חלוקת אצבעות לפי 8 קי

רחלה23

New member
חלוקת אצבעות לפי 8 קי

האם מישהו יכול לכתוב לי בבקשה את חלוקת האצבעות לפי 8 קי ולתת לי דרך טובה לזכור את זה? ואם למישהו יש קלף או ציור של זה אודה לו אם יגיד לי. תודה, רחלה.
 

mirot2

New member
8 קי

רחלה שלום! להלן חלוקת האצבעות:אמה שמאלית- אור, כיון שכיוון התנועה הוא לכוון הזרת אם כך האצבע הבאה לכוון הזרת היא הקמיצה וזה להט .עכשיו נדלג אצבע לכוון שני מהאמה זו האצבע והיא -חם, נחזור לזרת שהיא =רוח. יד ימין שהיא הומו יש בה יצוג של אנרגיות הומו - אמה-חושך. האצבע הבאה היא לכוון הזרת שזו הקמיצה והיא- קור. נדלג חזרה לפני האמה- האצבע והיא יובש . הזרת- לחות.אנחנו מקבלים תמונה כמו ב6 קי-. להט מול קור .רוח מול לחות.חום מול יובש. אור מול חושך. בהצלחה בטפול .
 

samibi

New member
דרך נוספת לזכור את האצבעות

ביד שמאל - הטרו יהיו אנרגיות ההטרו: אור, להטף חום ורוח ביד ימין - יהיו אנרגיות ההומו: חושך, קור, יובש ולחות עכשיו נשאר לשייך אנרגייה לאצבע: האצבע הכי ארוכה (אמה) תהיה בעלת האנרגייה הכי גדולה: אור ביד שמאל וחושך ביד ימין האצבע השנייה באורכה היא הקמיצה: ולכן תהיה להט היד שמאל וקור ביד ימין האצבע הבאה בתור באורכה היא האצבע המורה: והיא תהיה חום ביש שמאל ויובש ביד ימין והאצבע הכי קטנה, תהיה רוח ביד שמאל ולחות ביד ימין דרך נוספת לזכור את הדברים, מספיק לזכור יד אחת, וביד השני אצבע זהה תהיה הציר שלה. כך לדוגמה, אם את זוכרת שרוח היא הזרת של יד שמאל, הציר של רוח הוא הלחות שתהיה באותה אצבע - זרת, ביד ימין. אני מקווה שעזרתי בברכה סמי ביתן
 
למעלה