חייב חייב שאלה קטנה...

התיפייפות הנפש הזו לא מוצאת חן בעיני

נו באמת, כששומעים מישהו / מישהי שמדברים ככה כבר באמת לא בא עליו/ה. זה לא שהוא אמר שהטרן אוף זה מזה שהיא אוהבת קובי פרץ או אייל גולן, כי זה היה שיפוטי, אבל כשבן אדם מדבר עם שגיאות כאלה, עשו לי טובה, זה באמת גורם לדחייה אצל אדם נורמאלי. זה לא שהוא חיפש מילים גבוהות, או קוראת הארץ וחובבת מוזיאונים, כולה ציפה למישהי שתדבר עברית פשוטה עממית אך תקנית, זה נראה לכם מוגזם. באמת? בדייט לא תפסלו גבר / אישה שמדברים ככה? פליז!
 
איזה מזל שאני לא נורמלי

ואני גם מעדיף להיות יפה נפש (אם זה הכינוי של אדם שמכבד אנשים אחרים למרות שהם מדברים בצורה שונה ממנו, באים מרקע שונה ממנו)
 

seelinewoman

New member
יש ויש. למדתי מניסיון לא לשפוט אנשים

לפי הכתיבה שלהם, אלא להכיר אותם, ואז להחליט אם הם טובים לי. דווקא משום שאני עובדת במקצוע זה, פיתחתי סובלנות לצד נוקדנות וטהרנות, אבל רק במקומות הנכונים. אהבת חיי כותב בשגיאות כתיב, שלא באשמתו, אבל קורא את אלתרמן ולאה גולדברג, ואפילו אני כבר מזמן לא פתחתי ספר שירים כלשהו. העברית המדוברת שלו נקייה כמעט מסלנג, להבדיל ממני. מכל מלמדיי השכלתי, שרק הוולגריות הא הקובעת, והיא אינה מתבטאת רק בשגיאות כתיב ובשפה עילגת. עילגות של הלב דוחה בעיניי הרבה יותר.
 

hofit1980

New member


אני מכורה לכתיבה שלך!! יש לך כבר בלוג?
 

seelinewoman

New member
מזמן :)

תלחצי על הקישור בחתימה שלי, או היכנסי דרך הכרטיס שלי. ותודה רבה
 
פה לא מדובר בשגיאות כתיב

הרי שקודם היא אמרה בעל פה "אני שלושה חברות שלי ושתי חברים יצאנו לרכב" ו... "כל הסיפור זה שתי שקל". שגיאות כתיב לא תמיד מראות על בורות אלא גם דיסלקציה. יש לי ידיד שיש לו הרבה שגיאות כתיב אבל סופר אינטליגנטי ורחב אופקים. אבל שוב, כאן מדובר בבחורה שגם בעל פה דיברה באופן לא רהוט.
 

seelinewoman

New member
אז זהו, שאצלה מדובר בוולגריות שמתבטאת גם

בשפה. זה באמת מה שהיא. אני מכירה אנשים נוספים ששפתם פשוטה והלב שלהם כל כך נקי וטוב, גם אם אינם מדברים עברית גבוהה. בואי נאמר שאני מביטה יותר פנימה מהמילים
 

Fairywitch

New member
דווקא אני למדתי מניסיון -

ששיפוט לפי כתיבה עילגת/דיבור עילג - תמיד קולע בול. לכן זה אצלי תמיד המסנן הראשון. אני יודעת היטב שיש יוצאי דופן - אבל עוד לא קרתה לי טעות בקטע הזה.
 
מה השאלה

האם זה נורמאלי לוותר על זיון עם מי שמתבררת ל"לא מתאימה" ? התשובה כן. זאת תשובה שבאה עם הגיל - בגיל צעיר יותר זה לא אפשרי - כי אם קבר היא כאן והיא מוכנה - אז יאללה. אבל עם השנים זה משתנה. פעם פגשתי מישהי שרצתה ואני בטירוף של עוד מעט ועוד רגע, והיא ואני מדברים על כאן ושם והיא מספרת לי שבעלה לשעבר כל שני וחמישי היה מדביק אותה באיזו מחלת מין - נכון זה זמן עבר. אבל העברתי. כאילו זה נישמע פתאום הרבה פחות אטרקטיבי. אתה מספר כאן על מישהי שבאה בתור אחת והפכה לאחרת. אז - סבבה.
 

Anat for good

New member
בשבילי

חבורה של רוכבים מיוזעים בבית קפה זה טרן אופ..... במיוחד אם בבית קפה סגור.....
 
למעלה