חסרונות של מפעילות סלולריות משניות?

Borisyo

Member
שלום. יש מפעילות סלולריות משניות שמכונות גם וירטואליות. הן משתמשות בתשתית של מפעילות ראשיות אך מציאות מסלולים בתעריפים זולים יותר.
ניקח שירות לקוחות של פלאפון ושל רמי לוי שזה מפעיל משני שמציע תקשורת של פלאפון במחיר נמוך יותר.
יש פה איזושהי פשרה מבחינת שירות לקוחות או עוד משהו שאני לא יודע?
לי העיקר שירות לקוחות טוב ללא הטעיות ורמאות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
שלום. יש מפעילות סלולריות משניות שמכונות גם וירטואליות. הן משתמשות בתשתית של מפעילות ראשיות אך מציאות מסלולים בתעריפים זולים יותר.
ניקח שירות לקוחות של פלאפון ושל רמי לוי שזה מפעיל משני שמציע תקשורת של פלאפון במחיר נמוך יותר.
יש פה איזושהי פשרה מבחינת שירות לקוחות או עוד משהו שאני לא יודע?
לי העיקר שירות לקוחות טוב ללא הטעיות ורמאות.
למיטב ידיעתי, שירות הלקוחות הוא של המפעילה הראשית ובדוגמתך פלאפון.
 

Borisyo

Member
למיטב ידיעתי, שירות הלקוחות הוא של המפעילה הראשית ובדוגמתך פלאפון.
זאת אומרת גם אזור אישי של פלאפון נגיש ללקוחות של רמי לוי למרות שהסכם התקשרות מול רמי לוי וכל פרטים אישיים כולל אמצעי תשלום אצלהם?
 

Borisyo

Member
ה P ב P מובייל זה פלאפון
בתקשורת של רמי לוי שרות הלקוחות שלו ולפני תקופה לא ארוכה הופיעו עליהם ביקורות גרועות מאד.
למה P-Mobile נסגרו? כנראה יותר עדיף זה מפעיל ראשי אז. יותר יקר והמחיר קופץ מ-35₪ למחיר 70₪ לקו בודד. לפחות שירות לקוחות טוב יותר וכיסוי גם.
 
למעלה