חפירה ארכיאולוגית על הרפורמה בדן..

מצב
הנושא נעול.

cooldan612

New member
אל תזלזל במוטי ששון, שעושה הרבה דברים ללא
מסעות של יחסי ציבור
מסעות של יחסי ציבור
זה שהוא עושה הרבה דברים ללא מסעות של יחסי ציבור זה לא מעיד עליו כראש עיר כל כך טוב. עזוב את זה שהוא עושה הרבה דברים ללא מסעות של יחסי ציבור. לי בתור תושב חולון כבר נמאס ממנו ממספר סיבות: 1. שנים שהוא לא פיתח את אזור התעשייה. 2. הוא לא מפתח את חולון כמו שחולדאי מפתח את תל אביב ועוד...
 

Royal Tiger

New member
מסעות של יחסי ציבור
זה שהוא עושה הרבה דברים ללא מסעות של יחסי ציבור זה לא מעיד עליו כראש עיר כל כך טוב. עזוב את זה שהוא עושה הרבה דברים ללא מסעות של יחסי ציבור. לי בתור תושב חולון כבר נמאס ממנו ממספר סיבות: 1. שנים שהוא לא פיתח את אזור התעשייה. 2. הוא לא מפתח את חולון כמו שחולדאי מפתח את תל אביב ועוד...
תהיה גאה בראש עיר שלך
 

down under

New member
חולדאי בתגובה: פחחחחחח...

אינספור נוסעים מתלוננים כבר כמה שנים על צפיפות בקווים שמהם הוצאו המפרקיות כמו 1, 26, 61, 66 וכו'. כל התלונות האלה הולכות ישר לפח. למה נראה לך שהוא יקשיב לך? חולדאי יודע על הצפיפות, אבל בסדר העדיפויות שלו קודמים נהגי הפרייבטים ומצוקת החנייה בצידי הרחובות על נוסעי האוטובוסים.
דוקא לגבי חניה אתה טועה
הוא מתכוון לבטל 60 מקומות חניה יקרים מפז ברח' בלוך למען שביל אופניים באותו רחוב.
 

down under

New member
זה על מנת להצטייר כ-"ירוק". כביכול...
מה אתה מדבר?
אין לך מושג כמה הוא מקדם את נושא האופניים. יש כעת פרוייקט חדש שכבר התחיל בימים אלו להיות מושק. הוא נקרא 'תל אופן'. יש בו 35 עמדות עם אופניים להשכרה. בשלב הבא, תוך כמה חודשים, יהיו עוד 35 עמדות הפזורות בכל רחבי העיר, מיפו ופלורנטין ועד האוניברסיטה והנמל של עמדות לשכירת אופניים. העיריה קנתה בשלב הראשון כמה מאות זוגות אופניים. ממליץ לך לגגל קלות על המונח 'תל אופן'.
 

mister K

New member
מה אתה מדבר?
אין לך מושג כמה הוא מקדם את נושא האופניים. יש כעת פרוייקט חדש שכבר התחיל בימים אלו להיות מושק. הוא נקרא 'תל אופן'. יש בו 35 עמדות עם אופניים להשכרה. בשלב הבא, תוך כמה חודשים, יהיו עוד 35 עמדות הפזורות בכל רחבי העיר, מיפו ופלורנטין ועד האוניברסיטה והנמל של עמדות לשכירת אופניים. העיריה קנתה בשלב הראשון כמה מאות זוגות אופניים. ממליץ לך לגגל קלות על המונח 'תל אופן'.
שיקדם את האופניים, אין בזה שום דבר רע.
אופניים זה טוב ויפה, אבל זה גם סוג של גימיק ירוק שמצטלם יפה. החוכמה היא לא להתעסק רק בגימיקים אלא באמת להפוך את העיר לירוקה תוך כדי חשיבה לטווח ארוך. הטענות שלי כלפי חולדאי הן על כך שהוא נותן עדיפות לרכב הפרטי על חשבון התחבורה הציבורית. במקום לטפל בנושא המכוניות שחונות בצדי הרחובות ומפריעות לתנועה ולמצוא פיתרון הולם, הוא מעדיף להטיל את האשמה בסתימת הרחובות על המפרקיות ולמגר אותן מהעיר, למרות כל התלונות על הצפיפות באוטובוסים. כל עוד התחבורה הציבורית לא תשתפר ותתייעל באמת, שום השקעה באופניים לא תעזור על מנת לפתור את בעית הפקקים בתל אביב וכן את בעית זיהום האויר.
 
