חוטא- מני פיליפ

חוטא - הקרנת בכורה בסינמטק

אחרי שעיניים מכל העולם שזפו את הסרט "חוטא", מני פיליפ הואיל להביאו גם אלינו. ההבדל בין צופים בסרט מהארץ לצופים מחו"ל הוא פשוט. הרצוגוביני, איטלקי, ספרדי או מקדוני שצופים בו, חושבים שמדובר בעוד זרם אנתרופולוגי, הכולל קהילה קטנה שכוחת אל. אנו, יודעים שבתוך עמנו אנו יושבים. הסרט המצויין חושף מצוקה, זעקה אילמת, קריאה מלב קרוע של נער פגוע פיזית ורגשית, נער המוצא את עצמו מוקף באנשים אבל כל כך לבד. דמות המיצגת חברה בה פגיעה מינית היא בלתי ניתנת לדיון, מוכחשת מכל וכל, ולפגועים - אין מילה. סרט חשוב, משאיר אותך אחוז שרעפים. אותי הסרט השאיר עם טעם של תסכול, תסכול על כך ששום דבר אחר לא יקרה, על הידיעה שילדים וילדות, נערים ונערות, מסתובבים כשבליבם כתם דם שותת, ואיתו הם חיים, אם ניתן לקרוא לזה חי. הבנתי שהמחיר ליוצאים בשאלה / חברי הלל, 20 שקלים. יוקרן גם סרטו הקודם של מני פיליפ, ויהי חושך ויהי אור. סרט מומלץ.
 

סוג ב

New member
אני ממש רוצה לראות..

את יכולה להביא קישור כדי לדעת זמני הקרנה???
 

סוג ב

New member
חוטא- מני פיליפ

בוקר טוב
מיוחד לחברי הפורום, כרטיס לסרט המדובר ב- 20 שקל בלבד.. מי שמעוניין לקבל כרטיס מוזל, שישלח לי למסר שם ומס טלפון.. מי שיש לו בעיה להשאיר לי שם, שישאיר לי כינוי, אבל טלפון חובה....
 

סוג ב

New member
תיקון*

נאמר לי שאפשר גם בלי טלפון בסוף, רק אם ההגעה בטוחה ולא ישמרו סתם כרטיסים בצד.... מי שרוצה להגיע, שישלח לי מסר בפרטי.
 

עץ שתול

New member
בחיי לא נכנסתי לסימנטק ואני מאוד מאוד רוצה

לראות את הסרט. חייבים לארגן אלטרנטיבה לאנוסים. אני חושב שדוקא מני פיליפ יהיה מעונין בכך יותר מכל אחד אחר והוא בודאי יעלה רעיונות טובים שיוכלו להועיל לכולנו!
 
למעלה