חדש בכל עיניין החלומות הצלולים זקוק לעזרה

Danielronen99

New member
חדש בכל עיניין החלומות הצלולים זקוק לעזרה

אז ככה ממש לאחרונה נכנסתי לקטע של החלמות הצלולים עקב עיניין רב בנושא.
מאז שאני זוכר את עצמי תמיד ייחסתי חשיבות גבוהה לחלומות שלי, כל בוקר זכרתי את החלום או החלומות שחלמתי בלילה, חלקם אני זוכר עד היום וחלקם אי שם פשוט לא ייחסתי חשיבות אז אני לא זוכר כיום.
קרו לי גם הרבה חלומות שבהם הייתי מודע לחלום ויותר מזה אני זוכר שהייתי אולי בן 10 חלמתי איזה סיוט ובאמצע הסיוט הבנתי שזה חלום אז פשוט התחלתי לעשות דברים מיוחדים וישר התעוררתי.
עד היום מידי פעם יוצא לי להיות מודע בחלום שאני נמצא בתוך חלום אבל תמיד מיד אחר כך אני מתעורר וחוזר לישון לחלום אחר.
לפני יומיים חלמתי בלילה משהו כמו 4 חלומות שבין לבין התעוררתי לכמה דקות ונסיתי לחזור לאותו החלום והוא כאילו המשיך ופחות או יותר שלטתי בו.. לא יודע אם זה בידיוק שליטה אבל מה שרציתי שיקרה קרה, אולי זה נקרא צלול ואולי לא אני לא יודע. אני זוכר קטע אחרון ממש לפני שהתעוררתי ששלחו לי הודעה ואני מנסה לקרוא את ההודעה והאותיות כל שניה השתנו ואז כבר התעוררתי (אחר כך קראתי שזה גם סוג של בדיקת מציאות).
מההתלהבות התחלתי לחפש על זה באינטרנט ולקרוא על זה והבנתי שקיים כזה דבר חלום צלול,אז החלטתי לנסות את השיטות שרשמו שם ולדלג על החלק של הכתיבת חלומות כי לפי מה שהבנתי זה שלב בדרך לחלום צלול שעושים בשביל דבר ראשון לזכור את החלומות(וקראתי שמיכאל אלבוים לא ממליץ על כך) ומכיוון שאני כבר זוכר את כל החלומות שלי החלטתי לדלג על השלב הזה ולעבור לשלב של הבדיקת מציאות.
אתמול הלכתי לישון בהתלהבות בתקווה שאצליח לחלום את החלום הצלול הראשון שלי וכנראה שמרוב ההתלהבות כל פעם שאיכשהו התחיל החלום ישר נסיתי לשלוט בו והתעוררתי מיד, ככה התעוררתי ונרדמתי לפחות 3 פעמים אתמול בלילה.
אז שורה תחתונה רציתי לשאול אם יש פה אנשים שדי מתמחים בזה ויש להם עצות בשבילי? אני ממש רוצה לחוות את זה כבר.

תודה מראש :)
 

וולפהרט

New member
הי:) ברוך הבא

יומן חלומות הוא לא טיפ למתחילים, זה משהו שעושים בשותף אם רוצים לזכור יותר חלומות ממה שנוטים לזכור, יותר פרטים בחלום וכו. כי יכול להיות שתחלום צלול ולא תזכור את זה, אז זה מגביר את הסיכויים שכן.
אם הזיכרון שלך חד במיוחד אתה יכול להיות "פטור" מכתיבת יומן, אבל בעיני זה אחד הדברים המדהימים ביותר, לתעד את החלומות שלך ולראות התקדמות ביכולות שלך בחצלולים (כינוי לחלומות צלולים).
יש חלומות צלולים ספונטנים ויש יזומים ע"י שיטות מתקדמות. יש הסברים על זה ב"הודעות נבחרות" משמאל. WILD MILD, תקרא קצת ותחליט אם אתה רוצה לנסות.
&nbsp
אני, בגלל חוסר בזמן, חולמת צלול על בסיס ספונטני, עם תקופות עשירות יותר ותקופות יבשות. והגעתי לכמה הישגים שאני גאה בהם:)
&nbsp
בדיקת מציאות זה חשוב, כמה פעמים ביום. תבחור לך אחת שנוח לך איתה, ותחשוב על סיטואציות ביום שיזכירו לך לעשות אותה.
נשמע שיש לך קצת רקע, אז מאמינה שלא יקח לגוף שלך הרבה זמן להגיע לחלום צלול.
ד.א. חלום צלול בהגדרה זה חלום שבו אתה מודע לעובדה שאתה בחלום. זה הכל. אם אתה שולט במה שקורה או לא זה כבר עניין של צלילות, החלטה, התרגשות ועוד.
ההתרגשות מתמתנת עם הזמן ואז יש באמת אפשרות לעמוד בחלום, להסתכל מסביב, לנשום עמוק, להשלים עם זה שאתה בחלום ולעשות מה שאתה מחליט לעשות.
בהצלחה!
 
למעלה