חזרה לעבודהה מחופשת לידה

קוטי2

New member
חזרה לעבודהה מחופשת לידה

השבוע חזרתי לעבודה אחרי חופשת הלידה הבן שלי כבר בן שלושה חודשים וחצי.... זה מאוד קשה לחזור במיוחד אחרי שלא ישנים כל הלילה ואז לקום בבוקר ווללכת לעבודה..אני מורה בבית ספר ועובדת 7 שעות ביום...אני מגיעה לעבודה פשוט עייפה מתה.... יש למישהי עצות בשבילי...........
 

הילהל

New member
ללכת לישון נורא מוקדם

זה מה שאני עושה כמות במקום איכות איכשהו זה בערך מפצה נכון, זה נותן תחושה של "אין לי חיים" אבל לטעמי זה עדיף על פני חיים עייפים מכניסים לראש שזה זמני, ונרדמים בשמונה בערב אם צריך אצלנו כשהמצב היה קשה גם עשינו "ליל אבא" אחת לכמה ימים האיש היה נשאר ער (כי הוא לא יתעורר משינה) ומתחייב לתת לי לפחות 6 שעות שינה רציפות - ממש לא נתן לי לשמוע ציוץ של בכי תינוקי וזה עבד טוב כי יונתן לקח בקבוק בשמחה (שאוב או פורמולה) מיה שונאת בקבוק אז זה לא עבד איתה
 
מצטרפת להילה עם העצות

אמנם רק בילד השלישי למדתי, אבל כשמשחררים קצת את החבל ונותנים לאבא לקום בלילה לפחות לילה אחד בשבוע, איכות החיים משתפרת פלאים.
 

אילנית03

New member
אני לימדתי את הילדים שבלילה לא קוראים לאמא

אני מאוד אוהבת לישון ולכן לימדתי את הילדים שבלילה אם הם צריכים משהו הם קוראים לאבא. כשאופק היה קטן ויונק אז אבא לא יכול לעזור ואני הייתי מביאה אותו איתי למיטה ומניקה תוך שינה. לצערי היום בעלי עובד לילות ולכן אני צריכה לקום גם בלילה, אבל לימדתי את הילדים שבסיום יום עבודה נותנים לאמא חצי שעה של שקט. לא מדברים , לא מבקשים , לא נמצאים לידי וכו' אחרי חצי שעה של צבירת כוחות מחודשת אני מתפנה לילדים ולשאר מטלות הבית.
 

שירי ל

New member
סהר ישנה איתנו במיטה

וממש לא משנה לי כמה פעמים בלילה היא מתעוררת, אני נותנת לה ציצי/מוצץ וממשיכה לישון. אני מסכימה שזה לא הכי אידיאלי מבחינת סדרי הבית, אבל כרגע זה משני בסולם העדיפויות שלי וחשוב לי יותר להיות חיונית ועירנית.
 

Rוני

New member
לאכול בריא, ולישון

זו העדיפות הראשונה עכשיו אם לא תהיי עם האנרגיות הנכונות כלום לא יתפקד. והלכלוך בבית? עוזרת / בעל / כלום. שום דבר לא יברח או לא יתפרק אם הבית לא יהיה מבריק כמו בית מרקחת. אפשר לשמור על סדר על ידי החזרה מיידית של דברים למקום ואז קל גם לנקות במהירות. אבל הכוחות שלך - הם הדבר החשוב כרגע.
 
למעלה