שיקדם את האופניים, אין בזה שום דבר רע.
אופניים זה טוב ויפה, אבל זה גם סוג של גימיק ירוק שמצטלם יפה. החוכמה היא לא להתעסק רק בגימיקים אלא באמת להפוך את העיר לירוקה תוך כדי חשיבה לטווח ארוך. הטענות שלי כלפי חולדאי הן על כך שהוא נותן עדיפות לרכב הפרטי על חשבון התחבורה הציבורית. במקום לטפל בנושא המכוניות שחונות בצדי הרחובות ומפריעות לתנועה ולמצוא פיתרון הולם, הוא מעדיף להטיל את האשמה בסתימת הרחובות על המפרקיות ולמגר אותן מהעיר, למרות כל התלונות על הצפיפות באוטובוסים. כל עוד התחבורה הציבורית לא תשתפר ותתייעל באמת, שום השקעה באופניים לא תעזור על מנת לפתור את בעית הפקקים בתל אביב וכן את בעית זיהום האויר.
ועוד איך השקעה באופניים תעזור!
עזוב את האופניים בצד, מה שהוא עושה עכשיו בתחום זה מבורך. אופניים יכולים ומורידים מכוניות מהכביש. אני מקווה שהוא ישכיל להפקיע נתיבים עבור האופניים ואת הנותרים לבודד לתח"צ. מה שכן צריך לשפר אצלו זה עידוד התח"צ.
 
ועוד איך השקעה באופניים תעזור!
עזוב את האופניים בצד, מה שהוא עושה עכשיו בתחום זה מבורך. אופניים יכולים ומורידים מכוניות מהכביש. אני מקווה שהוא ישכיל להפקיע נתיבים עבור האופניים ואת הנותרים לבודד לתח"צ. מה שכן צריך לשפר אצלו זה עידוד התח"צ.
בהתחשב בזה ש2 קילומטרים ממרכז תל אביב
מצויות תחנות הרכבת באילון , כך שאפילו לא צריך אוטובוס, רק אופניים עד תחנת הרכבת ורכבת לנסיעות ארוכות.
 

אורי404

New member
ועוד איך השקעה באופניים תעזור!
עזוב את האופניים בצד, מה שהוא עושה עכשיו בתחום זה מבורך. אופניים יכולים ומורידים מכוניות מהכביש. אני מקווה שהוא ישכיל להפקיע נתיבים עבור האופניים ואת הנותרים לבודד לתח"צ. מה שכן צריך לשפר אצלו זה עידוד התח"צ.
אופניים זה מבורך. בינתיים אין ממש שבילים
רב השבילים בתל אביב הם מדרכה, שציירו עליה אופניים. לא מסלולים נפרדים, כפי שניתן למשל לראות בתמונות של גולשים בפורום בתמונות, שהם מעלים מחו"ל (למשל תמונות של אלון בביקורים בתפוצות). יש קטע קצרצר ברחוב משה דיין בתל אביב ואולי אזורים נוספים. אבל זה לא מספיק. לא מבין מנין הכתב הגיע למסקנה, שאופניים לא מצמצמים את זיהום האוויר ואינם פתרון לפקקי התנועה. שייצאו באופניים, בתחבורה ציבורית ובמכונית וייראו מי מגיע ראשון. בחלק גדול של המקרים אופניים מגיעים ראשונים. שיבדקו את רמת פליטת זיהום האוויר בכלי התחבורה השונים. מעניין מה ייצא. כמובן, שמוטב פיתוח של תחבורה ציבורית. זה קורה לאט, אבל בטוח. יש שינויים מה בשנים האחרונות, בתקווה, כמובן שזה ימשיך.
 

