חיסון נגד התמכרות לסגריות

C.R

New member
לקטובצילי זה לא החידקים

שעושים את החלב? או שאני טועה...
 
לאקטובאצילוס

גם אני התחבטתי בשאלה הזאת אז פניתי למורה שלי לביולוגיה מקודם ומסתבר שזה זן שלם של חיידקים. חלקם מייצרים יוגורטים וחלקם עושים דברים אחרים ומשמשים בתעשייה הרפואית. בכל מקרה, שאלת אם הם עושים את החלב - אז הם לא עושים את החלב. הם עושים מוצרים מהחלב. חחח
 
זן? סוג?

אני חושבת שהתכוונת "סוג" שלם של חיידקים. סליחה על הקטנוניות, אבל גם ככה קשה לשמור על הסדר בראש עם המיונים. אם ננסה לפחות בדיונים הביולוגיים להשתמש במונחים הנכונים יהיה הרבה יותר קל לשרש טעויות במקום להשריש אותן
. סוג מכיל כמה מינים כשבכל מין יכולים להיות כמה זנים, השוני בין הזנים יכול להיות אפילו בגנים בודדים. ........ אני כל-כך שמחה לראות שהפורום הזה נפתח! אמנם עכשיו בקושי יש לי זמן להיות מול מחשב, אבל אני מקווה שבמהלך השנה יהיו לי כמה דקות חופשיות להציץ בו. (אני סטודנטית לביולוגיה, מתחילה שנה ג'. וסתם אוהבת ביולוגיה)
 
נ"ש : סיגריות זה איכס!

תעזרו לי לצאת מזה..סתם אל תעזרו לי..אני יצא מזה לבד חחח
 

shyoni55

New member
סיגריות זה באמת איכס....

אגב, אתה יודע שאתה עדיין חי רק בגלל היכולת המופלאה של הגוף שלנו לייצר מספיק המוגלובין בזמן קצר?
 
למעשה, לא מדוייק

קודם הגוף מייצר חומר שמפחית את האפיניות של המוגלובין לחמצן. ייצור חלבונים חדשים הוא תהליך הדורש זמן (לא ארוך, אבל בכל זאת...).
 

zappon

New member
טוב לא ניכנסתי אפילו לקישור אבל

לצערי ולצער הרבה אנשים לא יהיה בחיים חיסון יעיל לאפקטיבי נגד הוירוס שגורם איידס יש יותר מידי זנים שונים והוירוס הוא יותר מידי שטני!! אני אומר את זה מתוך ידע וניסיון.
 
למעלה