חווית נסיעה ברכבת, היום

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
רכבת ישראל מודל 2011 באמת על הפנים

אינני מחבריו של ש.ה. ואני אחרון המתלהמים לגבי הרכבת אבל יש להודות באמת: כמי שנוסע מידי יום כבר שנתיים על הקו חיפה ת"א אני לא רואה שום עקומת השתפרות, להיפך. לא ברור לי מדוע ה-IC3 לא הוחזרו לאחר תחקיר השריפה לקווים הארוכים, מה שבטוח שהסימנסים והדאבל דקים לא מסוגלים לעמוד בזמנים ולא מצליחים לגמוע את המרחק מאוניברסיטת ת"א לחיפה ב-40 דקות. זאת מבלי לדבר על ההחלטות הגאוניות של מחלקת התנועה ברכבת להציב בשיא העומס דאבל דק של חמישה קרונות במקום ארבעה/חמישה מערכי IC3 שהיו ברכבות הללו בעבר. התוצאה רכבות עמוסות ואיטיות. מעבר לעובדה זו זכיתי מאז דצמבר לחוות שני ביטולי רכבת בבוקר (6:18 בחוף הכרמל), מה שלא התרחש ב-2009 ו-2010. אחת ככל הנראה סימנס נמסה בבת גלים בסופת הגשם האחרונה והשניה סימנס גם כן נכנסה ברעשים מוזרים לרציף וסיימה את נסיעתה הצורמת בבנימינה. בשני המקרים נדחסו הנוסעים של שתי הרכבות למאספת הבאה. תקלות ואיחורים לא מעטים התרחשו גם בכיוון השני. השיא היה בזמן אחת ההשבתות הבלתי נגמרות לבאר שבע (בינואר אם אני זוכר נכון) כאשר הרכבת שהתחילה נסיעתה בת"א דרום לא הצליחה לעמוד בתלאות הדרך הארוכה עד תחנת ההגנה והושבתה באמצע הדרך. לסיכום מאז השריפה בשלהי דצמבר, הדיוק האמינות והשירות בקאנטים,
שנת 2010 הייתה שנה פחות טובה ונראה, שזה ממשיך
אני חושב, שלא סתם ירד מספר הנוסעים ב"רכבת ישראל" בשנת 2010. נעשו שם ליקויים רבים, שלא היה להם מקום וזה עוד לפני אירוע השריפה בשנת 2010. עוד חודשים לפני כן החלו (להמשיך) הבעיות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה