חייב להוציא את זה החוצה!

adiABRS

New member
חייב להוציא את זה החוצה!

שלום, תגידו לי מה אתם חושבים על הסיפור הבא: אנחנו זוג צעיר שגר בדירה מפוצלת ל -3, ומתחתינו גר זוג טרי שהתחתן לפני חצי שנה. הדירה שלנו יפה מרווחת מאוד, עם נוף שווה, משתלמת מבחינה כלכלית, בקיצור - נוגעת בשלמות. אבל!!!, כמו שכבר ניחשתם, זוג השכנים שגרים מתחתינו הורסים לנו כבר את הבריאות. היא - בחורה קטנה ומעצבנת + קוקו של פרחה, שהתחביב שלה הוא ללכת כל היום בבית על עקבים דקים שכותשים את הבלטות, והוא - גורילה עם קול שעובד על דציבלים לא חוקיים. בגלל שהם התחתנו לא מזמן הם רואים מפעם לפעם בפול ווליום את סרט החתונה (המלא, כמובן, שאורכו 4 שעות), עד 2 בלילה.. הגענו למצב שאנחנו כבר יודעים בעל פה את שיר הכניסה לחופה, שבירת הכוס, הסלואו, הטרנסים והמזרחית שבמהלך הסרט . מה שיפה הוא שזוג היונים אוהב לארח את החברים הוואחשים שלהם (בדרך כלל פרחה וערס שגם התחתנו לא מזמן) וכמובן לעסוק בספורט הלאומי שלהם - צפייה משותפת בסרט החתונה (המלא, 4 שע'..) תוך כדי הסברים: "אנחנו עשינו חתונה של צעירים, הכי כיף, לא?! תראי איזה שמח, וואיי וואי", "תראי איזה שיר מאמם בחרנו לסלאוווו, ביקשתי אותו אישית מהדי.ג'יי באולם!!"... ואם תהיתם עד עכשיו, אז לא, אנחנו לא מצותתים להם עם כוס זכוכית על הקיר, הם פשוט הגיעו עם השלט ל MAX של הווליום, אז הם צורחים אחד על השני את המשפטים האלה. ושלא תחשבו שהכל שמח אצל צילי וגילי. גם ריבים יש שם (כל יומיים שלושה), ההוא צועק עליה תסתמי, ההיא מייללת ובוכה וצועקת בחזרה, ואיכשהו קרה שכל זה מתבצע עם דלת פתוחה, ממש ליד שקית הזבל שעומדת (כמעט שבוע) ליד מפתן הדלת שלנו, ויצרה לה שלולית צנועה מסביב. ולסיום, תגידו מזלטוב! מה על מה? על הבריתה הממשמשת ובאה. כן, גם על היום בו מר שימפנז "ניקנק" את אישתו שלא לקחה גלולות כבר כמה ימים (בלי ידיעתו) שמענו, אבל הוא כל כך נהנה מהז**ן, ככה שהוא הבליג על הקונספירציה ואמר "יאללה כוסאומו, שיהיה!", כשהוא עומד ליד הדלת הפתוחה (עם שקית הזבל החדשה, הפעם דווקא בלי שלולית). ועכשיו נעבור לפן האינטראקטיבי של הסיפור: תנו עצות לנקמות קטנות ומתוחכמות שיקלו על העצבים הרופפים שלנו ויחזירו אותנו לשפיות !!
 

פארש

New member
אני מצטערת

אין לי כרגע תהיו חזקים אני הייתי מדמיינת את עצמי מחבלת להם בחוטים של הטלויזיה והרדיו (אבל אז הם רק יריבו יותר)
 

מלי 31

New member
היי

בעלי סיפר לי פעם שהייתה לו שכנה מעצבנת בכל ערב הוא היה מגיע לוקח את השולחן בסלון ודופק אותו שלוש פעמים על הריצפה והיה הולך לישון ( לא משנה באיזה שעה
 

חיננית77

New member
לא קל, רק צריך להשתמש בשפה שלהם..

קודם כל, נסיתם לבקש מהם..? אם אתם מאחורי זה, אז יש להניח שגם הם יסבלו אם באמצע שנת הלילה העמוקה הם יתעוררו מרעשים.. מה שכדאי, זה באמצע הלילה לזרוק על הרצפה מכסים של סירים ושאר חפצים שעושים רעש מזעזע. אחרי יומיים שכאלה הם יעלו אליכם, ואז תנו להם "רשימה" של הדברים ההכרחיים לשנוי (בהתחלה לא הכל,כדי שלא יגלו התנגדות גדולה). חוצ'מזה, שמעתי על איש מקצוע שמגרש השפעות שליליות הקשורות לדירה, כולל שכנים. אם תרצה כתוב לי ואמסור לך. ו.. תחשוב מי משניכם טוב יותר לדבר אתם, אולי אשתך? הכוח הנשי הוא מאוד רציני הרבה פעמים.
 

w c

New member
אין מנוס

תעברו דירה (תבדקו מי השכנים)
 

shocco24x

New member
קבלו עצה שעובדת...

מהצד השני של קיר הדירה שלנו יש זוג דתי, שעשה לו נוהג: כל יום שישי הם משמיעים קלטת, הרצאה של רב כלשהו, בווליום גבוה שמרעיד את הקירות. למרות שהערנו על כך זה ממש לא הזיז להם. בעלי החליט לעשות מעשה. הוא הצמיד לקיר המשותף רמקולים חזקים ופתח את הרדיו עם מוזיקה רועשת - וראו זה פלא, הנבלות מהצד השני הבינו את הרמז. כל פעם שהם ניסו להשמיע את הרב ההוא - מייד הזכרנו להם מאיפה משתין הרבי... עשו כמונו!
 
למעלה