חלמאות ועצבים בדרך השבעה

connex

Active member
מישהו החליט כנראה שאוסף תחנות אוטובוס ריקות בדרך השבעה קפלן ובדרך השבעה המלאכה הן פתרון מושלם למי שמחכה לאוטובוס כי על הדרך הוסרו השלטים הישנים ועכשיו מי יודע איפה לחכות?
 

connex

Active member
מישהו החליט כנראה שאוסף תחנות אוטובוס ריקות בדרך השבעה קפלן ובדרך השבעה המלאכה הן פתרון מושלם למי שמחכה לאוטובוס כי על הדרך הוסרו השלטים הישנים ועכשיו מי יודע איפה לחכות?
עשרים יום עברו מכתיבת ההודעה וכלום לא השתנה. למה מחכים? שיעבור תקציב המדינה בשביל כמה מדבקות? לקווים חדשים שאמורים לעבור שם בתאריך עתידי וכשיגיע התאריך ישימו מדבקות?
 

connex

Active member
מישהו החליט כנראה שאוסף תחנות אוטובוס ריקות בדרך השבעה קפלן ובדרך השבעה המלאכה הן פתרון מושלם למי שמחכה לאוטובוס כי על הדרך הוסרו השלטים הישנים ועכשיו מי יודע איפה לחכות?
בשעה טובה שמו מדבקות ועכשיו סוף סוף אפשר לדעת היכן לעמוד (כן, היו שינויים. למשל קו 157 לבאר יעקב שהיה ברציף הראשון עבר לרציף עם שאר קווי רמלה לוד בדרך השבעה/קפלן) מוזר רק שקו 374 מחולון לרמלה של אגד נמצא ברציף אחר מרוחק יותר משאר קווי רמלה של קווים
 
מישהו החליט כנראה שאוסף תחנות אוטובוס ריקות בדרך השבעה קפלן ובדרך השבעה המלאכה הן פתרון מושלם למי שמחכה לאוטובוס כי על הדרך הוסרו השלטים הישנים ועכשיו מי יודע איפה לחכות?
כל המעבר של חלק גדול מהקווים שם, והמבנה כאילו מדובר בציר תח"צ מרכזי ומשמעותי תמוהה מראש.
התחנות שם נוראיות, וכיוון שמדובר בתחנה אחת ארוכה, גם אם נהג עצר שלא במקומו בצד השני של התחנה הכול תקין. רוצה להניח שזה המקור להורדת השלטים (יחד עם שינויים שהפכו עם השנים את השלטים לפחות משמעותיים)

לא ברור מדוע קווים בינעירונים לבאר שבע, יבנה, אשדוד או אשקלון - לדרום בכלל, עדיין עוברים שם ולא משתמשים באיילון.
מצד שני לא ברור מדוע על הציר לא מופעלים יותר קווים מהירים לכיוון מזרח חולון, מזרח ומרכז ראשל"צ, באר יעקב (שהתחבורה ציבורית לא עומדת בקצב הגידול שלה) ואפילו אור יהודה ויהוד.
מדובר בציר BRT מכיוון תל אביב וצומת חולון שצריך להתפצל בצומת בית דגן דרומה לרחובות דרך ראשל"צ ונס ציונה, מזרחה ללוד דרך באר יעקב ורמלה וצפונה ליהוד דרך אור יהודה במקום כל מיני משחקים עם קווים צהובים וחומים והסכמים עיריית ראשל"צ שנעשים.
 

connex

Active member
כל המעבר של חלק גדול מהקווים שם, והמבנה כאילו מדובר בציר תח"צ מרכזי ומשמעותי תמוהה מראש.
התחנות שם נוראיות, וכיוון שמדובר בתחנה אחת ארוכה, גם אם נהג עצר שלא במקומו בצד השני של התחנה הכול תקין. רוצה להניח שזה המקור להורדת השלטים (יחד עם שינויים שהפכו עם השנים את השלטים לפחות משמעותיים)

לא ברור מדוע קווים בינעירונים לבאר שבע, יבנה, אשדוד או אשקלון - לדרום בכלל, עדיין עוברים שם ולא משתמשים באיילון.
מצד שני לא ברור מדוע על הציר לא מופעלים יותר קווים מהירים לכיוון מזרח חולון, מזרח ומרכז ראשל"צ, באר יעקב (שהתחבורה ציבורית לא עומדת בקצב הגידול שלה) ואפילו אור יהודה ויהוד.
מדובר בציר BRT מכיוון תל אביב וצומת חולון שצריך להתפצל בצומת בית דגן דרומה לרחובות דרך ראשל"צ ונס ציונה, מזרחה ללוד דרך באר יעקב ורמלה וצפונה ליהוד דרך אור יהודה במקום כל מיני משחקים עם קווים צהובים וחומים והסכמים עיריית ראשל"צ שנעשים.
אם הזכרת את באר יעקב אני מסכים. הקו המרכזי והתדיר זה 157 מתל אביב שנראה שלפחות 40 שנה לא השתנה. השינוי המשמעותי היחיד שעשו בו "לאחרונה" זה להוציא עוד נסיעות בו עם קבלן. (כמובן שקיים גם 247 מלוד וראשל"צ שיותר תדיר אבל מתל אביב הוא היחיד) אני נוטה לחשוב שעודף הקווים לפחות לכיוון לוד, רמלה ובאר יעקב בדרך השבעה הוא כדי לתת גיבוי לחיילים שלא מצליחים לעלות על 156 לצריפין אבל כל זה היה נכון לימים שלפני עיר הבה"דים. במצב הקיים אני לא רואה שום תועלת בקו 455 למשל או 452 שאמנם לא נוסע בדרך השבעה אך מתחבר מגנות לצריפין ומסיים בתיכון רמלה לוד שכבר שנים לא פעיל. הפעלת הקווים האלה זה סתם בזבוז משאבים לדעתי. ועפ"י אתר קווים בקרוב קו 155 ייסע גם הוא בדרך השבעה במקום משפירים כך שכרגע נראה שיש יותר מידי נסיעות דרך צריפין בהתחשב בגודלו הנוכחי שקצת מיותרות.
 
למעלה