חדשות קצת ישנות+שאלה

מצמץ

New member
חדשות קצת ישנות+שאלה

לפני כשנתיים דיברתי עם נציגים של חברת AC SCHNITZER (המבין יבין) והם אמרו לי שהם מנהלים מגעים עם "קמור" בקשר ליצוג ויבוא סדיר לארץ חלפים + קיטים + ג´אנטים וכדומה (כלומר שאפשר יהיה ליבא מכונית משופרת שתורכב קומפלט בחו"ל, ולאלה שאין להם $ כמובן שאפשר יהיה לרכוש את אותו הדגם שיורכב בארץ רק יהיה יותר "זול"
). בנוגע לשאלה: אין לי קשרים ב"קמור" בארץ כי אני מתקשר עם חברת האם (וכמה סוכנויות בודדות בחו"ל). האם למישהו מכם יש קשרים ב"קמור" שיכול לברר מה ניסגר? (כפי שאתם יודעים, מדובר בשאלה של חיים או מוות לערס המצוי שיש בידו $)
 

© DrorZi

New member
מצמץ, ספר לנו מי אתה

הגעת, כולך אנרגיה ואתה מפציץ בלי סוף (ולא שאני מתלונן, להפך) גיל ? רכב ? שאיפות בחיים ?
דרור זי, תוהה.
 

ac cobra

New member
למה???

דבר ראשון : דיברת לפני שנתים איתם , והיום הם 100% שכחו מזה דבר שני : למה לקמור ליבוא לישראל דגמים משופרים של BMW??? כיאלו איך תתשתמש בהם??? על כביש הערבה???? אילון , 2 בלילה כביש החוף? דבר שלישי : ה"ערסים" שאתה מדבר אליהם הם בטח אנשים שמרוויח את הכסף דרך עסק הסמים והזות בישראל???? דבר רביעי: לך השבוע לדבר עם היבואית של מרצדס ו"שאל " אם הם התכוונים ליבא את הAMG או את הBRABUS לישראל(כדי שתיהיה מתחרה ל-AC SCHNITZER ) דבר אחרון : תספר לנו משהו עליך ! רק השבוע נכנסת לפורום וכבר מתחיל לספר דברים נ.ב בקשר לדברת "לפני שנתים" קראתי בעיתון הגה שרוצים לעושת סכנות של פרארי בישראל וזה היה לפני שנה וחצי ותראה כלום לא השתנה
 

אילן די

New member
האמת שדווקא כן

לארץ מיובאים כמעט כל הדגמים של במוו וזה בגלל שבמוו עובדים על כמות מכירות נמוכה ומתח רווחים גבוה, לכן הם יביאו עבורך כמעט כל מה שתרצה.
 

אילן די

New member
בזמנו

כשעוד גרתי בארץ, ולפני שעוד חלמו בארץ על M3, התקשרנו ושאלנו אותם אם הם מייבאים והם אמרו שניתן להביא כל רכב. בקשר ל- Z8, אני לא יודע כיוון שלאוטו הזה יש רשימת המתנה,מה גם שבישראל הוא בטח יעלה כמליון שקלים. אבל תתקשר ותשאל :) יהיה מעניין לדעת.
 

razmel

New member
יש אחרים.

אם שניצר לא יגיעו, לא צריך. יש עוד כמוהם (לפחות הרטגה). ??????????????????????????? רז.
 

מצמץ

New member
תשובה לדרור וAC

1. בן 21 2. כרגע אין רכב (חוסך לקנית מכונית משהו בסגנון A3) משתמש ברכב המשפחתי. 3. שרוף כמעט על כל נושאי הרכב , מקווה ללמוד עיצוב רכב בחו"ל, ולכן נוסע הרבה לתערוכות ומפעלים בחו"ל (דרך הפורומים הנ"ל מכיר הרבה אנשי מפתח וחדשות). בתור חבר חדש בפורום שלכם אני מתפלא (לטובה) מהיחס החם שלכם אחד לשני, אבל יש לכם הרבה קריזיונרים שכועסים על פרטים שוליים קטנים דבר שמעציב אותי (הרי המטרה של הפורום שלכם זה ללמוד להתידע ולהתעדכן בנושא הרכב) אבל בלי זה לא הינו ישראלים נכון? .
ל AC: 1. הנושא הזה לא נשכח אלא מועלה בכדי שלא יווצר לחץ ליבואנים אחרים דבר שיגרום ליבואנים כמו מרצדס ליבא AMG (היא כבר לא סדנא וBRABUS כן) לארץ, הזמנה שתוך חודש יכולה להיות בארץ (AC SCHNITZER לא יכולים לספק מכונית תוך זמן כזה) ובנאדם שיש לו כסף לא יחכה הרבה זמן עד לקבלת הזמנה, נכון להיום לא ידוע לי עלכך ש"קמור" פתרו את הבעיה הזאת, אבל זו לא סיבה מספקת למה לא ליבא חלפים. עד לפני שנה יבואן מרצדס בארץ הסכים לייבא כל דגם שביקשו (לדוגמא SL רובם יובאו דרך הייבואן ולא דרך ייבוא אישי) אך זה פגם להם קשות בריוחיות (אחת מהסיבות להורדה הדרסטית במחירים) ויש סיכוי די גדול שבשנה הבאה AMG תשווק כאן רישמית עכשיו שה-SLK ו ML-500 מיובאות באופן סדיר( מדובר על AMG C/E CLASS) 2. נכון לעכשיו יש בארץ אפשרות לרכוש קיטים של ABT, ג´אנטים של LORINSER ועוד אז למה לא ליבא קיטים של BMW? חוץ מזה יש עליה ניכרת במכירות של מכוניות מעל 350,000 על הכבישים בארץ, אתה כבר לא יכול להגיד שאין לאנשים כסף (דרך אגב "קמור" כן מיבאים M-POWER לארץ). 3. בקשר לייבוא פרארי: מאז שנת 96 (אם אינני טועה) דובר בסמל"ת על אפשרות לייבא את מזראטי לארץ כנגד יגואר, אבל החליטו שזה לא יהיה ריווחי, קשה ויקר לטפל במזראטי (יבואן יגואר לא ידע לטפל טוב במכוניות, מבחינת מוסכים דבר שגרם להם לאבד הרבה לקוחות לכיוון מרצדס וBMW). רק משנת 99 יגואר לקחו את עצמם בידיים ועכשיו מציעים טיפול סביר. ובסגנון דבריך (AC) איפה אפשר להשתמש בפרארי בארץ? לכן כשיצא הדגם 456GTA היה אפשר להתחיל לדבר ברצינות על הנושא. אין ספק שכניסת פורשה לארץ בשנת 97 והעובדה שהם מוכרים כ-20 יחידות בשנה (2 טורבו בשנה האחרונה!) תרמה להעלאת הנושא מחדש, נכון לעכשיו סמל"ת שוקלים לייבא את ה-456GTM בקצב מחירות של 2-5 מכוניות בשנה. אבל השאלה העיקרית היא האם ללקוח הישראלי יש סבלנות לחכות כשנה עד קבלת ההזמנה. האם התשובות שלי מספקות אותכם?
 

ac cobra

New member
טוב

סחטין על הפירוט המפורט (תמשיך כך) ותיהיה מעצב מכוניות בחברה האיטלקית פינו משהו (לא זוכר) אל בקרוב אני יחזיר לך פירוט
 
למעלה