"חמאס מטביע את עזה בחשיכה"

"חמאס מטביע את עזה בחשיכה"

שר ההסברה הפלסטיני קורא לעזתים לצאת לרחובות ולהתקומם. אזרחי הרצועה מודאגים: עזה הופכת לכדור שחור גדול הפסקת עבודת תחנות החשמל בעזה נכנסת הבוקר ליומה החמישי. הפרשה, שהחלה ביום חמישי בשעות הערב, הולכת ומתעצבת כמאבק מכוער בין חמאס לפתח על גבו של האזרח הפלסטיני. ההאשמות הראשוניות שהופנו נגד ישראל, חברת הדלק "דור אלון", האיחוד האירופי והקהילה הבינלאומית מתבהרות כעת כחסרות בסיס, במיוחד לאור נאומי בכירי חמאס ופתח מאמש.
 

מוחמד5

New member
עזה חשוכה,רעבה וחיה בפחד

מסכן האזרח הפשוט שחי בעזה,מקודם שלט בו גוף מושחת וכעת נפל לידיו של גוף אכזר. המהלך של חמאס חסר כל הגיון ותובנה,במהלך שלו הוא לא הביא שום תועלת לעם הפלשתיני שחי בעזה,להפך מצבם נעשה גרוע יותר. החשחמל לא מיועד רק לטלויזיות ולמחשבים,הוא גם מיועד לבתי חולים,למקררים שמאחסנים חלב של תינוקות,הוא מיועד לתעשיה דלה אך נחוצה. הוסף לכך כל ההכפשות ההדיות שלא מוסיפות כבוד לאף צד. האם העם בעזה צריך לצאת לרחובות ולהפגין !! נגד מי ! האם זה יצליח! לא בטוח האכזריות של חמאס לא תאפשר כזו מחאה. עוד מעט מגיע חודש הרמדאן ,עזה תהיה ללא חשמל ללא אוכל,חסרת תקווה ,וללא אור בקצה החושך.
 
חבורה של נוכלים

חמאס, פתח ושאר חברי חוליות או אירגוני השמדת עמם בע"מ .. אני בכלל ממליצה לשלול מהם כל אזרחות או שייכות פלסטינית. חבורה של נוכלים, מוצפים בכסף ובנשק ובכל מה שיחפוץ לבם.. והם מעיזים להשאיר את עמם בחוסר כל , ולרמות אותם מדי יום ביומו.. וזה הולך להיות הרמד'אן המי יודע כמה שהם יעברו בחוסר כל !!! והעולם - שותק. ובמיוחד , העולם שהביא לידי זה , העולם הציוני - אמריקאי. כמה נמאסתם מושחתים. S
 
אין ספק שאת

צודקת , הרי מי בחר בבחירות חופשיות את החמאס ? העם בישראל . העולם שותק כשערבים שוחטים ערבים , אם היה עובר שם יהודי היו מזעיקים לדיון דחוף את מועצת הבטחון . כרגיל "מזימה ציונית" .
 

מוחמד5

New member
זה נבלה והאחר טריפה

ואל לנו לשכוח מי כל הזמן מנסה להצמיח מנהיגות פלשתינית חלופית לזו שקיימת. אנחנו יודעים איזה ראש ממשלה הקים את חמאס, אנחנו יודעים איזה ראש ממשלה שחרר את שיך יאסין, אנחנו יודעים מי הפך את ערפאת ללא רלוונטי,ומי דאג להמליך את הנשיא החדש. ומי הכריז על יבוש ,ודיאטה לשלטון פת"ח בעזה. היד הנעלמת |!! בכל זאת מה שקורה שם בין הפלגים הוא בושה ויריקה בפרצופו המושפל של העם הפלשתיני.
 

chris benoit1

New member
מה אתם מאשימים אותנו??..הפלסטינאים

בחרו בחמאס ובעייה שלהם שזה ככה...הם הביאו את זה על עצמם..עכשיו שיסתדרו ושיתנגדו..אם לא יילך להם אז לא יילך להם..הם אחראיים לעצמם ולא עם ישראל אחראי להם..
 
חחח עכשיו הצחקת אותי תודה

העולם הציוני אמרקאי? כמה יהודים יש בעולם 12-16 מיליון בהגזמה? כמה אמרקאים יש בעולם? איזה 100 - 200 מיליון שאיזה 40 אחוז מהם מהגרים מארצות עולם שלישי? וכמה מיליארדים בדיוק הערבים?? כולם כבר הבינו כמה צבועים אתם ושלא משנה מה יעשו אתם לא תסכימו לשלום מוחלט (סליחה בעצם אם נביא את כל המדינה ונזרוק את עצמנו לים אז יש מצב תסכימו) ככה שאף אחד לא מזיז אצבע בשבילכם כי יודעים שאין טעם אם באמת הייתם רוצים מדינה אז בבקשה יש לכם את הגדה המערבית ועזה אף אחד לא מפריע לכם לחיות שם ותראו גם אחרי שנתנו לכם מדינה אתם עדיין רוצחים ועכשיו אחד את השני אבל הכי הצחיק אותי איך האשמת את ישראל והאמרקאים במה שהחמאס עושים... מי אלה החמאס? ישראלים ? אמרקאים? לא, פלשתנאים. מי בחר את החמאס? ישראלים? אמרקאים? לא, פלשתנאים.
 
למעלה