חייב לצאת מהצבא אני לא יכול לשרוד עוד!!!!!!!

almogi gogi

New member
חייב לצאת מהצבא אני לא יכול לשרוד עוד!!!!!!!

אני פשוט חייב לצאת מהצבא אני רוצה את השיער שלי אני רוצה את הזקן שלי אני רוצה להפסיק להרגיש מושפל כל הזמןן!!! בבקשה שמישהו יעזור לי לצאת בדרך שהיא לא בעייתית...אני משתגעעעעעעעעעעעע
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מרגיש חנוק

אלמוגי, נראה שאתה מרגיש פגוע מהצבא, מרגיש שאתה לא מוצא את עצמך בתוך המערכת הגדולה, ושאתה חיב למצוא דרך לצאת... אולי כדאי למצוא דרך לפנות לקב"ן, לשתף אותה בתחושות האלו, אולי הוא יכול לסייע, ואם תרצה לשתף יותר אנחנו פה בפורום, או בשיחה אישית..
 

LoveBeing

New member
הכוח בידיים שלך! ../images/Emo124.gif

אף פעם אל תתן למישהו אחר לקחת ממך את הכוח שלך! ולמען האמת, אף אחד לא יכול לקחת ממך אותו בכל מקרה, כי הוא תמיד בתוכך!
כמו שכתבתי הרגע בתגובה קודמת (ממליץ לך לקרוא!) http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=140&MessageId=133717584 אף אחד גם לא יכול לגרום לך להרגיש מושפל חוץ מאתה עצמך.. הערך שלך לא נקבע על ידי מה שאחרים חושבים עליך או עושים לך. אתה יכול להיות נאמן לעצמך גם שאתה כלוא בנסיבות חיצוניות נוראיות.. אבל במקרה שלך אתה לא נמצא בסין הקומוניסטית בכלא.. יש ך עדיין כמה אפשרויות בחירה! אתה רק צריך להחליט אם אתה מוכן לקחת על עצמך את האחריות לכל מה שיקרה.. מה זאת אומרת: "דרך לא בעייתית"? בעייתית למי? לצבא? אם אתה מרגיש הבריאות הפשית שלך בסכנה, למה לך לקחת את הסיכון? שתשתגע ואז תתאשפז ועם כדורים פסיכיאטריים לתקופה ארוכה? לא עדיף קודם לנסות משהו אחר קודם לכן? נסה כמו שכתבו לך ללכת לקב"ן... נסה לדבר עם מישהו באופן פרטי.. קודם כל תעשה כל מה שאתה יכול כדי לעזור לך.. אחר כך תנסה את הדרכים האחרות. אבל לפחות תעשה משהו ותנסה.. לא יעזור לך סתם לסבול בשקט. תאמין בעצמך!
גיל
ואל תשכח לקרוא גם את התגובה בקישור למטה, כי היא מתאימה גם לך....
 
למעלה