חדר רעש

MuadDib

New member
חדר רעש ../images/Emo96.gif

כמו בספרייה, גם כאן תוכלו לאמר כל מה שבא לכם, מבלי שהספרניות/מנהל הפורום יגידו לכם להיות בשקט. שרשרו לכאן הודעות "מה נשמע", "מה קורה", "מה העניינים" וכל דבר אחר שלא קשור לועד/לימודים/אדמניסטרציה. הודעות מן הסוג הנ"ל שלא ישורשרו לחדר רעש, ימחקו ברגע שאראה אותן. בתודה, MuadDibשי.
 

ולדי

New member
מעשנים, או ביישנים?

גם השבוע זה קרה, פעמיים. בני משפחת חולה נזעמים היכו רופא בבית-החולים "ברזילי" באשקלון, בגלל טיפול לא נאות. אבל לכך, אפשר לומר, התרגלנו. המקרה המעניין יותר קרה במחלקת הילדים ב"אסף-הרופא", שם היכו הורים זועמים רופא בכיר במחלקה, אחרי שביקש מהם להפסיק לעשן בתוך המבנה. בכתבה המצורפת ניתן לקרוא את כל הפרטים. והדיון שאני רוצה להעלות כאן היום הוא בעצם דיון כפול: 1. האם באמת מסוכן לא להתבייש, ולומר לאנשים שהם מסכנים את בריאותנו ע"י העישון שלהם (ובמחלקת ילדים - אדרבה ואדרבה!!!)? 2. מה תעשו אם ערסים יתקיפו אתכם במהלך משמרת?
 

morning star

New member
נסיון אישי ממד"א

לא פעם ולא פעם הגעתי בתור מתנדב במד"א למקרים בהם הייתה צפויה (ואף התרחשה) אלימות מצד ה"מטופלים" וחבריהם/משפחתם. במד"א פתרו זאת כך שכל עובד מד"א (הכוונה חנהגי האמבולנסים) מקבלים אישור נשיאת נשק. אמנם זה קצת אבסורד (שרופא יישא נשק בתוך תחומי ביה"ח), אבל אני אישית הסתובבתי עם גז מדמיע (ולמדתי קצת טי-קוונ-דו, לא שזה עוזר). רופא אשר יסתובב עם נשק כזה או אחר, ימעיט את בטחון המטופלים בו. גם הצבת מאבטחים בכל פינה תפגע בחולים. הפתרון המסתמן הוא מיצוי הדין - שתקיפת רופא תיחשב אף יותר חמורה מתקיפת שוטר (בעת מילוי תפקידו), "יחידת כוננות" של מאבטחי בית החולים שזמינה 24/7 (ולא שכשצועקים באינטרקום לעזרה מגיע מאבטח ישיש אחרי חצי שעה) וכן "מיצוי דין" פנימי - האדם התוקף יוגבל מלהכנס לבי"ח (להוציא מצבי חירום אישיים) וזכות שימוש בשירותי בי"ח (דוגמת מרפאות חוץ, פיזיותרפיה וכו´) תוגבל לחלוטין. פשוט צריך לתפוס מישהו שיהפוך לדוגמא... שלך אילן
 

einath

New member
מוזיקה לשם שינוי!!!

מה לעשות, רפואת שיניים זה לא הכל בחיים, ולכן אני כותבת אליכם. הייתי מעונינת להחליף איתכם קצת מידע בנוגע להעדפות המוזיקליות שלכם, ומי יודע, אולי נוכל לעשות כמה הקלטות. אם pink floyd, queen, gentle giant או השם progresive אומר לכם משהו, אל תהססו לשלוח הודעה!
 

MuadDib

New member
מיוז שולטים ../images/Emo13.gif

מיי פלאג-אין בייבי... קרוסיפייז מי אנמיז.... אופס... אההם, אין לי בעיה שתפתחו את הדיון פה, אבל אם יתארך יותר מדי, כדאי להעביר אותו לאחד מפורומי המוזיקה.
 

wep

New member
ולדי, מזל טוב ../images/Emo70.gif ../images/Emo73.gif

תיסע בדרכים ישרות... אל תשכח לאותת, לתת לזקנות לעבור, לעצור עצירה מוחלטת ב"עצור", לא ליסוע במהירות מופרזת, ולא לנהוג שתוי! ברכות ואיחולים מקרב הלב, אביתר
 

ולדי

New member
או, תודה רבה!!!

אם כבר, הודות לאביתר, דלפה הבשורה לפורום, אין לי אלא לאשר זאת רשמית - עברתי טסט (ראשון!!!), וכעת אני כבר יכול לנהוג בכבישי ארצנו!!! איזה כיף לי. יש לציין כי הייתה לי בוחנת "מעניינת" עם קול מעושן מאוד וטייטס, שכל הטסט ישבה וחיטטה בשיניים שלה. הטסט נמשך הרבה פחות זמן מהממוצע (רבע שעה), וקופת המדינה התעשרה ב-200 שקלים. ולכן, בהתאם לדרישותיו של כבוד הרב אביתר, אני מודיע בזאת חגיגית, כי אכן אעצור עצירה מוחלטת ב"עצור", לא אסע במהירות מופרזת ואתן לזקנות, ילדים, נשים בהריון, חולי לב וש"סניקים לעבור.
 
תשובות לפיסיקה מכניקה

מישהו יודע האם זה נכון שאנחנו צריכים לקבל את התשובות של מכניקה תוך שבועיים, היינו בשבוע הקרוב ??? והאם יש למישהו מושג איפה זה יפורסם ?
 

ולדי

New member
במידע לסטודנטים...

התשובות יופיעו בעמוד של הקורסים&ציונים במידע לסטודנטים של האוניברסיטה.
 
למעלה