חזרה אל הקו הירוק, על שום מה?

עם כל הכבוד .....ידידי הנכבד!

רק מצניעות דיברתי אליך - לא אכחיש כי יש פעמים שאנשים חושבים כי - אני מתנשא, אך הבעיה נמצאת בחושבים כך!
 

resh0

New member
לא אכחיש כי לפעמים אני...

מייחס לאנשים התנשאות על לא אוול בכפם. הפעם אני סבור שלא טעיתי.
 
בדוק את עצמך שנית....ידידי!

מה כל כך מתנשא בזה שאני מעיד על עצמי כי אני בודד בדעתי הפוליטית?
 

שרוף

New member
פרס לא אשם ביילין לא אשם

מי שאשם זה שרון.מה הוא לכל הרוחות חשב? שאם הוא יכניס את פרס ובן אליעזר הם פתאום ישנו את עמדותיהם? האירוניה פה היא בוחרי הליכוד הם מאשימים את כל העולם במחדלים של עצמם. עובדה. בבחירות ניצח שרון והליכוד ממשלת אחדות זאת המצאה עלובה של שרון ממניעים פוליטיים בלבד ולא לאומיים.
 

resh0

New member
על אילו בוחרים אתה מדבר?

אתה מדבר על בוחרים וירטואלים! קולם בכלל לא נשמע. ביילין בהחלט אשם, אבל עמרי שרון אינו מנהל מו``ם אלא אם כן ידועים לך פרטים שלא ידועים לכולנו... זכותך לחשוב כי אכן מתנהל מו``ם, אבל בהחלט לא מתחייב כי זה נכון... בקיצור: אל תתיחס כמובן מאליו לעמדות לא מבוססות שלך! בטח אל תסיק מסקנות מעמדות לא מבוססות אלו. רובם המכריע של בוחרי שרון ממתין בסבלנות ראויה! ברור לנו כי כרגע שרון מנסה את האקמול, כאשר יתברר שזה לא עוזר הוא יעבור לווליום! אם גם זה לא יעזור, הוא יכסח להם את הראש וישים קץ לבעיה! אם לא ינהג כך, נוריד אותו מהשלטון כמו שהורדנו את קודמו הסכיזופרן הסדרתי. אל תשכח!!! פעם היו אנשים שצעקו מעל כל במה ומעל לכל לוח-מודעות פנו בתחינה אל מנהיגי ישראל בבקשה: ``אל תתנו להם רובים``. ``קיצונים`` קראתם להם אז... והיום כו-לם יודעים עד כמה ה``קיצונים`` הללו צדקו. הגיע הזמן שנתייחס ביתר כובד לראש לדברים שאותם האנשים אומרים היום.
 

שרוף

New member
מאיפה אתה יודע שאם

האקמול לא יעבוד שרון יעבור לואליום? זאת גם עמדה לא מבוססת. רק לך מותר להניח הנחות והן מיד הנחות מבוססות? התשובה שלך להודעה שלי מסבירה את עמדתי לגבי בוחרי הימין המזוייף תודה רבה לך מקרב הלב על עזרתך.
 

שרוף

New member
מאמר יפה אבל בנוי על כרעי

תרנגולת ועל חצאי אמיתות ובעיקר על שקר. אתה מזכיר לי את שועי השלטון שמיפים את מה שמכוער במדינה הזאת שמשקרים לעם במצח נחושה ללא מורא ובושה. סתם שאלה: האם אתה מקבל כסף בשביל לזרוק פה את גיבובי השקרים האלה? שקר ראשון:``ישראל חברה במועדון העשירון העליון של ההכנסה לנפש``. מיליון וחצי אזרחים במדינה הזאת חיים מתחת לקו העוני ועוד שני מיליון בקושי מגרדים את האוברדראפט ואולי חצי שבע מאות אלף הם בעשירון העליון. תתביש לך. שקר שני :``יש לנו מערכת משפט שהיא אור לגויים.`` נו אור לגויים לא הייתי אומר. שקר שלישי:``השחיתות והשוחד הם מעשים זניחים מצד השלטון`` במדינה שהשחיתות פשתה בכל חלקה טובה אתה קורא מעשה זניח? פסיכיאטר היה אולי עוזר לך. שקר רביעי``ישראל היא חלק בלתי נפרד ממועדון המדינות הדמוקרטיות`` ישראל היא דמוקרטיה על הנייר בלבד.במציאות היא משטר דיקטטורי סקטוריאלי.
 
אמרתי לך בעבר.....שרופי!

