חלום מוזר, ללא ספק.... : )

Tangled_Heart

New member
חלום מוזר, ללא ספק.... : )

אמממ....אני מדביקה מחדש הודעה שאין לי מושג אם ראית או לא: בכלל, היה לי לילה *מוצף* בחלומות...זה היה מוזר, כשהתעוררתי זכרתי הכל ,אבל היה טלפון שהסיח את דעתי לגמרי ומחק הכל, יש לי פרטים רק מחלום אחד....כמה מבאס.. בכל מקרה, אני כביכול הולכת לחברה הכי טובה שלי הבייתה אבל אני מגיעה אל בית אחר לגמרי מאשר שהוא במציאות, בית נורא גדול, עם שלוש קומות, נורא יפה. אני מגיעה למעלה, לקומת גג שהוא מן חדר ענק כזה שהיא נמצאת בו עם אחותה הקטנה ועם עוד מישהו שמסתבר שהוא אחיה הגדול (שנורא מזכיר את בן ארצי) ואין לה אח בכלל, אלא שתי אחיות.... אחרי איזו שיחה שאני לא זוכרת על מה היא הייתה בכלל של כל היושבים בחדר, התמונה מתחלפת ואנחנו פתאום נורא עסוקים בלמגן את הבית מפני שרפה שאנחנו יודעים שעומדת לפרוץ (??????) ואנחנו, אין לי מושג למה, מנסים להחביא את זה מאבא של אותה חברה, אז אנחנו עוברים מחלק לחלק בתוך הבית ומרססים מן חומר כזה על כל מה שעשוי עץ....כמה לא מוזר.... וזהו בערך אני זו שמחזיקה את אותו תרסיס מגן, עד שהוא נגמר...אני מחשבת על מה כדאי לשמור מפני השרפה ומה לא, ואני בוחרת את מה לרסס ומה להשאיר חשוף לאש. זה לא שבאמת פרצה אש...אני רק זוכרת שמיגנו את הבית....מוזר. תודה מראש רוני :)
 

Tangled_Heart

New member
טוב אז תגיד שאין פתרון :)

זה קטע של כבוד רואה? או שסתם לא היה לך זמן? כאילו....אם אין לך פתרון זה בסדר, רק תגיד..... רוני, שלא מבינה מה קורה.....
 
למדביקה מחדש...

נראה שחברתך מנסה להסתיר משהו מהוריה, או מאביה, ולך יש יד בעיניין. את זאת שיודעת מהם נקודות התורפה שלה ואת מייעצת לה איך לנהוג... מממממ.......נראה שאת משחקת באש...... בקשר לבן ארצי, אולי היית רוצה שיהיה לחברתך איזה אח שידליק אותך.....וזה, כמובן, במידה ובן ארצי עושה לך את זה... חלומות פז, רואה בכוכבים.
 

Tangled_Heart

New member
בטח שבן ארצי עושה לי את זה : )

ואני שואלת..למי לא? :) סתם, בטח יש כמה אנשים שרוצים להרביץ לי ברגעים אלו ממש.... תודה רואה, עכשיו אני מנסה לחשוב....במה אני עוזרת לאותה חברה? : ) תודה, רוני.
 
למעלה