חייבת לידע חייבת לידע

חייבת לידע חייבת לידע

לכולם שלום שוב זוכרים את השיטה החדשה שלי שלא כולם הסכמת איתה פשוט לא לשתף פעולה אם הילד כשהוא רוגז.... פשוט שמי שרוצא להביע את עצמו יכול לעשות את זה בלי לצעוק ולדבר לא יפה.... וכו' בנות ואמהות יקרים עובד עד עכשיו טפו טפו, נעים לי וטוב לי בבית נשיקות לכולכם ושבת שלום
 

faith2

New member
אני שמחה...

שהמצב בבית יותר טוף
 

מייקי69

New member
רק לא להיכנס לאופוריה

עוד יהיו כמה אבני נגף בדרך. שתהיי מוכנה ותקבלי אותן בסבלנות, כן? רק טוב! מייקי
 
מייקי, אמן, ותודה

והעיקר באמת הרבה סבלנות. מאה אחוז. דרך אגב איפה קונים סבלנות??????
 

עינת

New member
תשמעי

אם את מוצאת את החנות הזאת שקונים בה סבלנות אל תשכחי לספר הא? ובנימה אופטימית זו לילה טוף
 
תודה נשמתי

שתדעי לך שזה שהימים כל כך רגועים, זה לא שאין כאילו נסיון להעלות את תון הדיבור ואני מגיבה באותו פרצוף מוזר של........ אם זה ממשיך ככה אני קמה. בלי להוציא מילה מיותרת הוא מיד משנה עמדה. הלוואי וימשיך ככה, וכמובן אצל כל ילד זה עובד אחרת, אצל הבן שני שלישי זה לא השיטה.
 

עינת

New member
זה בדיוק זה...

לכל ילד מפתח שונה ותפקידנו למצוא את המפתח הנכון...
 

faith2

New member
אני יכולה לספר משהו על עצמי?

אני ואמא שלי החברות הכי הכי טובות... היה יום אחד שאחותי הטרידה אותה יותר מדי שקשה לה באילת ובלה בלה בלה, ולאאמא שלי כבר לא היו כוחות נפשיים, היא הייתה ממש עייפה. יום שלם אמא שלי התנהגה אליי בקרירות ולא בכוונה פשוט היא היתה עייפה, אני לקחתי את זה נורא אישי....וחשבתי שזה מכוון אליי...........מצאתי את עצמי בחדר ממש בדיכי, הולכת לישון שדמעות בעיני....למה אני מספרת לך את זה? לפעמים הורים יכולים הכי הרבה לפגוע בנו...במקום להתנהג אליו בקרירות, ונכון שהמילה קרירות היא מאוד חזקה לסיטואציה שלך, אבל ילד מרגיש הכל- כל שינוי קטן בהתנהגות אנחנו מרגישים...בכל אופן במקום להתנהג ככה, אולי תשבי איתו ותסבירי לו מה שלך מציק, מה שפוגע בך...והוא כמוכן גם ידבר מליבו. אני בטוחה שבלילה, הוא לא ישן עם חיוך על הפנים...וזה חבל כי ככל שהמצב הזה ימשיך ככה גם הסיכוי שתתרחקו.
 
תאמיני לי

תאמיני לי יקירה כי גם בסדר הזה הייתי, ישבנו ודיברנו, ובכינו. אבל המקרה שלך שונה מאצלי, כי לא ידעת על מה אמא שלך קרירה, אני לפני שנוקטת אמצעי אני מודיעה עליו ואומרת, אתה בוחר לדבר בצעקות וטון גבוהה, וזה לא נעים לי אז אני בוחרת שעד שאתה לא משנה גישה אני לא מדברת איתך, באותה שנייה אם הוא מחליט שבאמת זו לא הדרך אני לא נשארת קריקה אליו אני ישר עונה לו, זאת אומרת שזו זכות הבחירה שלו הוא ילד גדול ונבון ויודע שבצעקות היא לא עונה לי, ואם אני מדבר בנועם בלי כעס ועצבים היא עונה לי, אז רק רגע מה באמת משתלם לי??????????
 

עינת

New member
אתמול

היא אמרה לי "אמא , תעשי כמו זאת שכתבה בפורום אם אני מתווכחת וצועקת אל תתיחסי אלי"... אז גם אני מנסה
 
למעלה