חוב 80 מליון ש"ח לישראל.

חוב 80 מליון ש"ח לישראל.

כידוע מאז תחילת האינתיפאדה האחרונה הפסיקו חברות פלשתינאיות רבות לספק סחורות לישראל בעקבות הסכמים שנחתמו לפני. כיום הפלשתינאים חייבים חוב של כ80 מליון ש"ח רק על אספת החשמל שישראל מספקת להם. ושאלתי לגולשי הפורום האם ישראל צריכה להמשיך בהספקת החשמל כצד הומני ושבא לקראת האוכלוסיה האזרחית או שראוי לנתק אותם מהספקת החשמל כצד תגובתי לגל הפיגועים ?
 

עידו10

New member
להשאיר להם את החשמל,

אבל להרוס להם את הבית
סתם סתם... לדעתי צריך להשאיר להם את החשמל, האזרחים הם לא אלו שאנו נלחמים נגדם.
 

all

New member
יש לנתק להם את החשמל ומייד!!!!!

אם יש להם כסף עבור רכישת כמויות אדירות של נשק, עדיף להכריח אותם לשלם בו את החשמל שהם מקבלים. כל העזרה ההומניטרית שהם מקבלים מופנת לרכישת/פיתוח/ייצור נשק!!! כך ש -"סיוע הומני לאזרחים פלסטינים תמימים" = "נשק לאזרחים פלסטינים לא תמימים"!
 

עידו10

New member
?? על מי אתה מדבר?

על הפלסטינים-אזרחים או תנועות כמו החמאס\חיזבאללה? אתה צריך לזכור שרוב הפלסטינים הם אזרחים פשוטים...
 

all

New member
אני מנסה ומנסה ומנסה

לראות או לשמוע את אותם האזרחים הפשוטים. אבל במקום זה אני רואה הפגנות של מאות אלפים בחמ"ס בג´יהאד ובכל שאר הארגונים שלהם. אבל אף לא אדם בודד המזכיר את המילה סוף הסכסוך או שלום.
 

אנדרי ז

New member
כמו שעושים לכל צרכן שלא משלם

נותנים לו אולטימטום עם תאריך יעד, ואם הוא לא ישלם עד אז, שיחפש את החשבונות בחושך. כמובן אבל שאם הם יעשו משהו נגד הטרור... אבל אל תדאגו, אם באמת נעשה להם את זה הם ידאגו לפרוע את החוב. אז לפחות דבר אחד טוב ייצא מזה, לפחות לחברת חשמל.
 

fireman

New member
היו צריכים לנתק

כשהחוב היה 2 מיליון שקל. מה זה צורך הומני? אם אני או אתה או מישהו אחר בפורום לא ישלם את חשבון החשמל שלו אתה חושב שחברת חשמל תשאיר אותך מחובר כי זה צורך הומני? ידפקו לך בדלת של הבית ואחרי 4 דקות כבר לא יהיה לך חשמל תעשו לי טובה, לפחות אל תהיו כפויי טובה
 
למעלה