חד-הורית תל-אביבית לבת 9

lioraisr

New member
חד-הורית תל-אביבית לבת 9

ערב טוב לכם, אני חדשה כאן. אשמח להכיר משפחות חד-הוריות עם ילדים בגיל 8-12 לבילויים וטיולים משותפים.
 
אפשר שאלה? ../images/Emo13.gif

למה חשוב לך להכיר משפחות חד הוריות דווקא? לאיזה צורך את רוצה להכיר? לחברויות בין הילדים או לחברויות בין המבוגרים? אני שואלת משום שאני מוצאת (כמו שכבר כתבתי כאן ) שאני לא בוחרת את חברי על פי הסטטוס המשפחתי שלהם (למרות, שאני מודה שלפעמים אילו שיש להם זוגיות יפה מעוררת קנאה, מעוררים את קנאתי
) ובטח גם הבן שלי לא בוחר את חבריו לפי הזוגיות של הוריו, אז היא מסקרנת אותי, השאלה שלך. וחוץ מזה, ברוכה הבאה
 

lioraisr

New member
למה דווקא חד-הוריות?

היי חגית, הסיבה פשוטה בתכלית - יש לי עניין להכיר משפחות חד-הוריות בשל המצבים הדומים, הצרכים הפחות או יותר זהים, ההתלבטויות המשותפות לנו. נכון, שאין ערובה לכך שתיווצר כימיה, שפה משותפת ועניין עם חד-הורית דווקא, אבל הזיקה שלי היא לפחות לנסות למצוא אותה בקבוצה זו. יש לי חברות נשואות, אך תכיפות המפגשים בינינו לא ממש גדולה בשל תחושת חוסר האיזון שבהחלט לא תורמת לשמחה הפנימית ולאושר המושלם. יש לי חברות חד-הוריות שעם חלקן יש לי שפה משותפת וחלקן לא, אך לבנות שלנו יש וגם זה משהו... תודה על קבלת הפנים הנעימה, שמחתי להצטרף.
 
לא יכול שלא להגיב...

אסכם את כל תהיותי בשאלונת קטנטונת: אין שפה משותפת עם משחות שאינן חד הוריות? כלומר- את לא יכולה להקשיב לצרות של החברה על בעל נוחר וילדים קרציות והיא לא יכולה לשמוע את בעיותיך על מיטה קרה (?!) וגעגועים לילד ? או להשתעשע ביחד- לא יודע, דברים שחברות בגילכן עושות. אי אפשר לעשות את זה כי לה מחכה בעל בבית ולך לא? אפשר להנות גם בלי להתבוסס במרחצת היסורים והרחמים העצמיים הזאת. שיקול כזה מיותר בהחלט בעיני. אם זה היה כך ממזמן לא הין לי חברים
טוב, אז לא סיכמתי הכל בשאלונת קטנטונת
-פורג´ ואיך שכחתי (שלא יאשימו אותי ברשעות
) ברוכה הבאה!
 

lioraisr

New member
מי אמר שאין שפה משותפת?../images/Emo39.gif

יש לי גם חברות חד-הוריות ונשואות, כפי שאמרתי, אך אני (בהחלט תחושה אישית ולא קולקטיבית) מרגישה הרבה יותר טוב עם החד-הוריות שביניהן ולאו דווקא מתוך ההנאה שבהתבוססות במרחצאות היסורים והרחמים העצמיים. תופתע לשמוע שבשיחות הנפש עם הנשואות שביניהן קבלו הן על מצוקות על אף קיומו של בן-הזוג. ולא שמעת על חד-הוריות מאושרות? הן אולי לא רבות אבל הן קיימות!!!
 
אני לא פה להתוכח על רגשות ../images/Emo13.gif

אם את מרגישה בנועם עם כולם אחלה כמו ששאלתי את חגית בהתחלה בהתחלה למה היא בחרה שם משתמש כמו שאלה לא אוהב את ההנצחה הזאת אבל אחלה ברוכה הבאה!!
 
הבנתי ../images/Emo13.gif

אם כך, לפחות בשלב ראשון אני חושבת שתמצאי את הפורום כמקור לא אכזב לצרכים שלך. אני בטוחה שכשהפורום יגדל ויצמח יהיו גפ פגישות בין כותבים כאן, אבל אני אישית בשלב זה אוהבת את העבדה שאני אנונימית.
אני אגב, לא זוכרת אם סיפרת כמה זמן את חדורית?
 
למעלה