שאחד כמוך אינו יכול להיות מרוצה משום דבר: 1. העובדה שיש עניים וכאלו שעונים להגדרתך, אינה סותרת את העובדה שאנחנו נמצאים בין עשר המדינות שההכנסה לנפש היא הגבוהה ביותר - שים לב: ההכנסה לנפש פירושה: ממוצע של כל הכנסות העובדים במדינה וההתבכיינות שלך לא תשנה עובדה זו! 2.מערכת המשפט שלנו היא המערכת הממסדית היחידה שזוכה לאימון הגבוהה ביותר בקרב הציבור, למרות שזה לא מוצא חן בעינך ולמרות ההסתות מצד חוגים לא מעטים. 3. כנראה שמעולם לא היית בארצות אחרות (לא רק כתייר) ולכן אינך יכול לדעת את רמת השחיתות שם. 4. למרות שזה לא מוצא חן בעיניך, והרי אתה מטיף לשלטון צבאי, במדינת ישראל יש דמוקרטיה משביעת רצון שבהרבה מקומות בעולם היום מוכנים להתחלף איתך. למרות כל העובדות הנ``ל, הנעלמות מעינך - יש לשאוף לחברה יותר שיווינית וצודק יותר וזה יהיה המבחן העיקרי שלנו לאחר הסתלקותנו הסופית מרעיון הכיבוש!
 

שרוף

New member
בוא אלמד אותך חשבון פשוט

אם שלושה מיליון איש במדינה מרויחים בממוצע 6000 שקל לחודש ושבע מאות אלף איש מרויחים בממוצע 50000 שקל לחודש אז ברור שהממוצע מראה הכנסה גבוהה לכל נפש. זה טוב למציאות החלומות שלך. אבל במציאות האמיתית הפער בין המעמדות הוא הגדול ביותר בעולם.דווקא בזה אנו במקום הראשון במדינות העולם השלישי. להיות לא מרוצה זאת לא מגרעת אבל לחיות בעולם של חלום ודמיון מפותח זאת כבר מחלה.
 
מה אתה מבלבל את המוח....שרופי?

אם היה לך מעט שכל יכולת לנצל את העובדה הזו להוכחה כי הפערים החברתיים-כלכלים הם מאוד רחבים בישראל - ולא להתווכח עם הנתונים העובדתיים-היבשים. כנראה שגם בשביל לעשות את מלחמת העניים צריכים להיות חכמים!
 

שרוף

New member
לא נותר לי אלא לומר לך

שהמשתמשים פה בפורום ישפטו מי מבין שנינו מבלבל את המוח,מי הטיפש ומי החכם.
 

sanlee

New member
אלוני מגיע לו הודעת היום ,מחר, ו..

החודש ,והשנה. זה מדהים פעם ראשונה שאתה כותב יותר משתי שורות ועל כך מגיע הפרס.כל שופט שיגיע לידיעתו המסר שלך, יפסוק לך לשלם לכל אחד מחברי הפורום מליון שקל עוגמת נפש על השטויות שכתבת.
 
זה יהיה כמו עם הפיצויים מגרמניה B-)

הנהלת תפוז תיקח את כל הכסף ואתה השרוף-לא תראה מזה גרוש
 

resh0

New member
``שטחים פלשתינים``? מה החרטא הזה?

ביקשתי ממך לא פעם ואתה שוב ושוב מתחמק מלענות. הרי צריך להגיד לעם את האמת... מהם הקריטריונים על-פיהם אתה קובע זכות לריבונות על שטח? מהם הקריטריונים על-פיהם אתה קובע כי קו הפסקת האש ב 67 הוא גבול ``השטחים הפלסטינים``? אם מוכרים לך הקריטריונים ולדעתך יש בהם בסיס כדי שיהיו מוכרים ע``י כל מדינות העולם, אז אמליץ עליך לקבלת פרס נובל לשלום!!!! אתה בעצם תהיה האחרון שיקבל פרס זה, היות והיה וכל מדינות העולם יכירו בקריטריונים אלו, לא תהיינה עוד מלחמות בעולם...
 
הקריטריונים שונים ממקום למקום!

באיזור שלנו נקבעו קווים שהיוו את הגבול הבינלאומי - ביניהם הקו הירוק. אבל עובדה זו אינה מחייבת אותך אלא אם אתה רוצה ומנסה להשיג הסדר כלשהו באזור - אני למשל, לא זקוק לשום קריטריונים כדי לקבוע את עמדתי והיא נתמכת אך ורק על השכל הישר שלי - יחד עם זאת אני יכול להבין שהשכל הישר שלך פועל אחרת משלי ולכן אנו נמצאים כאן, כדי ללבן דברים ולנסות לשכנע האחד את השני!
 
למעלה