חוגים לילדים

חוגים לילדים../images/Emo86.gif../images/Emo168.gif../images/Emo87.gif

האם ילדיכם רשומים לחוגים? היום הבת הקטנה מתחילה חוג של הגנת הטבע, הכולל פעילויות שטח, טיולים. הבנות רוקדות בלהקה, שנה שעברה הן יצגו את ישראל בתורכיה ויוון.
 
כשהיו קטנים......

הבת הקטנה כבר בגיל ארבע הלכה לחוג ריקוד, בגל שש התחילה חוג טניס. הבנות הגדולות בגיל חמש הלכו כבר לריקוד, אומנות. הבן הגדול מגיל שבע התחיל חוגים, בהם כדורגל, תופים. לקטנטנים חוג הג'מבורי מאד מומלץ, בייחוד להתפתחות.
 
הבת שלי בת 3.5

וכבר משנה שעברה שלחתי אותה יחד איתי כמובן, לחוג התעמלות משולב עם שעת סיפור והפעלה- פעם בשבוע, היה נהדר. השנה יש לנו חוג ספורט פעמיים בשבוע. נראה לי מספיק. לגיל הזה אין יותר מידי אפשרויות ואני לא מאלה שישלחו לחוג אנגלית בגיל כזה. אני מניחה ששנה הבאה יהיו יותר אופציות
 

happy00

New member
במקום חוג אנגלית יש דורה ../images/Emo8.gif

הילדים שלי כבר יודעים הרבה מילים באנגלית, ביחוד הבן הגדול. ערב אחד כשאמרתי לו שאני הולכת לישון אז הוא אומר לי: good night.
 

שרונית28

New member
עומר התחיל בשנה שעברה היה בחוג התעמלות

לשיפור המוטוריקה. השנה ביקש ג'ודו. חוגים התחלנו מגיל 4.
 

S r 35

New member
אני מאוד בעד חוגים ../images/Emo45.gif

התחלנו בגיל מוקדם: אצל שני הבנים בגיל שנתיים - אצל שניהם, החוג הראשון היה חוג ספורטף של יעל לוסטיג בחיפה (מומלץ ביותר) אצל בני הבכור (שש וחצי) התחלנו בגיל כה צעיר, בגלל בעיה מוטורית מסוימת ממנה הוא סבל. "בהתפתחות הילד" המליצו לנו על חוג תנועה. מצאנו את יעל ואת החוג הנפלא שלה וקיבלנו ממנה המון: חיזוק מוטורי (פיזי), חיזוק נפשי (תרם המון לביטחון העצמי) ושעות רבות של הנאה וכייף. התמדנו עם יעל כשנתיים וחצי ואז עברנו לחוג התעמלות אחר (פחות מוצלח - אותו נטשנו). היום הוא בחוג שחיה שהוא מאוד אוהב. ואנחנו כנראה נתחיל קארטה או ג'ודו - לבקשתו. בני הצעיר (שנתיים וחצי) התחיל להשתתף, גם הוא, לא מזמן בחוג של יעל. לא בגלל בעיה של חיזוק מוטורי אלא פשוט בשביל הכייף. וכייף לו. יש לו, פעם בשבוע, זמן איכות נטו איתי - דבר שכמעט לא מתאפשר באטרף של כל השבוע. הוא נהנה מאוד מהחוג עצמו. ומישהו (יותר נכון מישהי = יעל) סוף סוף לימד אותו לעמוד בתור למתקנים....
ולמרות הכל רוצה לסייג את דברי. כמו בהרבה דברים בחיים, חשובה כאן לדעתי האיכות ולא הכמות. אני לא בעד הרבה חוגים. מספיק אחד או שניים. ילד צריך גם את החברים שלו, את גן המשחקים השכונתי ואת הבית. מה שנקרא כל המוסיף גורע. אני גם לא מאלה שישלחו את הילדים בגיל שנתיים-שלוש או ארבע לחוגי מדעים ו/או אנגלית..... לדעתי, יש מספיק זמן לדברים האלה בבית-הספר. בתור ילדים, שישחקו ושיעשו כייף. גם כך התקופה הזו עוברת מהר מדי. אבל זו דעתי האישית, ואני מכבדת החלטה של הורים שכן שולחים לחוגים כאלה.
 

S r 35

New member
ובאותו הקשר....

הנה משהו שקיבלתי פעם במייל, בנושא הזה... נזכרתי והחלטתי לצרף.
 

dafgol

New member
רזי בחוג ריתמוסיקה

דרך הגן, פעם בשבוע. השנה רציתי לרשום את בר לקאפווארה , מסתבר שאי אפשר עדיין....אלא מגיל מאוחר יותר. כרגע לא רשום לחוגים, אני מניחה שמשנה הבאה יתחיל כבר.
 
2 חוגים מטעם המשפחתון שלה...

בת 3 וקצת... חוג חיות-בכל מפגש מביאים חיה אחרת, מדברים עליה, נותנים להם ללטף אותה(אם אפשר), ובסוף דפי צביעה על אותה החיה. וחוג ריתמוסיקה-כשמו כן הוא..
 

happy00

New member
../images/Emo207.gif שאלה טכנית לאמהות לכמה פעוטות

איך אתן מסתדרות לקחת ילד לחוג אם יש עוד ילדים קטנים או תינוקות בבית?
 
מורידים את השכנה../images/Emo9.gif

כשהם היו קטנים זה באמת היה כך. בייביסיטרית שהייתה באה להשגיח בייחוד בחוג ג'מבורי שזה היה עם ההורים. עכשיו הגדולים כבר בגיל בייביסיטר, והם משגיחים על הפעוטות שבהם אני מטפלת, עד שאני מקפיצה לחוג וחזרה.
 
לוקחת יחד. וגם אין לי רכב.

כשאין ברירה - מוצאים פתרון יצירתי. רק פעם אחת נעזרתי בשכנה לכמה דקות לרוץ מהר ביום גשום .
 

עינבלית

New member
מגיעים יחד עם הקטן

ומעסיקים אותו בחוץ/בצד עד שנגמר החוג. ומה אני עושה כל היום? אנחנו בגן אמא, תמיד יחד חוץ ממצבים שהיא מבקשת להשאר אצל חברים. ואז זה מוזר פתאום.
 

happy00

New member
אצלנו יש 3 חוגים בגן

ריתמוסיקה, התעמלות וטבע. הייתי רוצה לקחת לחוג התעמלות, או משהו שקשור לתנועה, כי שני הילדים זקוקים לחיזוק בתחום, ולא נראה לי שהחוג בגן מספיק.
 
הבת שלי רשומה לחוג סקטים

אותו מעבירה בחורה מקסימה חכמה ומוכשרת שקוראים לה מיכל. מדובר בחוג נהדר. שחר שלי גם מוציאה המון אנרגיה, גם מפתחת יציבה, כושר ובעיקר בטחון
 
למעלה