חל"ת וקבע

חל"ת וקבע

קודם כל מזל טוב על הפורום !!! רציתי לשאול איך מגישים בקשה לחופשה ללא תשלום? הקבע שלי מסתיים עוד מעט והציעו לי לחתום שוב לתקופה נוספת. הייתי רוצה לקחת כמה חודשים של חופשה ללא תשלום לפני הכניסה לתפקיד החדש. איך מתבצע התהליך? (אני צריכה לחתום עוד שנה ואז לבקש חל"ת או לבקש- ואם מאשרים לי לחתום אחרי זה?) . אם מישהו יודע איך זה הולך ויוכל לעדכן אותי.... שבת שלום!
 

מ ס ט י ק

New member
אממממ

אני לא יודעת איך זה הולך מבחינת חוקים שלישותיים.. אבל אני אישית חושבת שהייתי מודיעה למפקדים שאני רוצה לקחת חל"ת ורק אז הייתי חותמת עוד. כי הרי בשביל לקחת חל"ת צריך אישור מהמפקדים...
 
לא בדיוק...

אני אמורה להתחיל תפקיד חדש במקום אחר.... השאלה היא אם לבקש חל"ת עכשיו או קודם לחתום עוד ואז לבקש... וחוץ מזה, המפקד יהיה אחר מן הסתם במקום החדש אז הבקשה מהמפקד הנוכחי לא רלוונטית. זה קשור אליו בכלל? זה רק שאני אכנס לתפקיד הבא בעיכוב של 3 חודשים +- ....
 

מ ס ט י ק

New member
אז יותר מזה...

את צריכה להודיע למפקד החדש שאת מתכוונת לקחת חל"ת לפני הכניסה לתפקיד.. אני מכירה קצינה אחת שרוצה לפני הכניסה לתפקיד החדש לקחת חל"ת ולפי מה שהיא אמרה, כנראה שלא רוצים לאשר לה את זה.. כי ברגע שאת לוקחת חל"ת צריך להשאיר בתפקיד מישהו אחר אחר שיבצע את התפקיד.. בקיצר - אם את מתכוונת לקחת את החל"ת בזמן שתהיי שייכת ליחידה החדשה את צריכה לבקש מהמפקדים שם.. אם זה בזמן שתהיי אצל המפקד הנוכחי - את צריכה לבקש מנו. אבל בכל מקרה - תמיד אפשר לשאול את המפקד הנוכחי, ייתכןוהוא יוכל לעזור.
 

1yonatan23

New member
אז ככה

דבר ראשון צריך שהמפקדים שלך יסכימו לחתום לך על חל"ת. זה לא מחייב אותך לחתום עוד, אבל ישנם מפקדים שזה התנאי שלהם ע"מ לחתום לך על החל"ת. אגב, אני מסיים תפקיד סמ"פ במרץ ומת לקחת חל"ת עד אוגוסט, ולחזור לאקדמיה. איזה תפקיד את עתידה לעשות?
 

צור82

New member
בכל מקרה

כדי לצאת לחל"ת חייבים לחתום קבע נוסף (אם הראשון נגמר) גם אם זה עד סוף תקופת החל"ת. (כי אחרת היית משתחררת)
 
כן...

חשבתי שיש איזו התחייבות להמשיך אחרי החל"ת בלי קשר ללחתום כבר מעכשיו... אוקיי. תודה בכל מיקרה, אני אנסה לדבר עם המפקד שלי ועם השלישות בחיל ונקווה לטוב.
 
למעלה