חוסר מקצועיות ורצינות.

Elor14

New member
חוסר מקצועיות ורצינות.

כבר שלושה שבועות בדיוק עברו מאז שזכיתי בפרס הראשון ושבוע מהפרס האחרון ולא התקשרו אליי. לא הגיוני שיקח כ"כ הרבה זמן אם בתקנון כתוב שאתם מתחייבים לאתר ולהתקשר לזוכה עד 3 ימים לאחר הזכייה! אני דורש בשם כולם שיתקשרו לכולם כבר ושלא יעשו מאיתנו צחוק של "עוד כמה ימים",כבר שבוע אני מתלונן...עוד כמה ימים זה שבוע?אולי יותר? תעשו טובה...עקב ריבוי הפרסים...תרבו בעבודה וגיוס עובדים שיעשו את זה לא תמרחו אותנו ותנצלו את זה שאנחנו לא מגיבים לתקנון.
 
אלאור יקר ../images/Emo62.gif

קודם כל, אנחנו מבקשים להתנצל על התקלה בחלוקת הפרסים...
אנחנו חוזרים על התגובה שכתבנו במענה לשרשור אחר: אכן, לא שיערנו את כמות הצופים והתגובות לשעשועון הלא שפוי שלנו, ועקב כך חל עיכוב משמעותי ביצירת הקשר עם הזוכים. אנחנו מתנצלים על התקלה, ומבטיחים שעד יום רביעי (24/2) יצרו קשר עם כל הזוכים. למרות סיום התוכנית, הפורום יהיה פתוח בשבועות הקרובים, כך שאם מישהו זכה בפרס ולא יצרו עימו קשר יוכל לפנות אלינו כאן. ולך אלאור, אנחנו מודים על ההשתתפות בתוכנית ומקווים שתהנה מהפרסים (שתקבל בקרוב..). היה לנו כיף גדול
 
ל-Elor14

שלום רב נא לבדוק אם התקבלה אצלך באימייל הודעה שאומרת כך מזל טוב!!! זכית בפרס בשעשועון הלא שפוי קן הקוקייה. עקב ריבוי הזוכים, לא נוכל להתקשר לכל הזוכים ולכן אנחנו שולחים אליך מייל זה- על מנת ליידע אותך שהזכיה שלך מאושרת, שיש לנו את הפרטים ושבימים אלה ממש נשלחים אליך הפרסים. במידה וזכית בכרטיס לסרט איירון מן- הסרט יגיע לארץ רק בחודש הבא ולכן הכרטיס יגיע אליך בעוד כשבועיים. כל הכבוד ושיהיה בכיף!!! צוות קן הקוקייה במידה וכן אז הפרס/ים אמורים להגיע בדואר רשום ככל הנראה לפי הכתובת שמסרת בטופס פרטי הזכייה נ.ב הודעה זו נשלחת במקום התקשרות ויצירת קשר טלפוני לעידכונך
 
למעלה