חרדים בעל כורחם?

חרדים בעל כורחם?

ממ..
אני כל כך לא אוהבת את הביטוי הזה, זה מזכיר לי את האנשים שקוראים לי אנוסה, וזה לא נעים לי. הרי באמת, אף אחד לא מכריח אותנו להיות חרדים, גם אף אחד לא יכול להכריח אותנו להיות כאלה, בעל כורחינו נולדנו חרדים אבל עכשיו הדרך שלנו פתוחה, ואני מאמינה שלכל אחד מאיתנו יש את הסיבה שבגללה הוא בוחר להישאר במסגרת החרדית, אם זה ילדים, אם זה משפחה, אם זה פרנסה וכו... כי בתאכלעס אנחנו יכולים לבחור לקום ולעזוב הכל! וזה שזה קשה עדיין לא עושה אותנו כחרדים בעל כורחינו, אני מגדירה את המצב הזה כ"חיים כפולים" וכך גם אני וכך גם מאות אנשים שחיים כמוני: חרדים ליד המשפחה והקהילה, וחילונים באשר נהיה. כל הכבוד לך מנהלת חביבה על הקמת הפורום!
אני בטוחה שהרבה מאוד חברים שלא ממש מוצאים ת'צמם בפורום יוצאים בשאלה, ימצאו את עצמם כאן, בבית החמים הזה! אני שמחה להיות חלק ממכם, ומקווה שמהר מאוד נהפוך להיות מה שאנחנו באמת רוצים להיות!
 

סוג ב

New member
ברוכה הבאה יקירה../images/Emo140.gif

בעניין השם, יש כל כך הרבה שמות מתאימים, אבל בסופו של דבר, הוחלט שזה המתאים ביותר... אני שמחה שאת מוצאת את עצמך כאן, זה הבית... בהצלחה לנו, תשארי בקשר..
 
אני חושב שאת טועה

זה כן נקרא בעל כרחינו,רוב האילוצים שבגללם אנחנו נשארים בעולם החרדי הם אילוצים שבעל כרחינו הגענו אליהם!אם אני נשאר חרדי רק בגלל המשפחה,הילדים, הסביבה,אז זה אומר שאני נשאר חרדי בעל כרחי,זו דעתי.
 
למעלה