חזרתי כרגע מפסטיבל הפסנתר - וואו!

yoav האחד

New member
חזרתי כרגע מפסטיבל הפסנתר - וואו!

מופע מדהים של בניון עם גידי גוב! המופע היה מלווה בפסנתר וגיטרות בעיקר - הם שרו ביחד את השיר "את שתבקש", "תם השרב הגדול", את השיר של פוליקר "יורם...תגיד לי אתה...", ועוד. גידי גוב ביצע את השיר "אפילו" מהדיסק שלכת. עמיר שר (לבד) את "לא אני הוא האיש" ששר צביקה פיק. הם שרו ביחד גם שמחות קטנות (כולל ביצוע של שיר אחרון ללא תכנון מראש של השיר). עמיר ניגן בעוד את כשאת עצובה - רק בעוד בלי שירה ועמיר שר לבד, בליווי נדב ביטון שירים מכל אלבומיו (ביניהם: שלכת, מכחול שבור, ניצחת איתי הכל, כשאת עצובה, מורה לחיים בביצוע מטורף, יש לי חלום, געגוע, את אינך, ועוד ועוד...) שילוב מהמם בין גידי גוב לעמיר - הם פשוט מתים אחד על השני, הקהל היה בעננים. מופע ענק!
 

Nahoum

New member
יואב!!!!!!!!

ענק!! ספר עוד! החיבור של עמיר וגידי גם יבוא בדיסק החדש של גידי גוב, שעמיר כותב לו שירים. מה נראה לך? זה יצליח? ספר עוד!! צילמת?
 

yoav האחד

New member
לנחום

נחום אחי, אסור היה לצלם היו כמה בודדים שצילמו, בטח למשהו רשמי. שמע, זה יצליח בגדול, הם משלימים אחד את השני. גידי גוב מצחיק בטירוף, הוא היה מצחיק את הקהל ועמיר איתו באותו ראש.... כל כמה דקות הם התחבקו, גידי מעריץ את עמיר - לפעמים הוא היה שולח לו נשיקה באוויר, ככה אחרי שיר. כל ההופעה היחתה יחודית - דברים שאף פעם לא נעשו, ביצועים מיוחדים לשירים, משהו משהו. הפסיד מי שלא היה.
 

Nahoum

New member
ליואב האחד

שמח שנהנית! וואלה אחלה שסיפרת על ההופעה. תיארתי לעצמי שזה יהיה ככה, זה היה נשמע מההתחלה הופעה מעניינת בטירוף..
 
למעלה