חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

חריש

New member
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
 

אוהד11

New member
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
הבגרות במתמתיקה התקיימה אתמול
 
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
ני מתפלא עליך, התשובה ברורה
בשורה 13 ממוקם הטלפורטר על-שם יונה יהב.
 

בועז ל

New member
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
ליד הנוסע השמיני?
 

kobiz99

New member
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
בקומה שניה שורה ראשונה
 

חריש

New member
למה בעיתי? כתוב בכניסה 1-12 למטה 13-XX למעלה
איך למעלה?
מדובר בקרונוע IC3 - אין "למעלה" ואין "למטה". יש רק קומה אחת, והחלק שמיועד למקומות שמורים מכיל רק 12 שורות, כך שמי שקונה מקום שמור לשורה 13 ברכבת המורכבת מקרונועים, קונה למעשה מקום שלא קיים.
 

חריש

New member
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
והתשובה, על פי הפקח:
"שורה 13?! לא קיים. תמצא מקום פנוי ותתיישב." וכל המוסיף גורע...
 

שמש27

New member
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
יביא עימו כיסא מתקפל ויפתח שורה חדשה
 

kobiz99

New member
חידת הגיון באדיבות רכבת ישראל

בקרון מקומות שמורים 12 שורות. אדם רגיל לחלוטין רוכש מקום שמור במכונת הכרטיסים, ומקבל מושב שבורה 13 האקסקלוסיבית. היכן ישב אותו אדם?
לא טוב לא תקין לא רצוי אבל מצוי במקומותינו
מחוסר פרטים של המקרה הניחוש שלי רכבת ישראל עובדת בדרך כלל עם תוכנית עבודה מסודרת, לכל קו ואו לכל נסיעה המערך הרגיל שלה שמופיע בתוכנית התפעולית. כשהכל דופק כשורה מחשוב הכרטיסים בהתאם למערכים מתוכננים מראש. כשיש תקלה במערך שאמור לצאת לדרך ואין תחת היד מערך רזרוי מאותו סוג משבצים באם יש מערך פנוי מסוג אחר ואז קורה התופעה שחידדת לנו. יש שתי אפשרויות אחת לא להוציא רכבת בכלל האפשרות השניה רעה פחות להוציא רכבת בכל זאת עם אפשרות מצערת של כרטיס שמור שאי אפשר לכבד אותו. במקרה שלך פניות הציבור היא הכתובת
 
לא טוב לא תקין לא רצוי אבל מצוי במקומותינו
מחוסר פרטים של המקרה הניחוש שלי רכבת ישראל עובדת בדרך כלל עם תוכנית עבודה מסודרת, לכל קו ואו לכל נסיעה המערך הרגיל שלה שמופיע בתוכנית התפעולית. כשהכל דופק כשורה מחשוב הכרטיסים בהתאם למערכים מתוכננים מראש. כשיש תקלה במערך שאמור לצאת לדרך ואין תחת היד מערך רזרוי מאותו סוג משבצים באם יש מערך פנוי מסוג אחר ואז קורה התופעה שחידדת לנו. יש שתי אפשרויות אחת לא להוציא רכבת בכלל האפשרות השניה רעה פחות להוציא רכבת בכל זאת עם אפשרות מצערת של כרטיס שמור שאי אפשר לכבד אותו. במקרה שלך פניות הציבור היא הכתובת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה