חברת BMI הבריטית עצרה את הטיסות לישראל

thesheep

New member
חברת BMI הבריטית עצרה את הטיסות לישראל

החברה, שעד היום לקחה נתח נכבד מקו ישראל-לונדון עצרה את הטיסות לישראל. מה זה אומר מבחינתינו? פחות חברה מוזלת שתאפשר להגיע מלונדון לדאבלין/שאנון. נפתחה קבוצה בפייסבוק שקוראת לאפשר טיסות ישירות וסדירות לאירלנד.
 

jonbaum

New member
יש לי כרטיס איתם לטיסה

היה להם מבצע לחורף/אביב וקיבלתי מחיר מצויין - 370 יורו הלוך חזור דרך הית'רו. ואז בשבוע שעבר קיבלתי מהם אימייל שהם מבטלים את הקו לתל אביב החל מינואר. הם אמרו שהם יתקשרו אלי בתחילת דצמבר על מנת לדסקס "אופציות חלופיות". התקשרתי אליהם ושאלתי מה זה אומר, ואמרו שהם יעלו אותי על טיסה של חברה אחרת (אני מתאר לעצמי שזה יהיה לופטהנזה כי הם הבעלים של BMI) ושזה לא יהיה כרוך בתשלום נוסף. טיסות ישירות מתל אביב לאירלנד? אני לא יודע אם יהיה מספיק ביקוש. יש עוד יעדים שאין אליהם טיסות ישירות מהארץ. ליסבון, בירות סקנדינביה, זאגרב, אולי המדינות הבלטיות. מה שכן, אולי אל-על תפתח קו לניו-יורק (או איזה מקום אחר באמריקה) שעוצר בשאנון. אני יודע שבעבר היה קו כזה.
 

אירילה

New member
כרגע מבחינה כלכלית לא יפתחו טיסה סדירה

מישראל לארילנד , גם אין ביקוש מי יודע מה פרט לחודשי הקיץ.
 

jonbaum

New member
לא ישירות

המקום היחיד אליו יש ל-BMI טיסה ישירה מדבלין הוא הית'רו. אפשר לטוס איתם לכל מיני יעדים בארה"ב, אבל כמובן שצריך לעבור דרך לונדון.
 

Fozzie

New member
משהו שקצת לא ברור לי

קודם כל גרשון - ברכות! למה לא אמרת לי שאת מנהל את הפורום? (זאת גלי...) ונחזור אל הכותרת - יש לי כרטיס טיסה איתם לאירלנד בספטמבר 2010. ולא קיבלתי שום הודעה על הביטול.... האם אני צריכה לחשוש?
 

Fozzie

New member
אוקי,

כן, ביטלולי את הטיסות מישראל ללונדון וחזור, אבל באמתלא ברור לי למה לא טרחו ליידע אותי? ויותר מזה - למה לא עונים?
 

אירילה

New member
לחשוש על הטיסה לא ,אבל מוטב שתתקשרי לחברה

שיסדרו לך טיסה חילופית ,אל תחכי שהם יתקשרו אליך. אם היית טסה באוגוסט אולי היינו נפגשים שם.....
 

Fozzie

New member
ספטמבר

התקשרתי, סידרו לי טיסות חלופיות. הלוך עם בריטיש, חזור עם אל-על.
 

jonbaum

New member
גם אני התקשרתי אליהם עכשיו

וסידרו לי טיסות חלופיות, שילוב של BMI ואל על בשני הכיוונים. בסך הכל הפעם השניה בחיים שלי שאני טס אל על, ועוד ביום חמישי אחרי הצהריים. נו טוף, תהיה לי חוויה אנתרופולוגית מעניינת......
 
למעלה