חג חנוכה שמח לכולם

הילה138

New member
חג חנוכה שמח לכולם ../images/Emo213.gif

מאז יציאתי לעצמאות מתחילה לרצות, אבל באמת, מעומקים. להעיז, לטעום ובעיקר לנצל את כל האיכויות שטבע חילק לי בנדיבות. התיאטרון החיים והמשתתפים "בהצגה" לא מפסיקים להפתיע אף לא לרגע. לפני מספר ימים הגיעה אליי הצעת עבודה (יותר חלטורה) מאד משונה (לפחות בעיניי), ודווקא ממקום שהכי פחות ציפיתי ממנו. חייבת לציין שתחלה די חששתי. ובאיחוד בגלל האדם שהציע. ניסיון העבר הראה ולא פעם, כי מדובר בבחור בעל אופקים מורכבים למידי, כלומר לא מי יודע כמה ניתן לסמוך על מילותיו. אך בגלל הסקרנות הטבעית ועניין רב שגיליתי לנושא, הסכמתי מתוך נקודת הנחה: "מה כבר יכול להיות?". לתדהמתי לא רק שהעניין יצא לפועל ובוצע באופן מושלם אלא נהניתי מעשיה עד אין קץ . עכשיו ממש מתחשק לי שינוי מקצועי. שאלתי את הרונים: האם אלמד בקרוב את המקצוע הנחשק ואתפרנס ממנו בעתיד? יצא: דאגאז קנאז אורוז תודה, הילה
 

הילה138

New member
תודה עומר. ותתחדשי על השם החדש../images/Emo77.gif

רק עוד משהו קטן. לגבי - האם לפי ההרגשה הפנימית ואם מתוך הרונים, "כן" פשוט זעק לעברי. אין לי צל של ספק: שלי, אצליח. מה שמטריד אותי מעט, זה שבחור (ובו כרגע תלויה הגעתי לתחום) הכזב אותי בעבר. תחושתי היא כי כן ימלא את הבטחתו הפעם. ובל כל זאת תולעת של ספק חדרה לבטני. מה את אומרת? תודה.
 
אני אומרת -

ניראה שאחד הכללים להצלחה בחיים האלה היא לא להיתלות באחרים. כשהאושר או שביעות הרצון או ההצלחה שלך תלוייה באחר זה גורם לשתי בעיות - האחת, שאת לא חופשיה לייצר לעצמך את המציאות, והשניה, שאת עלולה לכעוס או להתאכזב ובעצם נוצרת תלות, שזה לא מצב בריא בין שניים אם הם לא אמא וילד.. לכן עצתי לך לנסות להתקדם בתחום מבלי ליצור תלות, בטח לא אצל מישהו שלא חייב לך כלום. למשל, דרך שעלתה לי בזמן הכתיבה היא לשלם לו בעד המאמצים שלו, ואז התלות שלו בכסף שלך מבטלת את התלות שלך בזמן שלו..
 

הילה138

New member
זה נכון מה שאמרת כאן

אני מודעת היטב לתופעה ושמחה מאד שנהרת אותי. כסף, אומנם, לא ממש מתאים לסוג היחסים שבייננו. אם כבר אז הוא צריך לשלם לי. אבל הרעיון שלך מעולה. אחשוב על תגמול שיעניין אותו. עזרת לי. תודה, הילה.
 
למעלה