חג שבועות שמח!

ShiN ShiN

New member
חג שבועות שמח!

תהנו ביום המים!
 

Uv Kruvi

New member
תודה מותק!!!

גם את!!! שיהיה לכולנו חג שמח ומלא....מטאליקה?? (אם כבר אז עד הסוף,לא?) :)
 

L Interrupted

New member
שמח וטעים...../images/Emo173.gif../images/Emo174.gif../images/Emo78.gif../images/Emo48.gif

בואו לא נשכח את הנאות החיים האמיתיות... (טוב... חלקן... ;) ואת הדברים הכי כייפים בחיים הללו... א-ו-כ-ל!!! יחי הקלריות , יחי הגבינה ויחי שבועות! (מצטערת אם אני מבריחה לכם אנשים מהפורום או משו... :) לאב יו אול!!! :)
 

Uv Kruvi

New member
צודקת....בהחלט!!!

אחח... הנאה שבאוכל...!!! אבל...דיברנו על זה מספיק...לא? :)
 

L Interrupted

New member
לאאאאאאאא......./images/Emo6.gif|

אין מספיק בנוגע לאוכל... :) (מרקרית שכמותי :)
יו אול! :)
 

L Interrupted

New member
זה פסדר בעלי... :)

בא לך שנזמין את כולם לארוחה גדולה (+ אורגיה פרעית ) בוילה הענקית שלנו לכבוד החג?! כולל חברי מטאליקה כמובן! (כמה פאטתי..... :))) כדאי לכם כולם! בעלי יודע לבשל פצצה!!! :))) אני אשטוף כלים ! :) יהיה שמיייייייח!!! :)
 

Uv Kruvi

New member
צבבה!!!

מגניב ביותר!!! אבל בואו נעשה את זה מגניב!!! כולם באים בטוקסידו וזה... ושמלות... יהיה מגניב!! אני אבשל ממיטב מאכלי!! לפחות אני אנסה... :)
 

L Interrupted

New member
כןןןןןןןןןןןןןן :)

טוקסידו ושמלות ערב חובה אנשים!! :) בואו בהמונכם!!! :)) ייייי! :) נתראה בשמחות :))
 

Uv Kruvi

New member
מגניב!!!

ככה עושים מסיבה!! ונזמין ליצן והכל!! סתם סתם...אנחנו מפחדים מליצנים... (; ותהיה הופעה של איזה להקה אחת... לא יודע אם אתם מכירים... מטאליק משו... מטאליקה אולי לא זוכר... בכל מקרה... תבואו יהיה מגניב!! :)
 

ShiN ShiN

New member
אנחנו נסקול אתכם../images/Emo70.gif

בגלל שזהו פורום מטאליקה, ההודעות צריכות להיות קשורות למטאליקה! (לפחות בהתחלה!) וכמדומני, מה שהולך פה לא קשור למטאליקה! לכן יש לכם שתי אפשרויות! א. להפסיק לערוך שיחות אלה בפורום זה (אח, השפה הגבוהה!) ב. להכניס את מטאליקה בכל משפט! למשל- "נעשה מסיבה וזה ואיזה יופי שירם תבוא עם ג´ייסון וליאת עם ג´יימס ורויטל עם קירק! לארס סתם גמד!" כל מיני כאלה! מובן?! תחליטו לבד מה אתם מעדיפים! *יו! נסקלת!!!* אוהבת
 

Uv Kruvi

New member
סליחה מטאליקה

אז מה?? מטאליקה אני צריך להגיד כל הזמן מטאליקה?? מטאליקה רק בגלל שזה הפורום שלהם?? מטאליקה זאת הפלייה!! מטאליקה ונגיד שזה לא משו שקשור למטאליקה?? מטאליקה נגיד.. מטאליקה הלכתי אתמול לקנות יוגורט ג´ימס ובדרך ראיתי גוש חרא לארס ודרכתי עליו קירק הבנת את הקטע מטאליקה נכון מטאליקה יופי מטאליקה אז.....ננסה לעסוק יותרבמטאליקה מטאליקה
מצטרע...שיעמם לי....
 

ShiN ShiN

New member
*מרימה אבן גדולה, בגודל הפלולה!*

*מניפה אותה גבוה באוויר* *משחררת אותה בתנופה אדירה, ישר לכיוון של יובי!*
קורה!! =) מתה עלייך! *סוקלת ונסקלת!*
 

Uv Kruvi

New member
אחחח!!!

יובי *אחרי שחזר מבית החולים עם כמה תפרים* מרים אבן לכיוון שין... אבל מוריד אותה חזרה... לא מרביצים לבנות...!!! מה אנחנו פושטקים?? אבל היי רגע... לא היה כלום שקשור למטאליקה!!! מממ... טוב... לארס? :) חח... צוחק צוחק אחותי.... חחח.... חולה עלייך גם!! :)
 
למעלה