חברי נוער יקרים,

חחחח

"את החראית שלך...", קורע אותי מצחוק הברננקה הזה... וממתי 22:30 זה מאוחר??????????????? (כדרכה של רונית) לסבא שלי, 22:30 וחצי היה מאוחר, אבל הוא היה בן 93...
 
אני לא מבין... מי זאת בכלל?

מענין למה קראת לעצמך מארי אנטואנט... אולי זה אומר עליך משהו... אם את מארי אנטואנט, אז אני אוטו פון ביסמרק או לחלופין המלך לואי ה14. ואגב אומנם את מלכה אבל את לא תכני אותי פה ברננקה.
 

asafz8

New member
אני מצטער שאני מתערב...

כי יצאתי כבר מהתנועה אבל בכ"ז... הייתי פה מספיק זמן בשביל שתהיה לי הזכות להגיב. אין נוער, צאו מהאשליה. אין לכם זכות לבחור תפקידים= אין אסיפה= אין מזכירות= רק רונית מחליטה= אין נוער. אתם נוער לצרכי עבודה ותליית שלטים. יש פה כמה אנשים עם אידיאלים שלא חשבתי שיקחו חלק במפלגה שהיא לא רק דקטטורית אלא בכלל מגרשת אותם.
 

אשרת

New member
אם אתה לא מאמין במה שאתה עושה

ואתה לא מאמין בהתפקדות שלך, אז לשם מה לך להתפקד? הרי הכי פשוט לעמוד מן הצד ולצרוח עד כמה התנועה לא בסדר (ולא שהיא חפה מטעויות ופגמים) וכי הכל נגמר. להרים ידים זה הדבר הכי קל שיכול להיות, תמיר. החוכמה היא להשאר ולנסות לבנות את המפלגה הזאת מחדש, ולו משום שאין שום מפלגה אחרת שבאמת תייצג את הציבור הליבראלי -החילוני השפוי. אני יכולה לציין, שמעיון ברשימת המתפקדים , אני שמחה לדעת שיש כמה אנשים איכותיים שאף חזרו לשורות המפלגה!!
 
אבל תראי שני

מה שהכי מצער הוא, שאת להבדיל מאחרים את כן נמצאת בתוך התנועה ואף אחד לא רואה אותך צורחת או מבקרת או לא יודע מה.. על זה שהתנועה לא בסדר וכו וכו וכו.. וזה מה שמעציב.. או שאתה עושה איך אומרים.. "בסתר" ועושה זאת מאחורי הקלעים וכו...(כך אני מקווה לפחות).. והבעיה היא שלנו לנוער לי ולתמיר יש מלא אנרגיה ויש מלא כוח ואנחנו רוצים כבר ממזמן לבנות את נוער שינוי מחדש, למעשה כבר מספר שבועות מועט אני בתוך שבכולנו היה את הלהט הגדול לשוב לעינינים ולתהחיל לבונת מחדש, אבל פשוט חוסמים,שמים לנו רגלים, מפריעים וכו... ולא נונתים לנו לבנות את התנועה, זה התחיל בתרוץ שאין מפקד וצריך לעשות מפקד אבל מפקד כבר הסתיים אחר כך כי רון לוינטל צריך לעשות דוח ביקרות על המפלגה ולשלוח למבקר המדינה אבל הינה ג לאחר הדוח לא מאפשרים לנו להתפתח והמשיך עם זה שרונית עתשה איתנו טקס לזכרו של רבין אבל הינה גם לאחר הטקס לא נונתים לנו ולא נותנים לנו, והמשיך בזריקת עידוד מצויינת שאין החזרי כספים(באמת זריקת עידוד מצויינת!!) ועדיין לא נונתים לנו לחדש תתנועה, זה ממשיך בזה שפתאום המזכירות החלטה שצריך לפחות 15 חברי תנועה(יענו לתת לנו אתגר).. מה יהיה הלאה? תשובות לאלוהים. ולנו נותנים לנו להתפתח. ולמה לכתוב ליבראלי? אם אפשר ליברלי.
 

אשרת

New member
קודם כל, עד כמה שאני יודעת ת

ההורים שלי עדין לא שינו את שמי, ולא קוראים לי שני. שנית, מאיפה לך לדעת מה אני עושה או לא עושה מאחורי הקלעים? או אני זאת שחטפתי על הראש מרון לוונטל כי אני העזתי לומר את מה שאני חושבת? אני לא חושבת שאני חייבת לך דין וחשבון. לגבי ה-15 חברים, זה לא רק קשור לנוער שינוי, אלא קשור גם לצעירי שינוי. מעבר לבכך בררננקה, ברשימת המתפקדים, ראיתי אולי 3-4 שמות של בני נוער שאני מכירה. אתה רוצה לומר לי בבקשה מי יהיה יו"ר נוער שינוי, מי יהיה הסגן הראשון ומי יהיה הסגן השני?
זה מחמם את הלב שאכפת לכם משינוי ומתנועת הנוער שלה , אבל רצוי קצת לבדוק נתונים לגבי מספר החברים שיש בנוער שינוי
 
חחח התבלבלתי...

פשוט הצבע הכחול כבר משגע אותי... חחח...
מה כבר חטפת על הראש מרון לוינטל? נכון הסבירו לי כבר שזה לא קשור לנוער אלא לכל חטיבות המפלגה וכו.. ובלה בלה בלה... מעבר לכך עד כמה שאני יודע רושמים ברננקה ולא בררננקה ועד כמה שאי יודע אמרתי לא לכנות אותי פה ברננקה. שאת מכירה? סליחה מה זאת אומרת מכירה? ששתית איתם כוס תה בגינה? שסעדת איתם את ארוחת החג?! חחחח זה לא מצחיק אשרת, לא אמרתי שיהיה סגן שני... וזה עיניני ו של נוער שינוי מה יהיה היו"ר ומי יהיה הסגן אם יהיה , לך יש זכות בחירה במפלגה עצמה ולא בתוך הנוער.
 

אשרת

New member
../images/Emo13.gif

קודם כל, זכותי להביע את דעתי. מותר גם לאנשים נלסות הלראות לך כל מיני נקודות אחרות, שאולי אתה בחרת להתעלם מזה. לגבי לוונטל, לא רלוונטי אליך בכלל.
 
חחח... התבלבלתי

פשוט הצבע הכחול כבר משגע אותי... חחח...
או שזה גם שילוב של השעה המאוחרת... מה כבר חטפת על הראש מרון לוינטל? איך פעם מישהו אמר לשני, מי שייאים עליך יש לו עסק איתי.. ומי שיחטיף לך אשרת יש לו עסק איתי...
נכון הסבירו לי כבר שזה לא קשור לנוער אלא לכל חטיבות המפלגה וכו.. ובלה בלה בלה... מעבר לכך עד כמה שאני יודע רושמים ברננקה ולא בררננקה ועד כמה שאי יודע אמרתי לא לכנות אותי פה ברננקה. שאת מכירה? סליחה מה זאת אומרת מכירה? ששתית איתם כוס תה בגינה? שסעדת איתם את ארוחת החג?! חחחח זה לא מצחיק אשרת, לא אמרתי שיהיה סגן שני... וזה עיניני ו של נוער שינוי מה יהיה היו"ר ומי יהיה הסגן אם יהיה , לך יש זכות בחירה במפלגה עצמה ולא בתוך הנוער.
 

דללה

New member
אני חוזרת שוב על מה

שאסף אמר לך. אל תירק לבאר ממנה אתה שותה. אתה לא יכול לדעת מה יוליד המחר. אל תעשה ותגיד דברים שתצטער עליהם אח"כ.
 
למעלה