חלום על הבן שלי

שבת שלום, אודה על פתרון החלום .
רקע

הבן נשוי כבר תקופה ארוכה ללא רגש , ואי התאמה ביניהם יש ילדים, דיבר איתה על גירושין, אשתו מנסה לשכנע אותו לא לעשות זאת.
בתקופה האחרונה מצא לו חברה והיחסים טובים ביניהם וטוב להם ביחד. ויש אהבה ביניהם.

והוא מבחינתו סגור להתגרש גם בלי קשר לחברה , ורוצה לעשות זאת בהסכמה הדדית מבלי קושי, והוצאות . גם בשביל להיות בקשר
טוב ובשביל הילדים.

אני תומכת על הגירושין, כי כאמא רואה שהוא סובל, וכמובן כל המשפחה. אני רוצה שיהיה טוב לכולם
לגבי החברה אני ותומכת בו קשר עם האחרת. אבל אני רואה את זה כאילו מן הפח אל הפחת, היות והיא רווקה אין לה ילדים
כמובן רוצה.....(וצודקת).. והוא לא מוכן לזה ......
מקווה שהרקע מספיק לפתרון .

החלום

במסעדה - יש שולחן חמישה כסאות - הבן שלי ו החברה שלו , יושבים....... הבן שם יד על הכיסא שלה, שם רגליים על שולחן ויושב ניחוח.
מולם יושבים זוג חברים שלהם, מדברים צוחקים , אני מגיעה מסתכלת על הזוגות, הם לא מסתכלים עלי , אלה ממשיכים לדבר
עם החברים אבל יש לי תחושה טובה - הם מקבלים את זה שבאתי. יש מקום ליד החברה שלו, אני מתיישבת לידה הרגשה טובה של כולנו, אני נינוחה.
וכולנו משוחחים. אבל בלי קול .(לא יודעת על מה דברנו) ואז הבן החברה ואני קמים והולכים ברחוב .
תודה
 

אלישבע777

Well-known member
הי יערונת,

החלום הוא חלום של אווירה. בנך וחברתו ועוד זוג חברים יושבים ומשוחחים במסעדה וצוחקים. בנך במסעדה יושב בניחותא אולי כמו "בעל הבית" ורגליו על השולחן ואף אחד אינו חושב שזה אינו מקובל במסעדה, אולי אפילו זה מתקבל כסוג של הומור. אני הייתי מרחיקת לכת ואומרת שאת חוזה שיש נישואין באופק ובנך הוא בתהליך של בנית בית עם חברתו ( רגליו על השולחן – ישיבה שמציינת בעלות וגם נוחות ( ישיבה המזכירה את הצילום של הנשיא לשעבר ברק אובמה, כשהוא משוחח בטלפון עם ראה"מ לשעבר נתניהו, צילום שמראה לנו שהוא "בעל הבית" של מדינת ישראל) זה אינו חלום נבואי בהכרח, אלא את עצמך חושבת שכך זה נראה לך עכשו.

גם כשאת מגיעה, את חשה שהאווירה טובה ונינוחה למרות שאיש אינו מסתכל עלייך ולא מתייחס אלייך, יש לך מקום פנוי על יד חברתו ואת יושבת שם בנחת. את כאילו לא ממש שייכת לחבורת הצעירים הללו, אלא יותר צופה בהם בשקט ואת אינך מפריעה ולכן הם אינם מתייחסים אליך, אלא מקבלים אותך כצופה מהצד, כי את בסדר איתם, את נינוחה ומקבלת את המצב. את נותנת לבנך את החופש לבחור, ואינך מתערבת בחייו. את מתנהגת אליו בסולידריות. בחלום אין קול. החברים מדברים ואינך יודעת על מה. כמו סרט אילם. את יודעת שעלייך לשתוק ולא להתערב (גם אם משהו לא מוצא חן בעינייך) . סייג לחוכמה שתיקה!

החלום מסתיים טוב – את הבן וחברתו קמים ויוצאים אל הרחוב ופוסעים אל העתיד. כמו סיום סצנה מסרט. הפי אנד! כל החלום מראה לך שאת בתוך תוכך, מסכימה עם בחירתו של בנך ויודעת שהיא טובה לו וגם לך.

אשמח לקרוא את חוות דעתך על החלום, מה התאים ומה לא התאים.
 
למעלה