotthelf

New member
נתק טוטאלי מהעבודה לאחר סיום היום

שלום, אני נמצאת כרגע במשבר מבחינת עבודתי, ולכן נכנסתי קצת לפורום כדי לראות אולי יש עוד אחים לצרתי...... אני מוכרחה לציין שקראתי את הודעתך ואני מרגישה בדיוק הפוך - כלומר אין לי שום רצון לראות אף אחד מהעבודה לאחר סיום שעות העבודה וודאי שלא לשמור על קשר אם אסיים שם, מה זה אומר עליי - האם אני נמצאת במקום העבודה הנכון לי? יש בי מעין צביטה קטנה כשאני קוראת את ההודעה שאספת חברים שעבדת איתם במהלך השנים, אני לא רואה את עצמי שומרת על קשר עם אף אחד........
 
שלום לך ../images/Emo13.gif

אני חייבת לציין שלא אספתי לי חברים בכל מקום עבודה, אלא בחלק מהם. זה בסדר גמור אם לא התחברת לאף אחד במקום העבודה, וזה לא אומר עלייך כלום. אני מקווה שבמקום העבודה הבא תמצאי חברים/ות. אני מאמינה שכדי שיהיה לך כייף בעבודה רצוי שיהיו לך יחסים טובים עם גרעין מסויים של העובדים. אי אפשר תמיד להתחבר לכולם. את יכולה לשתף בקשר למשבר בעבודה? אולי נוכל לעזור בפורום?
 

talgavrieli

New member
לביאה - מה זה בשבילך חבר אמיתי?

בשבילי זהו אדם שידע לשמוח כשהולך לי קלף לא נורמלי אדם שלא יפלו פניו כשמצליח לי... ואת אלו יותר קשה למצוא מאשר חברים שיהיו שם בשבילך בעת צרה. מה דעתך?
 
אני

מכבדת את מה שאתה אומר. לכל אחד יש את הפרוש הסובייקטיבי שלו לחבר אמיתי. לא תמיד נדע מה קורה בליבו של אדם. האם הוא אכן שמח בשימחתנו או שהוא רק מראה זאת כלפי חוץ. לעומת זאת חבר שעוזר בעת צרה כן ניתן להעריך ולהוקיר. יום נפלא.
 
בהחלט ../images/Emo13.gif

אנחנו מבלים במקום העבודה כל כך הרבה שעות, אז בהחלט מתפתחים יחסים קרובים עם העמיתים לעבודה. אני אספתי מספר חברים שהולכים איתי כבר שנים. אני מאמינה שהקשר ימשיך ויתפתח לאורך הזמן, ולא יתנתק (-:
 
למעלה