חג שמח, ושאלה על עברית בפורמים

Megapuzik

New member
חג שמח, ושאלה על עברית בפורמים

השאלה שלי היא: יש לי סקריפט שמוסיף אתרים לרשימה באתר, הכל טוב ויפה אך כשכותבים את התיאור על האתר יוצא גיבריש...וכאשר כותבים עברית נגיד בשם של האתר אז הכל בסדר... אני מצרף את הקוד כדי שאולי תבינו יותר טוב <form method=post> <dl> <dt>ùí äàúø</dt> <dd><input type=\"text\" name=\"name\" size=30></dd> <dt>÷èâåøéä</dt> <dd><select name=\"category\">"; // loop over categories for ($i=0;$i<sizeof($categories);$i++){ echo "<option value=\"$categories[$i]\""; if ($cat == $categories[$i]) echo "selected"; echo">$categories[$i]</option>";; } echo" </select></dd> <dt>ìéð÷ ìàúø ëåìì-http://</dt> <dd><input type=\"text\" name=\"url\" size=30 ></dd> <dt>úéàåø äàúø, ìà ì÷ìì åìà ìäòìéá</dt> <dd><textarea name=\"message\" cols=30 rows=5></textarea></dd> </dl> <div align=\"center\"> <input type=\"hidden\" name=\"edit\" value=\"yes\"> <input type=\"submit\" value=\"Add your link!\" border=0> </form> אם זה יעזור במשהו אז אני כותב את האתר בלוגית.. תודה רבה דימה דובין (פעם ראשונה שאני עובד עם עברית) ואם כבר באותו נושא, מישהו יכול להזכיר לי איך אני מגביל את מספר התווים??
 

puk

New member
<input type=text maxlength=7>

<input type=text maxlength=7> ואתה יכול להתקין אפאצ´י על חלונות. apache עובד כמו ענק.
 

Megapuzik

New member
תודה אבל...

עדיין אין לי תשובה לשאלה הראשונה..(הכי חשובה) תודה רבה דימה
 

תמר,

New member
לא הבאת את הקוד לעידכון ה-db

ולכן קשה לראות מה הבעיה. אם שדה אחד (שדה טקסט) מעודכן בעברית, והשדה השני (textarea) לא, אני מניחה שאתה מבצע עליו עיבוד לפני העידכון במסד הנתונים (לדוגמה: htmlentities). הפקודה הזאת מחליפה את האותיות ב-unicode, ולכן היא לא מתאימה לטקסט עברי שמוצג בקידוד אחר. נסה להשתמש ב-htmlspecialchars.
 

Megapuzik

New member
תודה על התשובה ..אבל

לא ממש הבנתי... אני לא עובד עם מסד נתונים.. איך אני בדיוק מתקן את זה ? זאת אומרת איך אני משתמש ב htmlspecialchars ?? תודה דימה
 

Megapuzik

New member
פששש אתה גדול !!

לא סתם.. ממש עזרת לי..נתת לי קישור למניואל, ועכשיו מה ?? אתה חושב אני לא מכיר ?? אני לומד מספר ונתקלתי בבעיה, ובמקום שיענו לי שולחים לי מקור לימוד אחר..(מילא אם היה ממוקד יותר לבעיה)...ממש אחלה עזרה נתת לי !!! מקודם ענו לי אחלה תשובות ועכשיו..נו טוב, כבר הסברתי.
 

תמר,

New member
אולי בכל זאת תצרף את הקוד?

כי אי אפשר לעזור אם לא יודעים מה הבעיה. ותעשה טובה, בהודעה שלך שים את התג: div align=left dir=ltr לפני הקוד, ו- div/ אחריו, כדי שנוכל לראות את הקוד בצורה נורמלית (בתור תגי html כמובן)
 

Megapuzik

New member
הבעיה נפתרה...תודה..

ואם הייתי יודע שאפשר להכניס קוד html בפורום הזה, אז הייתי כותב את התאגים של הכיוונים
 

Megapuzik

New member
אממ...אבל זה עדיין מוזר..

כל הסקריפטים שעשיתי עובדים והכל טוב ויפה, אבל זה עדיין מוזר בשבילי.. בניתי סקריפט מייל פורם פשוט, אבל בעמוד שמציג שהאימייל נכתב,עשיתי כזה דבר שיראה מה הוא שלח...כתבתי בעברית והוא הציג לי את העברית בסדר גמור ,אך מקודם כשניסיתי את זה בסקריפט שמוסיף לינקים, היה לי גיבריש.. מאוד מוזר !!.. (הקוד של הפורם ושל הזה של הלינקים, זה אותו קוד [בשדות הטקסט]) דימה
 
למעלה