חוויותי מיום ראשון - דברים טובים

doroniz

New member
חוויותי מיום ראשון - דברים טובים

חברים וחברות - רציתי לשתף אתכם/ן בחוויותי מיום ראשון האחרון: 1. פתיחת תערוכה: באזור שלנו (משגב) יש ילד PDD בגיל של הבן שלי (7) שמצייר ממש יפה. הגננת שלו יזמה תערוכה מיצירותיו שנפתחה ביום ראשון האחרון באשכול הפיס. הייתי בטקס ואפילו הוזמנתי לדבר בשם ההורים - המעמד היה מרגש בכלל, ובפרט לי באופן אישי מפני שאני מכיר את הילד והמשפחה מספר שנים וגם בגלל זכות הדיבור שניתנה לי. התערוכה תוצג באשכול הפיס של מ.א. משגב במשך חודש - כולם מוזמנים. 2. ביה"ס לאוטיסטים של הבן שלי יצא לטיול של יומיים כולל לינה (למעט כיתת הגן של הבן שלי). הלינה התקיימה במרכז הנופשונים החדש של אלו"ט בכרמיאל. ההתרגשות היתה כפולה - טיול של יומיים כולל לינה + חנוכת המרכז בכרמיאל. נסעתי לבקר אותם בכרמיאל בערב (לאחר טקס הפתיחה של התערוכה) - התכנית היתה להיות שם לא יותר מחצי שעה - בפועל הייתי שם למעלה משעה. פשוט לא יכולתי לעזוב - היתה מסיבת קריוקי והילדים (בעידוד הצוות) שרו, רקדו ונהנו. עזבתי לקראת 23:00, אבל מסיבת הקריוקי נמשכה עד אחרי חצות. היתה להם תכנית לקומזיץ שנראה לי שלא התקיימה. הם טיילו בנחל פרוד ובנחל צלמון - נהנו מהמסלול, מהמים, מהטבע...... מבצע מקסים ומעורר הערכה של צוות ביה"ס. מכתב אליהם (ממני) בדרך - מה שמגיע מגיע. דורון.
 

תירתיר2

New member
תודה לדורון

אכן יפה ומעורר התפעלות. הבן שלי גם מצייר יפה , אני בינתיים שומרת הרבה ציורים. מי יודע, אולי פעם הוא יהיה מפורסם...
 

doroniz

New member
צר לי לאכזב אותך

את לא הראשונה - היו כבר כמה אנשים שאני יודע שהתפקדו (ואני ביניהם). זה הולך להיות יום עיון מאוד חשוב לעתידה של אלו"ט - למי שחושב שיש מקום לאלו"ט כגוף המאגד את כל משפחות האוטיסטים/PDD בארץ חשוב מאוד להגיע. דורון.
 

נונינה1

New member
דוקא כן.........

כאן בפורום אני הראשונה ונא לא לקחת לי את הבכורה !!
 

doroniz

New member
קחי את הבכורה../images/Emo39.gif

כמובן שקבלתי את הדברים בהומור!! אני מוכן לתת את הבכורה לעוד כמה, ובלבד שירשמו לכנס ויגיעו. לילה טוב, דורון
 

נונינה1

New member
מעניין איך נזהה אחד את השני

רוצים לענוד סימן היכר לחברי הפורום ?
 

doroniz

New member
זיהוי

אני קל לזיהוי כי אני כותב כאן בשמי האמיתי, ואשמח להכיר כל אחד ואחת מכם. באסיפת החברים השנתית שבה התקיימו גם הבחירות לועד ניגשה אליי אחת האמהות והזדהתה בשמה בפורום - היה ממש נחמד להפגש פנים אל פנים. להתראות בכנס.
 

אילת 55

New member
מודה באשמה...

זאת היתי אני, ובאמת היה לי חשוב לראות מי האיש שמאחורי המילים. יום העיון הוא באמת חשוב לנו ההורים. כדאי לבוא - זה יכול לקבוע את עתיד ילדינו !!! אולי באמת כדאי לחשוב על איזה שהוא סימן היכר(כולם ילבשו אדום) , או מקום מפגש.
 

doritmor

New member
על מה אתם מדברים?

על איזה יום עיון? אשמח לשמוע פרטים.... דורית
 

דורי 7

New member
יש יום עיון של אלו"ט

בתאריך ה-16/6/2003 , תכנסי לאתר שלהם יש שם פרטים.
 

yonitbrk

New member
חוויות

הי דורון ושבת שלום. באמת מרגש מאוד מה שכתבת ומי יתן ונראה את כל בנינו מגיעים להצלחות כאלה ואחרות והרי כל שיפור קטן שבקטנים נותן לנו כוחות והרבה שמחה בלב. כמו כן קראתי על מרכז הנופשונים בכרמיאל שנפתח ושמחתי מאוד. ובדיוק אמרתי לבעלי - הנה סידרתי לנו נופש לקיץ ובאמת איך המקום? קראתי גם שאפשר לקבל מימון מאלו"ט או הנחה מסויימת האם נכון הדבר? לגבי יום העיון שיתקיים באמצע יוני גם אני קראתי ומתכוונת להרשם נקווה שיהיה מעניין וכבר מנסה להערך בהתאם ומאוד מתרגשת . אני מתכוונת להציע לגננת של טל שנמצא בגן התקשורתי להרשם גם ולהשתתף נקווה שהיא תביע רצון והתעניינות. זהו.להשתמע.
 

doroniz

New member
מרכז הנופשונים ויום עיון אלו"ט

מרכז הנופשונים בכרמיאל שופץ ונראה ממש פיצוץ - מטבח גדול ומאובזר עם חדר אוכל צמוד, חדרי שינה לשני ילדים עם שרותים ומקלחת לכל שלושה חדרים, המון מרחב בתוך המבנים ובחוץ. המקום יפה ומרשים. בכדי שמשפחות תוכלנה להנות משהרותים שיוצעו במקום, קודם כל יש לפתוח תיק ברווחה (ברשות המקומית). אין לי מושג איך יתנהלו הנופשונים משום בחינה, כולל הבחינה הכספית - אבל אני מניח שנקבל הודעות מסודרות. לגבי יום העיון - הנושא הוא לאן פני אלו"ט ולכן יום העיון פתוח רק לחברי אלו"ט. אשמח מאוד לפגוש אותך (ואחרים/ות) שם. דורון.
 
למעלה