חרדים מעופפים

חרדים מעופפים

במעריב פורסם אתמול על השתוללות חרדים במטוס אל על. המטוס היה בדרכו מציריך ללוד. במהלך הטיסה הוצג סרט שלא היה לטעמם של חרדים שהיו במטוס. הם התפרעו, כיסו את המסך ומנעו הצגת הסרט. הנהלת אל על התנצלה על אי הנעימות. שוב הוכח שהחרדים מייצגים את תמצית הרוע האנושי.
 

גוססי

New member
למה "תמצית הרוע האנושי"?

זה ממש לא נכון. התפרעות במטוס בגלל סרט היא מידה מגונה ביותר, אבל בשביל להיות תמצית הרוע האנושי צריך להשקיע הרבה יותר מאמץ. אפילו החרדים הקיצונים והאלימים ביותר לא מגיעים לקרסוליהם של אלופי הרשע במאה הנוכחית.
 
באמת?

ומה עם הקללות והמאגיה השחורה? החרדים מסוגלים להתתכנס באלפיהם ולקלל מישהו בגלל שמעשיו לא מוצאים חן בעיניהם כמו שעשו לארכיאולוגים.
 

גוססי

New member
לא ענין רציני

זהו בסך הכל פורקן ילדותי ולא מזיק לתסכול מצטבר. אין להשוות בין תפילות, קללות וגידופים ובין, לדוגמה, הטסת מטוס גדול ועמוס בנוסעים ודלק ישר לתוך גורד שחקים.
 

גוססי

New member
לאו דוקא מזדהים

אבל יתכן שהם חשים שמץ של שמחה לאיד. זו תחושה טבעית אצל החלשים כשהם רואים שגם לחזקים ולמצליחים יש בעיות.
 
נו באמת.......

תחושה טבעית? אם מתאמצים אפשר למצוא לגיטימציה לרצח גויים בהלכה ("הטוב שבגויים הרוג").
 

גוססי

New member
לא נדרש לשם כך מאמץ מיוחד

אבל ניתן להעריך שחלק ניכר מהחרדים, למרות נסיונות הנהגתם לכלוא אותם בגטו תרבותי, הטמיעו - ולו באורח חלקי - ערכי מוסר אוניברסליים המנוגדים לשבטיות היהודית הקנאית. בל נשכח שהמצג החרדי כלפי העולם החיצון מצונזר כך שהלכי הרוחות האמיתיים בתוך הקהילה לא ידלפו החוצה, ולמרות האיסורים הגורפים על רדיו/טלויזיה/אינטרנט/עיתונות החרדי הממוצע נחשף בעל כרחו לרעיונות נוגדי יהדות, והשפעתם של אלה אינה זניחה כלל וכלל. בסופו של דבר אנו שומעים בעיקר את הקיצונים ביותר, אבל אלה אינם בהכרח מייצגים את הרוב הדומם שאין לו כל אפשרות להביע את דעתו.
 
זה ידוע שכולם בארץ מתרפסים כלפיהם

לא יודע על תמצית הרוע האנושי אבל... הנזק שהם גורמים פה בארץ הוא עצום גם בפילוג, שינאת הדת, עזרה להפיכת הכנסת לבדיחה מס 1 בשוק (בזה הם לא לבדם), הנטל הכלכלי שהם מהווים ועוד ועוד. יום יבוא וניתעורר ונגיד עד כאן לא יותר. עד מתי ניתן לטפיל לחיות על חשבוננו. אין לחם אין תורה=קודם תעבוד ותרביח לחמך אח"כ תעסוק בתורה ואצלנו זה בדיוק הפוך.
 

ע מ י ש ב

New member
העו"ד הזה עושה נפלאות

רק בשביל לקרוא את גוססי מגן על החרדים. תגידו, תפוז נתנו לו לנהל פורום? "תמצית הרוע האנושי". לא פחות.
 
דווקא הם?

לדעתי דווקא אלה שמסיתים נגד אחרים הם תמצית הרוע , אבל בכל מקרה אם נלך בקו שלך אזכיר לך את הפגנת הסטודנטים לפני כשנתיים , זוכר איך הם הרביצו לשוטרים ונגררו לניידות ? ומה עם התקוממות המזרחים בקום המדינה (שגבלו כבר במעשי רצח ואף חצו את הגבול ) , דווקא החרדים הם תמצית הרוע על כמה דחיפות קטנות שהיו במטוס.
 
בכל בית יש פח זבל ולכן גם בכל עדה או דת יש עשבים שוטין

זה שיש אנשים שלא יודעים להסביר את עצמם ומתנהגים ככה זה לא מראה שכולם ככה . די כבר להכליל אנשים .
 
למעלה