חיבור מדפסת ל-HUB

חושב10

New member
חיבור מדפסת ל-HUB

יש לי חיבור לכבלים, זה ניסוי והמהירות בד``כ כמו מודם חוץ מפירצי רצון טוב שאז הדפים עולים ממש מהר. כיוון שיש 3 מחשבים בבית שניים עם WIN2K ואחד ( הזקן שכוחו במותניו ) 98 WIN. כולם מחוברים ל- Cable router עם 4 יציאות 10/100 ( LINKSYS BEFSR41-V2 ) ובכל המחשבים יש חיבור בילתי תלוי לאינטרנט. למדפסת יש כניסת USB ואני מעוניין לחברה עם מתאם פשוט מ-10/100 router switch ל- USB , כדי שתוכל לשרת את כל המחשבים. האם LINKSYS USB100TX (או דומה ) יעבוד? אם כן זה פתרון זול במקום printer server יקר בהרבה. LINKSYS support לא עונים. 2 אם המדפסת מחוברת למחשב במקבילי המהירות עד קבלת ההדפסה כמעט זהה לזו עם חיבור USB, האם צריך להיות הבדל? אם לא אז למה? אני מקווה לקבל תשובה למרות התיסבוכת תודה
 

JaMeS_b0nD

New member
למה שלא תעשה ככה:

חבר אותה לאחד המחשבים העיקריים בבית/בעסק שעובד כל הזמן שם היא תהיה מוגדרת מקומית. משם תעשה שיתוף למי שאתה רוצה, וכך תוכל להגיד את המדפסת בשאר מחשבי הקצה כמדפסת רשת- זו היא השיטה הכי נוחה וקלה ללא כל קשר לאיזה חיבור יש למדפסת, עקרונית גם לא נראה לי שאתה יכול לחבר מדפסת שהיא לא מדפסת רשת לHUB או לSWITCH ישירות. אתה חייב כרטיס רשת מובנה במדפסת כמו לדוגמא ב- optra s 1855 של: lexmark השארתי לך לינק! מדפסת רשת מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

samhot

New member
שיתוף מדפסת

תחבר מדפסת לאחד המחשבים, קליק ימיני על המדפסת אח``כ תחפש איפה את משתף את המדפסת. אחרי ששיתפת אותה המדפסת תתפרסם לבד בactive dirctory . אח``כ גש לכל מחשב וכשאתה רוצה להדפיס פשוט תחפש את המדפסת לפי שם המחשב שהיא מחוברת אליו. אם לא הבנת שלך לי אימייל ואני אעזור לך.
 

חושב10

New member
תודה על התשובות

תודה רבה על התשובות. כוונתי היתה לאפשר גישה למדפסת לא דרך מחשב שצריך לפעול, אלא ישירות מה-HUB. החיבור דרך המחשב עבד מצויין וחשבתי לאפשר גם קיצור דרך ישיר מהרשת אל ה-USB.נמשיך לחיות עם הפתרון הסטנדרתי למרות שהראש תמיד מחפש גישה אחרת. שוב תודה לכל המשיבים.
 
למעלה