חג סוכות שמח לכם,

Digi Lista

New member
שיהיה ../images/Emo50.gif גם בשלב הלמידה../images/Emo13.gif

זה נשמע לי כמו עינוי כול מה שקשור לפסיכומטרי אז לפחות אם ברור שחלק מהחומר בעיקר תופס מקום בזכרון ולא בהכרח יועיל בחיים שתהליך הלמידה יהיה מהנה ככול הניתן
 

Yuske

New member
תודה^^

זה בהחלט דיי עינוי... כל הלימודי גיאומטריה...ואלגברה וכל שאר הדברים האלה.. מילים בעברית אני עוד יכול להבין, את האנגלית כמובן שכן.. אבל החלק הכמותי...שהוא לא מספרים...נגיד אחוזים וממוצעים..בסדר ניחא... אבל גיאומטריה? בעיות מומצאות? (כן קראתם נכון - מומצאות) למה?
 

remundo

New member
טוב, ברור שזה הרבה פחות מגניב

ממתמטיקה אמיתית, אבל זה הדבר שהכי קרוב ל"מצריך חשיבה" במבחן המפגר הזה, או משהו. (וגם את זה כמו כל דבר אחר מתרגלים הרבה כדי שתצליח לפתור בזמן מינימלי, כך שגם זה לא באמת מצריך חשיבה. אתה כבר פותר את זה אינסטקנטיבית, או משהו.)
 

Yuske

New member
מתמטיקה "אמיתית"?

"מצריך חשיבה"?....ומה עם כל השאלות היגיון האלה? ואני לא מדבר בכלל על "פטל" ועל "השלמת משפטים".... תכלס - מילא המבחן..אבל למה הזמן הממש ממש ממש מוגבל הזה?
 

remundo

New member
ה"שאלות הגיון" אלה שאלות טכניות מאוד

הן לא מצריכות חשיבה, זה בעיקר סוג של סמנטיקה (טוב, זה מאוד מזכיר את החלק של סמנטיקה שלמדתי בלוגיקה בזמנו). הזמן הממש מוגבל הזה הוא כי המבחן הזה כל כך קל ומפגר שאם לא היו מגבילים את הזמן עד כדי כך כולם היו מוציאים 800. הגבלת הזמן היא הקושי היחיד. כל העניין של ללמוד לפסיכומטרי זה להכיר כמה טריקים ולתרגל לפתור דברים כאלה בזמן המינימלי האפשרי.
 

Yuske

New member
ההגיון של הלסדר

האמת הלך לי הכי טוב..כלומר אמנם לקח לי קצת זמן (כי זו פעם ראשונה שנתקלתי בשאלות מסוג הזה) אבל היו רק 3 או 4 שאלות שלא הסתדרתי איתן... השאלות של השלמת משפטים זה ארוך ודיי קשה... אני לאו דווקא מסכים איתך שהמבחן הזה כלכך קל ומפגר... וגם אם כן...פחות מדקה לשאלה זה לדעתי מגוחך...ובזה הקושי... אני לא אומר "יאללה 7 שעות מבחן" אבל 4 או 4וחצי שעות אני חושב שזה סביר...
 

remundo

New member
שו השלמת משפטים?

יכול להיות ששינו את המתכונת של הפסיכומטרי מאז שעשיתי אותו, או שאני סתם סנילית? בכל אופן, אם נצא מנקודת הנחה שאחד מהנ"ל התרחש, יכול להיות שהפסיכומטרי כיום באמת פחות קל ומפגר מבעבר.
 

Yuske

New member
השמ"ש השלמת משפטים

נותנים לך פסקה...וחסרים בה מספר מילים (או לפעמים גם משפט שלם בין יתר המילים שצריך למצוא) ואז צריך למצוא את "הצירוף ההגיוני ביותר"... מתי את עשית אותו?
 

OOOO0

New member
חג שמח לכולם!

סיימתי עם האנגלית לגמרי ועם לימודי הסדנה. עוד שבועיים יש לי מבחן ובינתיים אני בחופש. מעצבן שהשנה כל החגים נופלים על ימים שני וחמישי, שזה הימים של המבחנים, כך שהמבחן שלי מתקיים רק שלושה ימים לפני שאני מתחילה סמסטר סתיו.
 

Digi Lista

New member
קטן עלייך../images/Emo50.gif../images/Emo8.gif

אצלי בגלל המבחן שפיספסתי יצא מצב שיהיו לי 3 מבחנים בטווח של שבועיים בערך כשיגמר הסמסטר סתיו,מזל שיש לי ניסיון מעשי בחינוך מיוחד(המבחן שפיספסתי יהיה ב"סוגיות בחינוך המיוחד" והשני בקורס החדש משהו שקשור ללימוד קריאה לחבר'ה עם לקויות,אפילו לא זוכרת את שם הקורס ולמעשה לא חשבתי עליו בכלל עד שהציעו לי אותו כאופציה להחלפה) ותקשורת אז נראה לי שמלבד שילכו לי 9 שעות בערך אני אסתדר
 

OOOO0

New member
../images/Emo51.gif, ../images/Emo50.gif גם לך!

וואי, שלושה מבחנים בטווח כזה זה באמת מעצבן......באמת מזל שאת לא צריכה ללמוד הרבה בשביל זה.
אני גם שמחה שהסמסטר באנגלית נגמר לפני הסמסטר הרגיל, אחרת הייתי נתקעת עם שני מבחנים באותו יום ואז הייתי חייבת לדחות אחד מהם לסתיו והייתי באותו מצב כמו שלך.
 
למעלה