חדר הסודות שלי

חדר הסודות שלי

בכותרת "חדר הסודות שלי" אני מזמין אנשים שמרגיש להם נכון לשחרר בפורום הזה בעילום שם , איזה מקום כואב שהוא רוצה לתאר אותו בכתב ועל ידי כך לשתף את הכאב הפרטי ולהבין שהכאב מגיע לנו לחיים כדי שנראה אותו כמו שהוא, כאשר אנחנו מפחדים מהחוויה שהכאיבה לנו בעבר אנחנו משמרים את הכאב ,וכאב בטבעו רוצה שידברו אותו , מזמין את האמיצים שרואים את מילותי לשתף אפילו משהו קטן מתוכם...

שיתוף שלי : בבית ספר היה לי קטע של להתאפר וזה היה ממש
מביך אותי ולא ממש הבנתי את הקטע של מהות האיפור חשבתי אולי אני רוצה להיות מישהו אחר הפנים שלי מלאים בחצקונים זה תסכל אותי וגם לי לשנוא את עצמי כי היה נראה שמשהו לא בסדר עם עצמי ולקראת צבא התבגרתי התאזנתי.
והאיפור היה תשובה לחצקונים...

פעם ראשונה אני משתף את המקום הזה שהביא לי
הרבה תסכול וביחד עם זה הבנה גדולה על עוד
חלקים בתוכי ודרך מיוחדת ששייכת רק לי.

תודה
זהר
 
חדר הסודות שלי

שיתוף:
עד גיל 20+ הייתי בטוח שאני מושלם. חסר מודעות לחלוטין. זה היה אדיר. המאפיין המרכזי של התקופה היה שחייתי בלי סקס רוב הזמן.
ואז התאהבתי בחבר הכי טוב שלי. לא הצלחתי להבין איך זה שהוא לא רוצה אותי. הוא גם הסכים איתי שאני מושלם, אבל לא כדי שיאהב אותי עם סקס. זה תיסכל אותי וגרם לי לשפוט את עצמי לחומרה.
עד היום לא התגברתי על הנפילה מהמושלמות אל הבנאלי. מאז אני לא מצליח להתחבר ממש. אני בסדר עם כולם, לא יותר מזה. מעדיף בדידות על מפחי נפש. זה טרגי ?
 
שיתוף

ערב טוב
תודה על השיתוף
אתה שואל : האם זה טרגי ?
אפשר להסתכל על מה ששיתפת בכמה היבטים ולהבין מה אתה מרגיש כלפי הדרך שעברת עם עצמך. יכול להיות שהדרך שעברת אם נושא הבדידות בחייך היה ללמד אותך על עצמך ועל מי שאתה...אם אתה מרגיש שהדרך שלך תיסכלה אותך זה הזמן לשנות כי מה שבעיקר אנחנו זוכרים זה את הרגשות כלפי המעשים שלנו. רק אתה יכול להגדיר את הדרך שעברת ואני בעד לשחרר הגדרות החיים לא מחפשים שיגדירו אותם...מוזמן לדבר איתי בטלפון ואשמח לעזור.
לילה נפלא
זהר לב אש
 
למעלה