Ccyclist

Well-known member
אופניים זה מבורך. בינתיים אין ממש שבילים
רב השבילים בתל אביב הם מדרכה, שציירו עליה אופניים. לא מסלולים נפרדים, כפי שניתן למשל לראות בתמונות של גולשים בפורום בתמונות, שהם מעלים מחו"ל (למשל תמונות של אלון בביקורים בתפוצות). יש קטע קצרצר ברחוב משה דיין בתל אביב ואולי אזורים נוספים. אבל זה לא מספיק. לא מבין מנין הכתב הגיע למסקנה, שאופניים לא מצמצמים את זיהום האוויר ואינם פתרון לפקקי התנועה. שייצאו באופניים, בתחבורה ציבורית ובמכונית וייראו מי מגיע ראשון. בחלק גדול של המקרים אופניים מגיעים ראשונים. שיבדקו את רמת פליטת זיהום האוויר בכלי התחבורה השונים. מעניין מה ייצא. כמובן, שמוטב פיתוח של תחבורה ציבורית. זה קורה לאט, אבל בטוח. יש שינויים מה בשנים האחרונות, בתקווה, כמובן שזה ימשיך.
בממוצע לוקח לי חצי מהזמן שיקח לאוטובוס.
אני עושה חצי שעה על האופניים לג'ים, וחצי שעה חזרה, 8 קילומטר כל כיוון. מהירות הדיווש היא מהירות צעידה, ויש כ30 רמזורים בדרך כך שגם המתנה ברמזורים מתנקזת לעסק. ברוב המסלול שלי אין שבילי אופניים כלל. בדרך חזרה יש קטע של חצי קילומטר שהוא באיכות טובה (נתיב שלם שהופקע, הופרד באי תנועה ארוך, ויש בו שני נתיבי אופניים בכיוונים מנוגדים) אבל ההגעה אליו כרוכה בפניה ימנית (שמאלית אצלכם) מסוכנת דרך נתיב שנוסע מולי. יצא לי כמה פעמים להיות בתחרות ישירה מול חברים שנמצאים על אוטובוס, ומה אני אגיד לכם - יצאנו מאותה הנקודה באותו הזמן, אבל תמיד לקח להם פי 2 ממה שלקח לי, ולי אין מנוע. בקנה מידה תל-אביבי 8 קילומטר יכסו את רוב הערים הפנימיות של גוש דן אז אני לא מבין למה מנסים לומר שאופניים אינן אופציה. חום איימים של 35 מעלות ולחות יש גם פה בקיץ. תל אביב היא מישורית ברובה, והשדרות שלה בכלל מתאימות לשבילי אופניים (אם כי אין תמיד רצף). בעולם של תשתית אידאלית מי שאינו נכה, גר 4 קילומטר (15 דקות) מיעדו, ואינו רוכב הוא פשוט עצלן. (למרות שכיום אפשר להצדיק את מי שמפחד מהנהג הישראלי) הדבר היחיד שהייתי ממליץ הוא ששבילי האופניים יהיו בלתי הליכים בעליל. יש דרך שבה אפשר לעשות דבר כזה: סוללים שני שבילים לכיוונים שונים עם פרופיל V שטוח יחסית. אם רוצים להדר אפשר אפילו להשתמש בריצוף נגד הליכה בחלקים העליונים של ה V (יש ריצוף כזה על איי תנועה בדרכים בינעירוניות כדי למנוע מהולכי רגל ללכת מעבר לתוואי הנכון). בצורה כזו לא יהיה צריך להתעסק כל הזמן עם הולכי רגל שהולכים על השביל ומאיטים את הרכיבה, ותאמינו לי כאלו יש גם באירופה.
 

mister K

New member
ועוד איך השקעה באופניים תעזור!
עזוב את האופניים בצד, מה שהוא עושה עכשיו בתחום זה מבורך. אופניים יכולים ומורידים מכוניות מהכביש. אני מקווה שהוא ישכיל להפקיע נתיבים עבור האופניים ואת הנותרים לבודד לתח"צ. מה שכן צריך לשפר אצלו זה עידוד התח"צ.
השקעה באופניים לא שוות ערך להשקעה בתח"צ.
זה טוב וחשוב להשקיע באופניים אבל זה לא פיתרון קסם. בלי השקעה בתח"צ ומתן עדיפות לתח"צ על חשבון הרכב הפרטי, לא ייפתרו בעיות התחבורה של תל אביב.
 
השקעה באופניים לא שוות ערך להשקעה בתח"צ.
זה טוב וחשוב להשקיע באופניים אבל זה לא פיתרון קסם. בלי השקעה בתח"צ ומתן עדיפות לתח"צ על חשבון הרכב הפרטי, לא ייפתרו בעיות התחבורה של תל אביב.
אבל מי אמר שאחד בא על חשבון השני?
 

nitsansh

New member
השקעה באופניים לא שוות ערך להשקעה בתח"צ.
זה טוב וחשוב להשקיע באופניים אבל זה לא פיתרון קסם. בלי השקעה בתח"צ ומתן עדיפות לתח"צ על חשבון הרכב הפרטי, לא ייפתרו בעיות התחבורה של תל אביב.
אופניים זה פתרון חלקי
בהחלט יכול לחסוך חלק מהנסיעות בתוך העיר גם ברכב פרטי וגם בתחבורה ציבורית... בתנאי שהמערכת תהיה נוחה ובעיקר בטוחה למשתמש...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה