חייבים להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות...

  • פותח הנושא nov
  • פורסם בתאריך

nov

New member
חייבים להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות...

שלום לכולם ! נחמד לדבר על רוחניות, חוויות מדהימות, אהבה ואור. אבל רבותי וגבירותי, סביבנו חושך, עזובה, חוסר אהבה, אדישות, רוע, כזב, שליליות,אלימות,מלחמות ומערכות קורסות. חייבים להתחיל לעשות דברים... לפני שנקבל את הנשורת הרדיואקטיבית בפנים .... אבל אז יהיה מאוחר מדי.. חייבים להפסיק להמר על חיינו כאן ולתת לאנשי חושך לנהל לנו את החיים ואנחנו לא עושים כלום . חייבים להקים תנועה של אור אמיתי ותקווה לאנשים כאן ובעולם...חייבים. אפשר להתחיל עכשיו... לפני שיהיה מאוחר!!
 

yb10

New member
כתבתי לך תגובה גם בפורום קבלה ../images/Emo62.gif

אני חושב שהדרך הטובה להתחיל לאהוב אחד את השני ולהפסיק למתוח ביקורת. אנו אמנם נמצאים במקום חשוך אבל הוא ממוקם במרכז האור, הכל מסביב מוקף אור אינסופי מלא בשפע וחיות. בעידן כזה של אלימות ושליליות אנו זוכים כעת להתעוררות רוחנית וזה מה שחשוב. לכל שאלה שלנו יש תשובה, צריך להבחין בסיבה ולא בתוצאה וכל אחד ואחד מאתנו יגלה עולם חדש לגמרי, עולם מלא אהבה וחמלה. הקונפליקטים בעולם הזה כ"כ גדולים שאנו מבחינים רק בקצוות ושוכחים מהאמצע. אמרת שחייבים להקים תנועה של אור אמיתי, המילה "חייבים" מבטלת את המילה "רצון" או יוצרת תוצאה הפוכה מהמטרה שציינת. הרצון שלנו להתעוררות ולגילוי האמת כבר מכה הדים, אנו בתקופה שאוי למי שחי בה וטוב למי שחי בה. אנשי החושך כנראה אינם מבינים לאן הם הולכים, אבל לנו הרצון החופשי ללכת אל האור וכבר עכשיו אנו רואים התעוררות. לעולם לא נוכל להשפיע בכח על אחרים זו צריכה להיות בחירה חופשית של כל אחד ואחד מאתנו. שבוע טוב.
 
בוקר טוב../images/Emo96.gif

השלום והברכה ושוב תודתי בשם כולם על המילים הנכונות והחכמות שאתה כותב - ועל המסר המואר שהעברת לכולם צודק בעיניין המילה חייבים-מיד לקחתי לתשומת ליבי- אני מקווה שאתה מבין זאת דרך דיבור- לא הכ--- בכל אופן תודה על ההערה- לגבי היא הארה- ואני שמחה ומודה לכל מי שמשפר אותי לאורכה של הדרך- תמיד בברכת שבוע אור מאושר ומואר אביגיל
 
שבוע טוב nov

סליחה שלקח לי זמן לענות- משום מה לא ראיתי את שכתבת ועכשיו לעינינו- ידידי- האם מכיר אתה את החוק של הטבע שאומרדומה מושך דומה? אז אם מזמינים אדישות- רוע כזב ושליליות- זה בידיוק מה שמקבלים- כבומרנג לכן הזמן את החיובי והמואר- ושום דבר רע- לא ידבק בך האמן אביגיל
 

שמוצקין

New member
אני מכיר את הבעיה

חווים חויות רוחניות כל היום ,בערב פותחים טללויזיה ורואים פיגוע רעב באפריקה או רעידת אדמה. ניתן לשלב פעילות רוחנית עם פעילות פיזית על מנת לשפר את המצב, הכח של שתיהן הוא הרבה יותר מכפול מהכח של כל אחת בנפרד.
 
niv יקירתי, ../images/Emo39.gif

ההתחלה היא מאיפה שמתחילים. כל אחד מתחיל מאיפה שהוא. אבל לכל מי ששואל (ולכן זה סימן שאינו יודע מאיפה להתחיל) אני ממליץ להתחיל מתוכו. בתוכנו אין הרבה עבודה לעשות, כי אנחנו כל כך מדהימים ונפלאים ועוצמתיים. אבל יש הרבה אנשים שיקראו משפט כזה וירגישו התנגדות אדירה... למה? פשוט מאוד... כי הם שופטים את עצמם בנוקשות מדי רגע ורגע. אני יודע זאת, אני שופט את עצמי בנוקשות מדי רגע ורגע. לכן, להפסיק את הביקורתיות והשיפוט, או לפחות להפסיק להאמין להן, זהו צעד ענקי של אושר ואהבה לעצמנו. ומכאן ואילך, הנתינה לסביבה היא טבעית, כשהיא קורית. וכשהיא לא קורית, זה גם בסדר.
אם בא לך להקים תנועה כזאת או אחרת, אז יאללה, תקימי. אשמח לעזור בנקודות שלגביהן זה יהיה לי טבעי לעזור.
שלך באהבה
בן
 
למעלה