חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..

מצב
הנושא נעול.
מערכת הכריזה סתם כאב ראש
לסוע מעיר לעיר ולשמוע כל הדרך את התחנות ועוד פעמיים להשמיע את כל התחנות נראה לי מיותר אני רוצה לנוח בנסיעה ולא לשמוע כל שניה -התחנה הבאה התחנה הבאה.. ברכבת זה מעולה
מערכת הכריזה מעולה. לא כל נוסע מכיר את התחנות
בע"פ ויודע היכן לרדת. אם מחר תצטרך לנסוע לאיזור שאתה לא מכיר, תתפלא כמה שהכריזה או השילוט יעזרו לך. מעבר לכך, מדובר בשיפור משמעותי עבור אוכלוסיות מוגבלות. במערב אירופה יש כריזה ושילוט בכל כלי התחבורה, ומעניין שאף אחד שם לא סובל ממיגרנות...
 

אני2010

New member
מערכת הכריזה מעולה. לא כל נוסע מכיר את התחנות
בע"פ ויודע היכן לרדת. אם מחר תצטרך לנסוע לאיזור שאתה לא מכיר, תתפלא כמה שהכריזה או השילוט יעזרו לך. מעבר לכך, מדובר בשיפור משמעותי עבור אוכלוסיות מוגבלות. במערב אירופה יש כריזה ושילוט בכל כלי התחבורה, ומעניין שאף אחד שם לא סובל ממיגרנות...
אם אתה נהנה לשמוע את זה בדרך לבריאות אחי
אני מחפש שקט. ועד שיש אוטובוס שלא מדברים לידי בפלאפון הייתי רוצה נסיעה שקטה. ותתפלא אני שמעתי שלהרבה זה מפריע. בפעם ראשונה ושניה אומרים פפששש ופששש וזה מגניב אחרי יום זה כאב ראש אחד גדול נהיה. שנוסעים כל יום ושומעים את זה כל הדרך זה לא נעים לאוזן יש יתרונות מסוימים אבל כמו שאתה אומר.
 

DanBus43Maalit72

Active member
מערכת הכריזה מעולה. לא כל נוסע מכיר את התחנות
בע"פ ויודע היכן לרדת. אם מחר תצטרך לנסוע לאיזור שאתה לא מכיר, תתפלא כמה שהכריזה או השילוט יעזרו לך. מעבר לכך, מדובר בשיפור משמעותי עבור אוכלוסיות מוגבלות. במערב אירופה יש כריזה ושילוט בכל כלי התחבורה, ומעניין שאף אחד שם לא סובל ממיגרנות...
בעיר קמניץ שבגרמניה לכל אוטובוס ורכבת קלה
יש מערכת כריזה כולל באוטובוסים ישנים ומפרקיות O405
 

DanBus43Maalit72

Active member
רב קו באגד באזור גוש דן.

מתי כבר באגד באזור הערים חולון, ראשון לציון, בת ים וכו,... בינתיים אני משלם לכל נסיכה באגד רק בכרטיסיות. זה נמאס. אגד לא רק צריכים להביא את הרב קו לאזור המרכז אלא צריכים גם להתקין באוטובוסים שלהם מערכות כרררררריייייייייייזזזזזזזזזזזזזזזההההההההההה. שהאוטובוסים שלהם יהיו מספיק נגישים כמו בדן. לי אישית נמאס מאגד, פשוט נמאס. לא רק שהקווים שלהם הם בתדירות נמוכה השירות שלהם גם לקוי!!! במיוחד בחולון. כמה פעמים חיכיתי לקו 73 כדי לנסוע איתו עד לעזריאלי ופשוט הרבה פעמים הבריז לי אוטובוס. אני רוצה חד משמעית שחולון תהיה עם שליטה טוטאלית של דן. יש סיכוי שזה יהיה? כיחבר שלי מהפורום סיפר לי שקווי אגד בחולון מוצאים למכרז.
גם אני רוצה שליטה טוטאלית של "דן" בחולון!
בעזרת השם שחברת "דן" תשלט טוטאלית בקווי התחבורה הציבורית בחולון.
 

846

Active member
מאיפה הסקת את כל המסקנות האלה?
אף אחד, למעט מספר מצומצם של אנשים לא יודע מה בדיוק תהיה הפריסה החדשה של הקווים, תדירותם ושעות פעילותם. מכאן שלא ברור לי על סמך מה קבעת שלא יהיה קו שיחליף את 45 ולא יהיה אף קו על ציר נמיר עד האוניברסיטה (רמז - יהיה כזה...). יש להתעזר בסבלנות עד למועד שמשרד התחבורה ונתיבי איילון יואילו בטובם להתחיל לפרסם לציבור את השינויים. רוב הסיכויים שזה יקרה זמן קצר (מדי) לפני יישום השינויים, שככל הנראה יחלו ב-1 ביולי.
אין אף פירסום רשמי
ואף אחד (למעט...) לא ממש יודע מה בדיוק יקרה. כל שירשור והסבר שעולה לפורום לא שווה הרבה והוא ביזבוז של פיקסלים וזיכרון מחשב.
 
מאיפה הסקת את כל המסקנות האלה?
אף אחד, למעט מספר מצומצם של אנשים לא יודע מה בדיוק תהיה הפריסה החדשה של הקווים, תדירותם ושעות פעילותם. מכאן שלא ברור לי על סמך מה קבעת שלא יהיה קו שיחליף את 45 ולא יהיה אף קו על ציר נמיר עד האוניברסיטה (רמז - יהיה כזה...). יש להתעזר בסבלנות עד למועד שמשרד התחבורה ונתיבי איילון יואילו בטובם להתחיל לפרסם לציבור את השינויים. רוב הסיכויים שזה יקרה זמן קצר (מדי) לפני יישום השינויים, שככל הנראה יחלו ב-1 ביולי.
סבלנות???
אני אהיה מאד סובלנית לרפורמה טובה. אני מבינה כמה היא נחוצה, ואם תבוצע היטב, תיטיב מאד עם כולם. אני גם מבינה שתלווה בחבלי לידה. אבל אין אני אמורה לקבל בהבנה את זה שמסתירים ממני את איך אני עתידה להתנייד כל בוקר? תפרסמו! תפרסמו שבכלל תהיה רפורמה!
 
סבלנות???
אני אהיה מאד סובלנית לרפורמה טובה. אני מבינה כמה היא נחוצה, ואם תבוצע היטב, תיטיב מאד עם כולם. אני גם מבינה שתלווה בחבלי לידה. אבל אין אני אמורה לקבל בהבנה את זה שמסתירים ממני את איך אני עתידה להתנייד כל בוקר? תפרסמו! תפרסמו שבכלל תהיה רפורמה!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מאיפה הסקת את כל המסקנות האלה?
אף אחד, למעט מספר מצומצם של אנשים לא יודע מה בדיוק תהיה הפריסה החדשה של הקווים, תדירותם ושעות פעילותם. מכאן שלא ברור לי על סמך מה קבעת שלא יהיה קו שיחליף את 45 ולא יהיה אף קו על ציר נמיר עד האוניברסיטה (רמז - יהיה כזה...). יש להתעזר בסבלנות עד למועד שמשרד התחבורה ונתיבי איילון יואילו בטובם להתחיל לפרסם לציבור את השינויים. רוב הסיכויים שזה יקרה זמן קצר (מדי) לפני יישום השינויים, שככל הנראה יחלו ב-1 ביולי.
לעומת ירושלים, בה אנו יודעים כבר חודשים רבים
מה צופן לנו העתיד מבחינת כל מערך הקווים החדש...
 

אני2010

New member
חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..
שלום לכולם אז אחרי שחברה שעוסקת במשהו שקשור לתחבורה ציבורית הגניבה לאוזניי שהולכים לבטל את קו 45 - חפרתי וחפרתי כמה שעות בפורום ובנט בכללי ולא מצאתי שום חלופה! אני, כמו סטודנטים חסרי ממון רבים, גרה בגבעתיים כי זה זול יותר מת"א, נחמד, וגם יחסית נוח להגיע. היה. הרעיון המקורי של קווים פרפריאליים שמתחברים לכמה קווים מרכזיים תדירים הוא רעיון אדיר. הייתי במקומות בהם יש את זה בחול - זה עובד נהדר! (כמובן רק אחרי שינוי בשיטת הכרטוס - אחרת זו גניבה). כלומר הייתי שמחה מאד אם במקום קן 45 אחד בתדירות של 25 דקות בממוצע , הייתי עולה על קו חוצה גבעתיים, מיניבוס בתדירות של 15 דקות, עד לתחנת "האב" כלשהיא ומחכה שם 2-3 דקות לאוטובוס מהיר לאוניברסיטה. עושה רושם שזה לא יהיה המצב. לא יהיה מכלל מענה למרכז גבעתיים - שכאמור יש פה המון סטודנטים. עושה גם רושם שהקווים המרכזיים - לא יהיו תדירים מספיק, וגם לא מרכזיים מספיק. (לדוגמה - קו מהיר ותדיר על ציר נמיר-אוניברסיטה) איזה מוסד בדיוק חשוב יותר בעיר מהאוניברסיטה הכי גדולה בארץ?!? קיצר - יש למישהו מפה של מה שהולך לקרות? היו דיונים על קווים מסויימים אבל בגלל שאני לא מכירה אותם כ"כ קצת קשה לי לדמיין. יש חלופה ל 45?
יש למישהו מושג...?
אם ברה ארגון "המהולל" שאמור להיות... תגמר התקופה של חופשי חודשי של איזור "ורוד" אדום" וכל זה??? אמור להיות חופשי חודשי של דן אגד ורכבת שאמורה להיפתח כאן??
 

cooldan612

New member
חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..
שלום לכולם אז אחרי שחברה שעוסקת במשהו שקשור לתחבורה ציבורית הגניבה לאוזניי שהולכים לבטל את קו 45 - חפרתי וחפרתי כמה שעות בפורום ובנט בכללי ולא מצאתי שום חלופה! אני, כמו סטודנטים חסרי ממון רבים, גרה בגבעתיים כי זה זול יותר מת"א, נחמד, וגם יחסית נוח להגיע. היה. הרעיון המקורי של קווים פרפריאליים שמתחברים לכמה קווים מרכזיים תדירים הוא רעיון אדיר. הייתי במקומות בהם יש את זה בחול - זה עובד נהדר! (כמובן רק אחרי שינוי בשיטת הכרטוס - אחרת זו גניבה). כלומר הייתי שמחה מאד אם במקום קן 45 אחד בתדירות של 25 דקות בממוצע , הייתי עולה על קו חוצה גבעתיים, מיניבוס בתדירות של 15 דקות, עד לתחנת "האב" כלשהיא ומחכה שם 2-3 דקות לאוטובוס מהיר לאוניברסיטה. עושה רושם שזה לא יהיה המצב. לא יהיה מכלל מענה למרכז גבעתיים - שכאמור יש פה המון סטודנטים. עושה גם רושם שהקווים המרכזיים - לא יהיו תדירים מספיק, וגם לא מרכזיים מספיק. (לדוגמה - קו מהיר ותדיר על ציר נמיר-אוניברסיטה) איזה מוסד בדיוק חשוב יותר בעיר מהאוניברסיטה הכי גדולה בארץ?!? קיצר - יש למישהו מפה של מה שהולך לקרות? היו דיונים על קווים מסויימים אבל בגלל שאני לא מכירה אותם כ"כ קצת קשה לי לדמיין. יש חלופה ל 45?
מסר לחולדאי
לא כדאי לו להוציא עוד מפרקיות "מעירו", למה אחרת אנשים רבים יתלוננו על צפיפות רבה בקווים שצריכים מפרקיות. שחולדאי יפסיק לבלבל את הראש שמפרקיות מזהמות יותר מאוטובוס רגיל, שהן שעושות פקקים ויוצרות עומס ושהן מעורבות בתאונות פי שישה מרכב רגיל. אני קורא לו במטרה להחזיר את המפרקיות מהקווים שהוצאו ל"עירו" אבל מהר!!! ככל האפשר, אחרת יש סיכוי שיותר ויותר אנשים יתלוננו.
 

אורי404

New member
מסר לחולדאי
לא כדאי לו להוציא עוד מפרקיות "מעירו", למה אחרת אנשים רבים יתלוננו על צפיפות רבה בקווים שצריכים מפרקיות. שחולדאי יפסיק לבלבל את הראש שמפרקיות מזהמות יותר מאוטובוס רגיל, שהן שעושות פקקים ויוצרות עומס ושהן מעורבות בתאונות פי שישה מרכב רגיל. אני קורא לו במטרה להחזיר את המפרקיות מהקווים שהוצאו ל"עירו" אבל מהר!!! ככל האפשר, אחרת יש סיכוי שיותר ויותר אנשים יתלוננו.
לדבר איתו, אבל באופן ענייני
יש שתי אמצעים לפנייה לראש עיריית תל אביב, מר רון חולדאי: 1. פנייה לפניות ציבור של עיריית תל אביב. 2. פנייה ישירה לראש העיר דרך האתר. באחת מן הפניות, יש לפנות, ללבן את סוגיית המפרקיות: האם עיריית תל אביב עדיין מתנגדת למפרקיות? מהן הסיבות וכו'? בנוגע ל-2 - אפשר אולי לומר דברים שונים על ראש העירייה. אבל לזכותו ייאמר, שהוא עצמו קורא את הפניות, המגיעות אליו. לדעתי (וממש אין לי קשר זה או אחר אליו) הוא ראש עיר מוצלח בסך הכל וקידם את העיר. הרבה יותר טוב מראשי ערים של ערים קטנות אחרות. מה יהיה בהמשך התגובה (אם היא תגיעה, כמובן), זהו כבר עניין אחר.
 

mister K

New member
מסר לחולדאי
לא כדאי לו להוציא עוד מפרקיות "מעירו", למה אחרת אנשים רבים יתלוננו על צפיפות רבה בקווים שצריכים מפרקיות. שחולדאי יפסיק לבלבל את הראש שמפרקיות מזהמות יותר מאוטובוס רגיל, שהן שעושות פקקים ויוצרות עומס ושהן מעורבות בתאונות פי שישה מרכב רגיל. אני קורא לו במטרה להחזיר את המפרקיות מהקווים שהוצאו ל"עירו" אבל מהר!!! ככל האפשר, אחרת יש סיכוי שיותר ויותר אנשים יתלוננו.
חולדאי בתגובה: פחחחחחח...

אינספור נוסעים מתלוננים כבר כמה שנים על צפיפות בקווים שמהם הוצאו המפרקיות כמו 1, 26, 61, 66 וכו'. כל התלונות האלה הולכות ישר לפח. למה נראה לך שהוא יקשיב לך? חולדאי יודע על הצפיפות, אבל בסדר העדיפויות שלו קודמים נהגי הפרייבטים ומצוקת החנייה בצידי הרחובות על נוסעי האוטובוסים.
 

cooldan612

New member
חולדאי בתגובה: פחחחחחח...

אינספור נוסעים מתלוננים כבר כמה שנים על צפיפות בקווים שמהם הוצאו המפרקיות כמו 1, 26, 61, 66 וכו'. כל התלונות האלה הולכות ישר לפח. למה נראה לך שהוא יקשיב לך? חולדאי יודע על הצפיפות, אבל בסדר העדיפויות שלו קודמים נהגי הפרייבטים ומצוקת החנייה בצידי הרחובות על נוסעי האוטובוסים.
אני מסכים איתך. הוא קידם את תל אביב מצוין.
מה שרון חולדאי עשה ראש עיריית חולון מוטי ששון בכבודו ובעצמו לא עשה.
 

אורי404

New member
אני מסכים איתך. הוא קידם את תל אביב מצוין.
מה שרון חולדאי עשה ראש עיריית חולון מוטי ששון בכבודו ובעצמו לא עשה.
זוהי לא הדוגמא היחידה
לךא חסרים ראשי עיר של ערים קטנות מתל אביב ומחולון, שיש להם מה ללמוד מראשי ערים גדולות, כמו למשל רון חולדאי, אליו התייחסנו או ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. בנוגע לכל מה, שמסביב לתחבורה ציבורית ועניין המפרקיות - זהו כבר דבר אחר. נקווה לטוב. בסך הכל, בשנים האחרונות יש שיפור מסויים בתחבורה הציבורית ברחבי ישראל. איך אורן (orensaab כינוי בפורום) היקר אומר? התחבורה הציבורית בישראל הייתה בפיגור של מאה שנים. כעת היא בפיגור של שמונים שנים (או משפט דומה בעל כוונה דומה, שהפער הצטמצם במידת מה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה