חצי
נשים שלא רוצות ילדים

היש פוסטרים מגוחכים מזה../images/Emo35.gif

זה לא נראה כמו איזה מבצע של "ארץ ישראל יפה" בחיבור חד פעמי עם תנועת הצופים שיוצאים עם תרמיל, מימיה ומקל לתור בארץ ישראל ולחפש את האנס הננס?
 
הצעה מאד קונסטרוקטיבית ששמעתי

שנכתבה היכנשהו לאחרונה, ומתחשבת באחוזי התפיסה של אסירים נמלטים בהיסטוריה של מדינת ישראל: למה שרבבות ה
לא יסעו למלון מרידיאן בפריז? הסיכוי שלהם למצוא את האנס הננס שם דומה לסיכוייהם למצוא אותו פה; הקרואסונים שם הרבה הרבה יותר שווים; והגרנד פינאלה - שם הם הרבה פחות יפקקו לנו את העיר ונוכל לנסוע הלוך חזור מהבית בלי המתנה של שעות (יותר מהרגיל)...
 

ליביתי

New member
לדעתי, במצב העניינים הנוכחי בו

נתונה משטרת ישראל בתקופה האחרונה, צמרת המשטרה תקנה את ההצעה הזו בשתי ידיים....
 

דש1דש

New member
לא יודעת מה איתך

אני רואה אותם מחפשים באיזור הבית שלי יום יום! בשבת בדקו גני ילדים כאן באיזור - כולל הגן שליד הגן של הבת שלי - הרגשה טובה זה לא ממש נותן - בעיקר כשהם הולכים בדבוקות כל הזמן..... ואני? אני יחידנית - משום מה לא מבינה למה זה לא גורם לי לחשוש ואפילו לנעול את הבית כל הזמם זה לא גורם לי.... אולי כי אני ממורמרת שלא נראיתמשהו?!
 

ליביתי

New member
אולי כי הזמם לא נראה משהו?

וברצינות - דשדש, כל עוד המפלצת הזה בחוץ, ויש חשדות כי הוא באזורך - אנא הקפידי לנעול היטב את הבית. המפלצתיות של מעשיו בעבר, כמו גם העובדה כי הוא לא ממש נרפא מהפרעתו, צריכים לגרום לצמרמורת של פחד.
 
אצלנו יש פוסטרים על השער בגן../images/Emo70.gif

שום דבר כבר לא מפתיע אותי במדינה הסוריאליסטית הזאת.
 

תומילי

New member
נשים נאצלות...../images/Emo13.gif

סיפור על אצבעון .. יום אחד ישבה תופרת ותפרה ליד הנהר, כשפתאום נפל האצבעון שלה למים. כשהיא התחילה לבכות הופיע האל ושאל : "למה את בוכה ילדתי היקרה?" התופרת אמרה שהאצבעון שלה נפל למים והיא צריכה אותו כדי לעזור לבעלה בפרנסת המשפחה. האל הכניס את ידו למים והוציא אצבעון מזהב שזור פנינים. "האם זה האצבעון שלך?" שאל האל "לא !" אמרה התופרת האל הכניס שוב את אצבעו לנהר ואחז באצבעון כסף שזור אבני ספיר . "האם זה האצבעון שלך ?" שאל שוב. התופרת אמרה שגם זה לא האצבעון שלה. הכניס האל את ידו שוב למים והוציא אצבעון מעור. "האם זה האצבעון שלך?" "כן.." ענתה התופרת בשמחה. האל היה מרוצה מיושרה של התופרת ונתן לה את כל שלושת האצבעונים והיא הלכה הביתה מאושרת. לאחר כמה שנים הלכה התופרת עם בעלה ליד הנהר כשפתאום החליק, נפל ונעלם מתחת למים. כשהתחילה לבכות, יצא שוב האל ושאל: "למה את בוכה?" "הו אלי, בעלי נפל למים ואינני יודעת איך למשות אותו.." בכתה התופרת. האל צלל למים ויצא עם ג'ורג' קלוני , "האם זה בעלך ?" שאל "כן!" קראה התופרת. "שיקרת! זהו לא בעלך!" כעס האל " ואז ענתה התופרת: "הו סלח לי, אלי הטוב. זו אי-הבנה" "אתה מבין?, אם הייתי אומרת "לא" לג'ורג' קלוני, היית מוציא לי את בראד פיט, ואז אם הייתי אומרת שוב לא, היית מוציא בפעם השלישית את בעלי ובתור תשורה מעניק לי את שלושתם. אדוני, אני אינני במיטבי ולא הייתי יכולה לדאוג לכל השלושה. לכן אמרתי 'כן' לג'ורג' קלוני" או אז, כשהקשיב ברוב קשב להסבריה, נעתר האל והרשה לה לשמור את ג'ורג' קלוני לעצמה. מוסר ההשכל מהסיפור הזה: כל פעם שאישה משקרת זה מסיבה טובה ואצילית, ולטובתם של כל האחרים זה הסיפור שלנו ואנחנו דבקות בו על החתום: אנו כל הנשים
 
ולמרות הכל ../images/Emo95.gif תעשו ילדים../images/Emo70.gif

זה לא סוד שיש במניעים להביא ילדים לעולם גם אגואיזם. ילדים הם האנטי-טטנוס המופלא ביותר לניכור, לחספוס ולציניות שמנהלים את חיינו בתקופה המטורפת הזו. כשכל העוגנים האחרים שוחררו בים הטורף של החיים, כשהנישואים באים עם תווית תפוגה פוטנציאלית, וגם האהבה שהבטיחו לנו פעם, שלא לדבר על מקום עבודה בטוח. הילדים נשארים הקשר היחיד הנקי ממדידה בלתי פוסקת של ההישגים שלך, לפחות בשנים הראשונות. אומרים לי שזה מתקלקל אחר כך, אבל אני בינתיים לא רוצה לשמוע על זה.
 
למעלה