חט"ב במודיעין

Guarnere

New member
חט"ב במודיעין

האם יש אינפורמציה חדשה ועדכנית בעניין שיבוץ התלמידים במודיעין או בנחשון ? נאמר לי שסוסן וספקטור היו אמורים להיפגש ביום רביעי האחרון. למישהו יש מידע לגבי ההחלטות? מכל העניין הזה רק הילדים שלנו סובלים מחוסר וודאות ובלבלול מתמשך וחבל. המעבר מביה"ס היסודי לחטיבה צריך להוות עבורם עניין של התרגשות ולא אכזבה. על נעשה שימוש פוליטי בגבם של ילדינו היקרים.
 

TakeOne

New member
מי עושה כזה שימוש?

למיטב ידיעתי, זו הייתה השתלשלות הדברים: לפני כ- 8 שנים פנו הורי לפיד למועצה בבקשה לשנות את שיבוץ תלמידי לפיד: מודיעין במקום שוהם. השיקול העיקרי היה קרבה ונוחיות. שיקול ראוי והגיוני לכל הדעות. המועצה, למרות שזה לא מחובתה, הלכה לקראת לפיד והסדירה את הנושא מול עיריית מודיעין. מאז ועד היום ילדי לפיד למדו במודיעין, אלא שהעירייה שם "מטרטרת" את ילדינו ומשבצת אותם בכל שנה למקום אחר. יתרה מכך - כמעט בכל שנה מגיע מכתב מעיריית מודיעין אל מנהל מח' החינוך במועצה, ובו הם מבשרים כי השנה לא יוכלו כלל לקלוט את ילדי לפיד. בכל שנה נדרשו שתדלנות ופניות של נציגי המועצה לעיריית מודיעין, על מנת שהללו יואילו בטובם לקלוט את תלמידי לפיד בחטיבות הביניים. ולבסוף בכל כמה שנים עיריית מודיעין שיבצה את ילדי לפיד במקום הנוח לה. גם השנה הזובור הזה חזר. עיריית מודיעין הודיעה תחילה שהיא לא מקבלת את ילדי לפיד. לאחר שמנהל מח' החינוך נפגש עם האחראים וניסה לשכנע, העירייה הסכימה לקבל את תלמידי לפיד, אך שוב, בבית ספר אחר ובלי להתחייב לשנים הבאות. הורי לפיד הם שהתרעמו על כך ופנו למועצה. המועצה הסכימה לסייע להורים ונתנה לתושבים את המנדט להחליט - האם מעדיפים את שוהם או את מודיעין. (כמה מועצות אזוריות אתה מכיר, שהיו מוכנות לגבות כך את רצון התושבים? אני מציע לך לבודק קצת בסביבה. תתחיל אולי עם כפר האורנים והמועצה הנפלאה שלהם....). ההורים קיימו הצבעה והחליטו את מה שהחליטו. עד כאן אני לא הצלחתי להבחין בשום "שימוש פוליטי" אשמח אם תאיר את עיני. השלב היחיד שבו אכן השתרבבה פוליטיקה נמוכה לנושא היה לאחר כל הנ"ל, במכתבו של ג'קי פינטו לתושבים. ג'קי, לאחר כמעט 10 שנות חברות בוועד הישוב ללא הישג כלשהו, ניסה "לרכב" על הנושא ולקחת עליו אחריות, לקראת ריצתו למועצה, כנראה במסגרת הרשימה של ארקדי גידאמק. זה לא מחדש דבר לצערי אבל למזלנו זה גם לא מאפיין את התהליך שקדם לכך, שלא היה נגוע בפוליטיקה. אלדד.
 

Guarnere

New member
חט"ב ????

בסדר, קיבלתי את ההסבר, אך היכן הדברים עומדים כעת? לדעתי להרבה מאד הורים ושלא לדבר על הילדים אין מושג לגבי ההחלטות ומתי נרשמים לחט"ב איפה ומתי? אשמח לקבל שוב את תגובתך אם תשובות יותר ברורות במידה ויש כאלה. תודה.
 

TakeOne

New member
צר לי, אין לי מידע ואיני מעורב בכך

מניח שבמשרד הוועד יוכלו לעדכן אם יש התקדמות - תתקשר אליהם.
 

d a n i 1 0 0 0

New member
שימוש פוליטי !?

ההורים רוצים לדעת מה קורה עם הילדים שלהם שנה הבאה, כדי להתארגן. ומה שג'קי ניסה להגיד במכתבו, זה שצריך לפעול על פי המסלולים הקיימים קרי דרך ועד הישוב ,כדי שלא יהיה בילבול אצל התושבים שלא יודעים מי הכתובת הנכונה לפנות אליה.. קרי : מועצה ,ועד ,הנהגה מוסדית, בקיצור מי פה בעל הבית מה גם שכל אותם גופים לא טורחים להתקן את התושבים באופן רציף וזמין וממשיכים לזלזל בזכות הציבור לדעת ובהמשך לשירשורינו הקודמים בנושא כבוד ושמות בדויים בפורום , הנה עוד דוגמא להשתלחות שלך חסרת התקדים בתושב הישוב בפורום זה.
 

TakeOne

New member
כדאי לדייק

כשאתה לא מזדהה אתה יכול להאשים אותי "בהשתלחויות" בלי לקחת אחריות על הדברים שלך, שכמובן מסלפים את המציאות. כך הרי הכי קל. בניגוד אלי שלוקח אחריות על הדברים שאני כותב/ אומר. אני מעיר לג'קי פינטו כי הוא נבחר ציבור. זו בהחלט זכותי וחובתי לעשות זאת כתושב. זו חובתו (וזכותו) להגיב לי ישירות כנבחר ציבור. זהו חלק בלתי נפרד מהאחריות הציבורית שלו. הוא גם יודע את דעתי לגבי (אי) פעילותו מדברים שנאמרו בצורה ישירה, בעל-פה ובכמה ישיבות ופגישות. ג'קי פינטו לא רק "עידכן" את תושבי לפיד במכתבו התמוה ובעיתוי שהוא נשלח. הייתה לו מטרה ברורה כי המכתב לא נועד לעדכן. ממליץ לך לקרוא אותו שוב. ג'קי פינטו הוא "דובר הוועד". הוא האחראי הישיר לכך שאף אחד כאן לא מעודכן. את העידכונים שלו לתושבים אפשר למנות על אצבעות יד אחת. אז אם יש לך טענות על חוסר עידכון, כדאי להתחיל איתו. (ומאחר ואני לא יודע מי אתה,בשם מי אתה כותב כאן והאם אתה בכלל תושב לפיד, מעתה ואילך לא אגיב לך יותר).
 

שימיק1

New member
מגרש ריק ליד משרדי הוועד

מישהו יודע מה הסטטוס המשפטי של המגרש לבנייה שליד משרדי הוועד?
 

אירילה

New member
לפי מיטב ידיעתי נמכר לאדם פרטי

להזכירכם ,אין לפרסם בפורום פרטים אישיים גם לגבי זהות הקונה. אם ברצונך לקבל יותר פרטים אני מניח שתמצא אותם במשרדי הועד 9763032 .
 
למעלה